Deževni Dan & Koraki...
Danes Sem Izbral Gibanje Po Hiši...
Pa Vsako Jutro Pogledam Skozi Okno In Se Veselim Lepega Vremena...
Zakaj ~ Dež Pa Blato In Visoka Trava Ter Uničeni Čevlji...
Pa Včeraj Uredil Poti Okoli Hiše Ter Pustil Za Drugič Še Ureditev Poti V Gozd...
Ne ~ Nisem Zabušavlal Temveč Je Bencinska Flakserca Povzročila "Tegobe" Na Ljudeh ~ Pravi 🅰️🅱️🅾️...
Zato Omejen Napor In Amen...
Torej ~ Rahli Dež In 4x Po 5.000 Korakov...
Sem Bil Zunaj Na Stranskem Vhodu In Ob Dremežu Slišal Poštarja In € Položnica Za RTV Slovenija...
Pa Zanimivo RTV Slovenija Nimam Več Od 10.06.2018 Ali Zahtevali € Dodatno Nastavite Ob Anteni In Jaz Proti Do Danes Nimam Slovenske Televizije Pa Dela Moja Televizija Medion Normalno Dalje...
Torej ~ Sem Bil Zunaj Tudi Na Glavnem Vhodu In Vzel Pošto Iz Nabiralnika Ter Takoj Preko Bančne Aplikacije € Plačal 12,75€ ...
Pa Ponavljam ~ Nimam Slovenskega Programa Le Preko Mobilni Internet Lahko Gledam Slovenske Televizijske Kanale...⌚ 18:56 Pa Tako Zepp Potrjeno 20.200 Korakov... Sledi Še Kuharija In Dodatni Koraki Do Hladilnika Pa Klobasice Gorčica In Obvezno Kruhek...
Še Ena Zanimivost...
Danes Tam 8.5.2017 Je 1DušaPerko Oblikovala Izven Zemlje 🅰️🅱️🅾️ Krog Ljubezni ali Uradni Datum Novi BOG Ali Od 20.03.2020 Ime 🅰️ 🅱️ 🅾️ Glej YouTube Objavo Takrat...
Pa Prijatelji ~ Kot 1prerok Še Treba Glasno Govoriti Ostalim Kot 1Eva Jumpi5 Ter Sam Sebi...
Ja ~ Predavanja Že Potekajo Po Liniji Srce Človek... Ostali Pa Še € Sledijo Ko Bo Dozorel Čas Nove Dobe Ljubavi...
Čao 😀...