biraz da düzyazı çünkü texting yazınca duyguların yeterince geçmediğini düşünme hastalığım variyi okumalar🧚🏼♀️
LOVE IS (NOT) EASY TAEKOOK BUNLAR İSTE AGLARİM GUZELLERİM BENİM๑
2 ay önce
South Korea, Seoul.taehyung ve jeongguk’un evindeki klasik akşamlardan biriydi.
ayda birkaç kez yaptıkları gibi bugün de hep beraber toplanmış mekan olarak bu sefer bu ikilinin evi seçilmişti.
güzel bir akşamdı fakat her zamankinden farklı olarak bugün sabaha kadar içip eğlenmek yerine belki bir-iki bardak hafif bir şeyler içip sohbet edecek sonra erkenden dağılacaklar ve ertesi gün olan derslerine eksiksiz gireceklerdi.son zamanlarda fazla artan devamsızlıklarından dolayı planları buydu fakat taehyung ve jeongguk ikilisi için durum pek öyle değildi.
taehyung, okuldan geldiklerinden beri jeongguk‘un canının sıkkın olduğunu görüyor ve bu durum onun da canını sıkıyordu. jeongguk çoğu zaman kapalı kutu gibiydi. taehyung bazen neyi olduğunu onun ağzından duymak için günlerce uğraşıyor, pes edip söyleyene kadar ikisini de oldukça yoruyordu.
bugün bunu istemiyordu. neyi olduğunu jeongguk ona hemen söylemeli ve üzülüp durmayı bırakması için taehyung ona yardımcı olmalıydı.
işte bu yüzden herkes onlar için erken sayılabilecek bir saatte çok fazla içip dağıtmadan nizami bir şekilde evlerinden ayrıldığında ve taehyung jeongguk ile yalnız kaldığı anda bunu değerlendirmeye karar verdi.
işte bu yüzden şimdi elinde bir şişe ağzına kadar dolu olan tekila ile duruyor, onunla içmesi için jeongguk‘u ikna etmeye çalışıyordu.
“yarın derslerimiz var taehyung.”
“umrumda değil! buraya gel. ne zamandan beri oyunu kuralları ile oynuyorsun? bir gün daha derslerimize girmesek bir şey olmaz.”
jeongguk güldü. taehyung kaşlarını çatmış elindeki tekila şişesi ile orada dururken fazla kararlı görünüyordu ve eğer bir şeyi kafasına koyduysa yapmadan onun peşini bırakmayacağını çok iyi biliyordu. derin bir nefes alırken “her gün bu cümleyi kuruyoruz.” diye yarım ağız şikayet etti ama bir yandan da taehyung‘un yanına oturmak için orta sehpaya doğru dizleri üzerinde yürümeyi de ihmal etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love is (not) easy
Fanfictionsadece arkadaş olduğumuzu söylemek daha kolay. sevişen türden arkadaşlar, ama aşık olduklarında söylemeye korkuyorlar kalbimde çiçekler var. diken yetiştiriyorlar ve bu acıtıyor. ne zaman çevremde olsan sevişiyoruz ve seni bir daha göremeyeceğim hak...