-Hatırlatma-
"Eve gitmek istiyorum. Beni eve götür lütfen aşkım"
Eray tamam anlamında başını salladı ve elinden tutup arabaya doğru yürüdük.
Eve geldiğimizde duş aldıktan sonra yatağıma girip uyudum.
-Yaren'in Anlatımından-
Sabah uyandığımda yanımda Eray yoktu. Nerde olabilir ki acaba beni bırakıp gitti mi ?
Neyse elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynada kendime baktım. Saçlarım fazla dağınık gözüküyordu. Saçlarımı taradım. Merdivenlerden inerken ayağım takıldı ve uçtum. Gerçekten uçtum sonrada yere düştüm bileğim çok acıyordu.
-Eray'ın anlatımından-
Sabah Sevgilime kahvaltı hazırlarken birden bir ses geldi. Koşarak sesin geldiği yere gittim. Yaren merdivenlerden düşmüştü. Hemen yanına gidip kucağıma aldım ve salondaki bir koltuğun üzerine koydum. Ona zarar gelicek diye korkarken o merdivenlerden inerken düşüyo çok güzel ya.
-Yaren'in Anlatımından-
Gözlerimi açtığımda Eray yanımda oturmuş bana bakıyodu.
"Aşkım iyimisin ? Hastaneye gidelim mi ? Bak istersen hastaneye gidelim. Canın acıyo mu aşkım ? Ya kıyamam ki sana öpüyimde geçsin"
"Ben iyiyimde sen iyi değilsin galiba aşkım sakin olurmusun ?"
"Aşkım sakin olamıyorum sen-" derken sözünü kestim.
"Ben iyiyim merak etme" dedim.
***
Bugün cumartesi ve gerçekten çok sıkılmıştık. Eray elimden tuttu ve odamıza doğru giderken "Havuza girmeliyiz bence aşkım" dedi. Bende gözlerimi devirip "Hep havuz ya ben sıkıldım bence akşam bara falan gitmeliyiz" dedim.
-Eray'ın Anlatımından-
Bar mı ? Ya ne saçmalıyo yine bara falan gitmiycez tamam yani bende sıkıldımda bar olmaz sonuçta oraya giderken Yaren kısa şeyler giyicekti. Ve orda ki piçler kesin benim sevgilime bakıcaklardı. Orda birilerini dövmeden olmaz.
"Aşkım lütfen lütfen lütfen lütfen hadi ama bara gidelim seni çok seviyorum aşkım hadii" dedi sevgilim. Fazla ısrar ediyodu ama bu kararımı değiştirmiycekti.
"Aşkım boşuna uğraşıyosun kararım-" diyemeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bi süre sonra geri çekilip "Kararın değişti mi aşkım ?" Dedi. Bende başımı hayır anlamında sağa sola salladım. O da "İyi ya bende Çınar'la giderim" dedi ve eline telefonunu alıp tuşlara basmaya başladı.
O sırada elinden telefonu alıp kapattım.
"Telefonumu versene ya Çınar'ı arıycam" diye bağırdı. Bende elimdeki telefonu yatağın üstüne koydum. Sonra alıp tekrar aradı. Bende sinirden telefonumu elime aldım.
"Sen Çınar'ı ararsan bende Sude'yi ararım." Dedim. O sadece gözlerini devirmekle yetindi. Sonra gerçekten aradığımı farkedince telefonu elimden alıp kapattı ve güldü.
"Sen naptığını zannediyosun Yaren neden telefonu kapatıyosun telefonumu ver!" Diye bağırdım. Yaren'in gülüşü yüzünden silindi ve gözleri doldu. Ağlamasın lütfen ağlamasın. Elinde ki telefonumu bana verip oturduğu yerden kalktı ve odanın yapısına doğru yöneldi. Gitmesine izin veremezdim. Önünde durup "Aşkım ben çok özür dilerim sana bağırmak istemedim. Seni çok seviyorum biliyosun." dedim ama çoktan ağlamaya başlamıştı bile.
-Yaren'in Anlatımından-
Kimsenin benim ağladığımı görmesini istemiyodum. Ellerimle yüzümü kapattım. O sırada kapı çaldı. Ben tabi kapı doğru koştum. Kapıyı açtığımda Çınar karşımda dikiliyodu. Içeriye girmesi için kapının önünden çekildim "Girsene neden bekliyosun" dedim. Sonunda Çınar gelmişti onu gerçekten çok özlemiştim salondaki koltuklardan bitanesine oturdu bende yanına oturdum. "Fotoğraf çekilelim mi yakışıklı insancık?" Dedim o da gülümseyerek "Hadi o zaman neyi bekliyoruz" dedi. Telefonumu aldım ve menüden kameraya girdim.
Ön kameraya aldıktan sonra Çınar'la fotoğraf çekilmeye başladık. Ilk fotoğrafta kollarını sıkıca sardı bana.
Tamam itiraf ediyorum bu pozu Eray'la vermeyi isterdim.
Eray'la olunca gayet romantik bir poz olurdu ama Çınar'la olunca tatlı ve şirin oluyoduk.
İkinci fotoğrafta ise ben dudağımı büzerken Çınar kocaman sırıtmıştı.
Bir sonraki fotoğrafta ikimizde dil çıkarmıştık.
Başka bir fotoğrafta ise Çınar benim saçımdan kendine bıyık yaptı.
Ve değişik şekillerde bir sürü poz verdik taki Eray merdivenlerden inip karşımızdaki koltuğa oturana kadar. Aradan bir kaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi.
Kameradan çıkıp mesajlara girdim.
Mesaj Eray'dan gelmişti.
"Kes şunu hemen"
Ooooo birileri kıskandı mı ?
Ama banane ya intikamımı almak en doğal hakkım.Cevap yazdım ve gönderdim.
"Neden Çınar benim en yakın arkadaşım."
Çok geçmeden tekrar mesaj geldi.
"Başlarım böyle arkadaşa şu piçin ebesini elden geçirmeden uzaklaş ondan"
Şuan kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyorum.
Eray'ı sinir etmek çok eğlenceli. Fazlasıyla.
"Küfür etme Çınar piç değil , benim arkadaşım. Bana başka gözle bakmıyor.
Ve yine anında cevap geldi.
"Arkadaşmış(!) içine düştü be. Bir ellemediği kaldı.Utanmasa mıncıklayacak. Aşkım kalk hemen onun yanından. "
Şuan içimden random gülüyorum. Mıncıklayacakmış sjdkkskds. Tamam başkası olsa asla böyle davranmam ama burda Çınardan bahsediyoruz. O gerçekten bana başka gözle bakmaz.
Siz bu intikam konusunda ne düşünüyorsunuz? Sizce Yaren iyi mi yaptı ?
Neyse öpüldünüzzzz. Fjskdk