2.dos

1K 141 39
                                    

yorum yaparsanız
birini çok mutlu edersinizz(ben)💁🏼‍♀

🕷️

bugün yüzüncü kez yaptığı gibi kolasını önüne koyan jeongguk‘tan gözlerini kaçıran taehyung tavuklu pizzasından bir ısırık daha almış, esmer tenine inat kızarıklığı daha hala geçmemiş yanaklarını jeongguk‘tan saklamak için yüzüne bakmamıştı.

onun bu hallerine içten içe gülen jeongguk onu daha fazla sinirlendirip utandırmamak adına çenesini kapalı tutuyor ve kolasını yudumluyordu.

arabada taehyung için işkence gibi geçen inkar dolu dakikaların ardından evlerine gelmişler, şimdi de mutfaklarındaki uzun bar taburelerine oturmuş, yolda jeongguk‘un eve söylediği pizzalarını yiyorlardı sessizce.

taehyung yol boyunca jeongguk‘u biriyle seviştiğini sandığı için ona trip atmadığına sadece keyfinin olmadığına inandırmaya çalışmış jeon jeongguk tabii ki buna inanmamıştı.

kim taehyung kıskanç bir adamdı, bunu inkar etmiyordu.

onun olan onda kalmalı, istediği her neyse onu elde etmeli ve kimseyle paylaşmamalıydı.

şımarıktı ama jeongguk ona hak veriyordu. taehyung‘un yerinde kim olsa şımarık olurdu hatta taehyung alçak gönüllü bile sayılabilirdi.

dünya güzeliydi, üstüne üstlük akıllı, yetenekli ve azimliydi, bir şeyi isterse başarırdı, buna şüphe bile yoktu.
kıskanılacak bir adamdı kısacası. zaten girdiği her ortamda imrenilerek bakılırdı.

jeongguk da öyleydi. taehyung‘un altın sarısı enerjisinin hemen yanında karanlık enerjisiyle parlıyor, görenleri kendine dönüp dönüp baktırtıyordu.

bu ikili yan yana geldiğinde ateş ve barut değil, ateş, ateş ve daha çok ateş olup etraflarındaki her şeyi kendileri ile beraber yakıyordu.

birbirlerine dayanamamaları şaşırtıcı değildi ama sanılanın aksine bu yalnızca cinseldi.

birbirlerinden ölesiye etkileniyor, kafayı bulup kontrollerini kaybettikleri ufacık anlar birbirlerinin kucağında bitiyordu ama bu ertesi sabaha yakın iki arkadaş olarak uyanmalarına engel olmuyordu. tamam belki biraz fazla yakın...

bunun hakkında konuşmuyorlardı. tüm kampüs bu iki altın çocuğu shipliyor onlar ise herkese inat arkadaş olduklarını söylemeye devam ediyorlardı. öyleydiler, aksini söz konusu dahi etmiyorlardı.

belki de böyleleri kolayına gidiyordu onların, dedim ya düşünmüyorlardı.

karşılıklı yemeklerini yiyor, etrafı topladıktan sonra final haftaları yaklaştığından çalışmak için odalarına dağılıyorlar ve böylece günü bitiriyorlardı.

yarın onları uzun bir gün bekliyordu.

🕷️

7 büyük günah

hoseok, jeongguk, jimin, namjoon, seokjin yoongi, siz.

seokjin

günaydın canım dostlarım

biriniz gelirken güzel bir yerden
kahve alsa ne güzel olur degil mi😄

kampüsün kahveleri bok gibi

yoongi

dersim öğlen başlıyor
şansına küs

love is (not) easy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin