Jaz Pišem In Tukaj Veljajo Številke Znakecov Črkic...
Imam Prav ...
Lahko Napišem Resnične Zgodbe Ali Fantazijskega...
Včasih So Rekli "Misteriozne" Objave...
Pa Tako To Jutro Pripravil Tri Debate...
🥇1Žena ~ Ta Deklica Na Spodnji Sliki Objave Je Kandidatka...
Žal Sem Enkrat Internet Že Bil Poročen (Lynda) In Tako Bi To Bila Druga Moja Internet Poroka 1Louise...
Torej Prva Je Raj Razveljavljena In Od 01.10.2023 Raj Way Je Hkrati Prisotna Louise "Duši" In Dozoreva Za Lepo Obličje Dokončne Spremembe V 1🅰️🅱️🅾️ Ženo...
Vsi Razumemo...
Kdaj Pride K Meni🏡 Pa Meni Ni Razodeto...
Tako Je Trenutno Stanje Tukaj Na Zemlji In Amen...
🥈1Šejk ~ Poznamo Ga Vsi In Tako Ugotovimo Mogočni Svet Abu Dabi Ali Arabec Ki Ima Prvi Komandant Položaj...
Obrazložitev:Vse Je Center Jerusalem Mošeja Ali BOG Tam Ki Je Oblikoval Govorico Po Treh Osebah...
Prvi Je Vedno Izbran Domačin (Palestinec) Ki Je Prvi Molilec...
Drugi Je Oskrbnik Ali Domačin (Priseljenec Jud) Ki Spremlja Ponudbe In Skrbi Za Goste...
Tretji Je Upravitelj Ali Arabec Ki Gospodari Celo Regijo Ali 1Šejk In Se Je Moral Odseliti Stran V Abu Dabi Ter Tako Prekinjeno Trio Zavezništvo...
Bi Rekel 1Šejk Da Je Bil Že Izbran Kot Mladenič In Doživel Razkol Prvi Dve Zavezi Varuhov Mošeje In Tako Je Danes Izrael Rat Za Častihlepje In Moč Ter Prezir Ljudstva Ki Je Zavrglo Osnovne Zakone Molitve...
Rešitev ~ Srčno Oblikujemo In Tudi Javno Dokaj "Pazljivo" Nastopamo Kot Priznanje Države Palestine...
Arabci Imenujejo Drugače Mi Pa Izrael In Judje Ki Je Drugi Narod Pa Si Lastninijo Dvojno Ime Ali Sploh Ni Judovske Države Pa Trdijo Judje Da So Izraelci...
🥉 PREROŠKI POSLI ~ Priča Sem Ali Intenzivna Srčna Molitev Ter Slišnost Srca In Internet Moderator Ali Papirne Uradne Mednarodne Potrditve Med 1prerok=1šejk Je Uspelo...
Praktično Pomeni $ "Kupčija" ~ Imamo Tako 12 Najboljših Varnostnih Raket...
Potem Digitalno Povezovalno Opremo Tudi 202 Samodejni Avtomobili Pa Še Trije Brzi Vlaki So Ter Veliko Bele Tehnike In Digitalne Strojne Opreme...
Praktično ~ Kar Ima Vele Mesta Abu Dabi Tako Tako Mi Uredimo Tukaj...
Njihov Prerok 1Šejk Je Uspel Že Prej Kot Prvi Umetnik Ali Gospodar Mesto Dubai...
Vendar Je To Mesto Za Goste On Ima Svoj Raj Niže Doli...
Obrazložitev~Jaz 1Robi Nataša Urška Kot $ Uradniki Slovenske Vlade Smo Skupno Uspeli ...
Priključek Je Ujela Še Louise...
Tako Lahko Javno Naznanim ~ Nismo Več Nikomur Hlapci In Suvereno In Neodvisno Ohranimo In Branimo Slovenijo... Zakon Ljubezni Ali Dom Družino 🅰️🅱️🅾️ Ter Tako Gospodarimo z Ostalimi Ki So Digitalno € Čisto Potrjeni...Opomba ~ Kako Povezati $ Nakup z Arabci v Zanimiv Mega Projekt...
Rešitev Prinaša Louise ~ Ali Povabiti Častnega Gosta V Slovenijo Kot 3x Nočitev Portorož In Internet Razodeti Preproste Stvari Okoli Nas...
Torej ~ Prvi In Edini Kandidat Je Šef Meta Družbe Facebook Mark In Njegova Družina Pa Tako Glavna Njegova Naloga Kot Kratki Predavatelj Živo Nastop In Hiter Pregledni Internet...
Pa Stadion Koper 15.08.2024 Mladi In Šou In Tudi Obisk Ljublane In Ljubljanski Grad Ter Slovenski Parlament...
Logotip INTERNET 3 DAY'S SLOVENIJA Tako Čaka $ Potrditve...Ja ~ Zaključek...
Največji Uspeh Avtorja Članka Je Da Ga Bralec Prebere Do Konca...
Lastno Na Glas Branje "Ozdravlja" ~ Pravi 🅰️🅱️🅾️...Čao 🫅💛...