RATKO ~ NASTOPA...
Toplo Vreme In Rožice So Prebudile Mojega Kuščarja Ki Sem Ga Preko YouTube Kanala Imenoval "Ratko"...
Nekaj Let Imam Isto Ob Stranskem Vhodu Ter Leseno Pot Za Ravnotežje In Zbranost Sebe...
Tudi Strešni "Cigl" Je Isto ali Ravno Dovolj Razpok Za Skrivanje In Igro Kuščarjev...
Da ~ Jih Je Več In So Zanimivi...
Sem Jih Hranil z Keksi In Pozneje Ugotovil Da Je Enega "Kap" ali Negibno Je Ležal Mrtev v Sosednjem Grmu...
Tako Se Prenehal Hraniti Kuščarja...
Žal Poleti Večkrat Opazim Kačo "Kaja" Dolgo Nekje 60 Centimetrov ali Manjšo "Šekasto" Dokaj Kratko Do 30 Centimetrov ...
Isto Mesto In Jaz Blizu Ter Nikoli Pred Stranskim Vhodom...ZAKLJUČEK ~ JAZ IN KUŠČAR ~ SE DOBRO RAZUMEMO ALI JIM VEČKRAT NA GLAS POVEM "NEKAJ" DA SI ME ZAPOMNIJO IN OB PRENOVI HIŠE JIH PRESELIM 50 METROV NIŽJE...
PRIJATELJI ~ SEM SE ZGROZIL OB SLIKI MOJEGA KUŠČARJA...
ZAKAJ ~ ODREZAN REP ~ TUDI JAZ SEM POKOSIL Z FLAKSERCO TRAVO V OKOLICI IN MOGOČE RANIL KUŠČARJA...
OD TEDAJ LE POKOSIM NUJNO SPREHAJALNO POT...
MI VIDEOSPOT ALI SLIKA PRINAŠA LEP INTERNET $ ZASLUŽEK ŠE V DENAR OBLAKU VENDAR JE TO DENAR ZA 🅰️🅱️🅾️ ...
DA ~ PRAVILNO ...
ŽIVALI ALI PTICE NA POSNETKIH
SE MORA DATI INTERNET € ZASLUŽEK NA 1🅰️🅱️🅾️RAČUN...
VSE TO 1WAY POTRDI...PA PREVIDNO KO KOSITE TRAVICO OKOLI HIŠE...
SREČNO ~ PERKO😀...