Na Sliki Levo Je Moja Domačija...
Pa Imam Kar Tri Avtobusne Postaje Blizu...
🥇To ali Lahonščak Najraje Obiščem...
Zakaj... Da Vzljubim Svoj Dom Od Daleč...🏡📲😀...
🥈Druga Avtobusna Postaja Je Malo Dalje Ob Kapeli Lahonci Pri Dveh Lipah Moram Vprašati Avtobusnega Šoferja Dragana Kako se Uradno Žigosa € Vozovnica...Misli Da Je Celo Bližja ~ po Domače Pravimo "Kungota"...
Cena je Ista ali 2,10€ Prevoz Ormož in 4,50€ Direktno Ptuj...
🥉 Avtobusna Postaja pa je Hranjigovci Križ ali Je Nepotrebujem... Tudi Daljša Pot Do Doma ~ nekje 20 minut hoje po Gozdu...
Kdaj Pelje Avtobus Direktno na Ptuj pa nisem iskal na Mi Brskalnik ali Google Chrome...Dobrih 30 minut Hoje je Zeleno Srce ali Potok Ki Tako Zavije In Oblikuje Podobo Srčeka... Večkrat Obiščem Ta Lepi Prostor in Potem Objave Instagram ali Socialna $ Omrežja... Tudi Signal 5G Je Tam Dober In Živo Facebook Kanal...
Trasa Ormož Planinska Pot Smer Jeruzalem in Druga Smer Gomila 351m in Tam Razgledni Stolp... Bolj Po Domače Bi Lahko Napisal ~ Dve Uri ali Jeruzalem in Podobno 2 Uri Gomila... Brez Bifejev ali Trgovskih Nakupov Vmes... Idealno Za Kolesarjenje Ter Previdno Po Gozdovih...Moja Vas Hranjigovci in Rob Gozda...
Tako Lepo "Je" Če Si Zadovoljen in Imaš Načrte za Potovanja ali Internet Objave...
Moj Travni včasih Njiva in Lani 19.04.2023 Videl Staro Mejo Iz Leta 1940 ali Priče Pečat in "Stopinje" za Menijo Razdaljo... Ormož Geodetska Pisarna in Lastništvo Pa Se Pogleda v Arhiv... Sem Soseščini Omenil Dokument Pravilne Meje in Dalje Prezirajo Moje Zemljišče...
Marsikdo Težko Razume ~ Geodet in Račun € Ograja Šele Opravi Pravo Dušno "Spravo" Med Pokojniki...
Žal ni Denarja za Nadaljevanje Postavitve "Ograjice" pa Tako Sosedi Orjejo in Sadijo Ter Neverjamejo Mojim Besedam ali Kot Da Je To Dalje Njihova € Zemlja...
To Bo Ena Težjih Nalog Za Ponos 1🅰️🅱️🅾️Dom ...
Amen...Komaj Čakam Pomlad in Razcvet Akacije...
Moje Akacije ki Jo Zelo Redčijo In Premalo Cenijo Zdravilnost Cvetov ki jih Pripravimo Kot "pohano" Akacijo...
Takrat v Mesecu Maju Zraste Že Solata Po Vrtovih in Takrat Pridne Gospodinje Rade Kuhajo Obed...Lani Sem Ob Sprehodih Poslušal "Piskanje" Živali... Pa Tako Opazil Mlade Fazane... Enega Ulovil in Predstavili Internet Občinstvu...
Tudi Srnica Je Imela Dvojčka kot Pred Dvema Letoma...
Isto Opazil Se Približal in Slikal...
Sedaj Se v Gozdu Večkrat Srečamo in Tudi Fazan Je Rad v Moji Naravni "Travici"...
Kaj Bi Pomenila Ograja ~ Pa Je Težko Razumeti... Nekako Bo Pač Moralo Biti...
Amen...🙂