-Hatırlatma-
Yol boyunca Eray'la hiç konuşmamıştık. Okulun önüne geldiğimizde arabayı parkettikten sonra arabadan inip okul kapısından içeriye girdik. İçeriye girer girmez Eray elimi tutup kulağıma seni çok seviyorum diye fısıldadı. Ve bu istemsizce gülümsememe sebep olmuştu. Onu gerçekten çok seviyordum.
-Eray'ın Anlatımından-
Arabadan indikten sonra Yaren Çınar'ı görünce hızlı bir şekilde onun yanına doğru yürümeye başladı. Çınar'da onu farketmiş olucak ki Yaren'e doğru yürümeye başladı.
Tamam yani Çınar iyi çocukta sevgilimede çok yakın davranıyo diyicekken gelip Yaren'ın yanağından öptü. Ben sinirden titrerken adımları hızlandırdım ve Çınar'a yumruk attım.
-Yaren'in anlatımından-
Bir anda gelip Eray Çınar'a yumruk atınca neye uğradığımı şaşırdım. Çığlık attım. Bütün okul Çınar ve Eray'ın kavgalarını izliyordu. Bizi bunları ayırsın artık Eray fazla ileriye gitti off.
Arkama döndüğümde Sedef'in bana doğru koştuğunu gördüm. Sedef 1. Sınıftan beri en yakın arkadaşımdı ve o Çınar'dan hoşlanıyordu. Çınar'ı o halde gördüğünde ağlamamak için kendini zor tuttu.
-Sedef'in Anlatımından-
Geldiğimde Çınar'ı o halde görünce ağlamamak için kendimi zor tuttum. Çınar'a bişey olursa Eray'ı asla affetmiycektim. Eray bir süre sonra Çınar'a yumruk atmayı bıraktı.
"Eğer bir daha Yaren'i öpersen seni öldürürüm anladın mı ?" diye bağırdı. Bende hemen Çınar'ın yanına koşup ona baktım. Gerçekten suratı çok kötü gözüküyordu.
-Yaren'in anlatımından-
Eray'ın Çınar'ı dövmeyi bırakıp yanıma geldiğini gördüğümde arkama dönüp yürümeye başladım. Ama Eray kolumdan tuttu.
"Nereye gidiyosun meleğim"
"Senin olmadığın her yer olabilir Eray. Çınar'ı neden dövdün söylesene."
"O seni öptü. Benim dışımda hiç bir erkek seni öpemez. Sana dokunamaz. Sen benimsin anlıyomusun?"
"Anlıyorum ama Çınar sadece arkadaşım"
"Ama hiç bir erkek demiştim"
"Eve gitmek istiyorum. Beni eve götür lütfen aşkım"
Eray tamam anlamında başını salladı ve elinden tutup arabaya doğru yürüdük.
Eve geldiğimizde duş aldıktan sonra yatağıma girip uyudum.
Bölüm kısa mı oldu ?
Hikaye hakkında görüşlerizi yazabilirsiniz.
Umarım beğenmişşinizdir.