"Sonra kayganlaştırıcımı aldım ve parmaklarımı içine daldırdım, sonra ne yaptım biliyor musun Seokmin?" Yuta kalçalarını oynattı ve yüzünü Seokmin'in boynuna gömdü, vücutlarının mükemmel uyumunu sevdi. Seokmin ellerini yumruk yapıp çarşafları parmaklarının arasına sıkıştırarak başını salladı.
"Bacaklarımı genişçe açtım ve parmaklarımı içime soktum, deliğimi öyle güzel hazırladm ki... Seni düşünüyorum Seokmin... Bunu hayal edebiliyor musun??" Seokmin gözlerini kapattı, Yuta'nın arsız dilini boynu boyunca kaydırdığını, kulak memesinde durup onu hafifçe ısırdığını hissetti. "Hım, Seokmin?" Yuta ona bu şekilde seslenmenin hafif bir darbe olduğunu biliyordu, sesi yavaş, yumuşak ve çok muhtaçtı.
"Kahretsin... Evet." Seokmin zayıf bir şekilde cevap verdi.
Yuta, tişörtün kumaşı üzerinden Seokmin'in gergin omuzlarını okşadı, güçlü kollarına masaj yaptı ve parmaklarını yukarı doğru hareket ettirerek ensesindeki saç tellerine ulaşarak parmaklarının arasında onlarla oynadı. Genç adamı rahatlatmak için elinden geleni yapıyordu.
"İyiydi," diye fısıldadı Yuta, Seokmin'in hassas kulağına küçük öpücükler bırakarak. "Kendimi parmakladım ama gelmedim, çünkü bunu senin yapmanı istiyorum."
Seokmin sesli bir şekilde iç çekti.
"Yuta... siktir.""Evet, sadece içeri girip beni sertçe sikmelisin." Seokminin gözlerinin içine baktı ve ereksiyonunun üzerine tamamen oturup kıçını sürttü. "Daha sonra tatlı bir şekilde uyuruz, tamam mı?"
"Hım?" diye mırıldandı, Yuta'nın tatlı kıçının aletinin üzerinde yavaşça hareket etmeye başlamasından dolayı biraz dikkati dağılmıştı. Yuta, Seokmin'in tişörtünü çıkarmasına yardım ederek geniş göğsünü ortaya çıkardı. Zarif ellerini onun karnına yasladı, parmaklarının altındaki kıvrımı ve sıkılığı hissetti, onu işaretleme konusundaki büyük arzusunu bastırdı.
Ufak olan Seokminin yavaş ellerini yakalayıp beline koydu.
"Kulağa hoş geliyor." Seokmin sıcak eti parmaklarının arasına sıkıştırdı ve Yuta'yı yakınına çekerek inip kalkan göğüslerine dokundu. Onun gözleri biraz büyüdü çünkü yüzleri aniden çok yakındı ve Seokmin sırıttı. "Yani tekrar sevişmek isteyene kadar kucaklaşalım mı?"
"E-evet."
"Bunu yapabilirim." Seokmin fısıldadı, sıcak nefesi Yuta'nınkilere karışıyordu. Yuta burun uçlarını birbirine dokundurdu ve kollarını adamın geniş omuzlarına doladı, aletini kasılmış karnına sürttü. Seokmin midesinin içinde kelebeklerin uçuştuğunu hissediyordu.
"Gerçekten yapabilir misin?" Yuta sırıtarak alay etti. Seokmin onun parlak ceylan gözlerine gözlerine son bir kez baktı, ardından hevesli, müstehcen, dil dolu bir öpücük için harekete geçerek Yuta'nın tamamen nefesini kesti.
Yuta'nın Seokmin'i öpme fantezilerinin hiçbiri onu dudaklarının birbirine değdiği ve birbirlerine özlem duyduğu gerçek ana hazırlamamıştı. Çünkü aslında onu öpmek Yuta'nın hayal ettiğinden bin kat daha güzeldi. Ve Seokmin olağanüstü öpüşüyordu. Gerçeğin beklentileri aştığı nadir zamanlardan biri.
Yuta kendini zayıf ve tam bir karmaşa içinde hissetti. Sadece bir öpücük..
Yuta heyecanla küçük ellerini Seokmin'in ereksiyonuna uzattı, onu pantolonunun üzerinden okşadı ve onun herhangi bir iç çamaşırı giymediğini fark etti.
Seokmin, Yuta'nın yumuşak dudaklarının arasından inledi, kalçasını eline doğru kaldırdı, eşofmanındaki cömert hacmini hissetmesini sağladı.
Yuta, iri adamın avuçlarını beli boyunca kaydırdığını, kalçalarının üzerine ulaştığını hissettiğinde ürperdi. Ve onun kocaman elleri, isteyerek kalça yanaklarının etini kavradığında inledi.
Seokmin burnunu Yuta'nın ince boynuna kaydırdı ve ıslak, yavaş öpücükler yaydı. Belirli bir kör nokta aradı ve gelecekte onları açığa çıkaracak herhangi bir iz bırakmak istemediği için hafifçe ısırdı. Yuta duraksadı ve tatlı sesiyle yavaşça sızlandı.
"Seokmin~" Kendini tekrar toparlamak için adamın yüzünü ellerinin arasına aldı. "Prezervatiflerini nerede saklıyorsun?"
Yuta
Seokmin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arsız↝ Yuta,DK
Fanfiction"Eşcinsel olsaydın beni siker miydin?" Seokmin kendi tükürüğünde boğulurken Yuta şımarık bir şekilde sordu.