6."kucağıma oturacakmısın?"

232 14 2
                                    

Hayatın amına koyim

Lixiepixie
Öhöm jisung.
Sayın salak jisung
Senin amına koyim çocuk.
LAN PATRONUNUN KUCAĞINA DÜŞMEK NE DEMEK GERİZEKALI
MİNHODA BELİNDEN TUTMUŞ DUDAK DUDAĞA KALMIŞSINIZ ÖYLE HAYIR YANİ Bİ GÖRENDEMİ YOK SİZİ OROSPU ÇOCUĞU

eppekreis
OHA JİSUNG HYUNG OHA
BUNE AZGINLIK

Jisung
SUS SEN BEBE.
Felix bak valla yanlısıkla oldu valla bak

Lixiepixie
Bak bak hoppa
Jeongin bebisim düsün bakim jisung hyungun ne kadar azgın bir sincap olduğunu

Eppekreis
Bak böyle diğince düsünesim geldi 🤔

Jisung
Ya siktirin gidin of

*Çevrim dışı*

Telefonu kapattığımda büyük bir oh çektim cidden böyle şeyler iğrencime gidiyor.
Aklıma o söz gelmişdi yine "kucağıma oturacakmısın?" Of beynimden atamıyorum bu kelimeyi.

Flashback

Şirkete girdimde odama geçtim bu sefer günün huzurlu geçmesini istiyordum çünkü kafam çok karışıkdı babamın bana dedikleri çok ağır gelmişti neredeyse 7 saat aralıksız ağlamıştım annemin öldüğü ilk gün bir kadınla yatıp kadını hamile bırakıp evlenmişdi şimdide bana bize gelsene diyordu gelmeyeceğimi ikimizinde bildiği halde.

Bunları boş verip dosyalara odaklanmam gerekiyordu hepsi karma karışık'tı ama düzenlemişdim şimdi ise bunu lee minhoya götürmem gerekiyordu.

Kapıyı çaldımda "gir" sesi duydumda girdim ve "buyrun efendim dosya-" derken ayağım kayıp bay minhonun üzerine düşmüşdüm o ise belimden tutmuş ve "öpmek istiyorsan çekinmeden yapabilirsin diyerek sırıttı. Bense "üzgünüm lee minho ama ben sadece bir çalışanım ne saçmalıyorsunuz?" "Peki bu kucağıma oturmamak için bir sebepmi?"

Dona kalmıştım hiçbirşey diyemememiştim. O ara ruhumu bile verebilecek bir sıçaklık hissediyordum yanaklarımda sanırım kızarmaya başlamıştım.

"Utanman bu kadar kolaymıydı han jisung?" Dedi üstüme yürüyerek. Geri gitmekden başka seçeneğim yoktu olsada zaten anksiyetemden dolayı kaçamazdım.

Sırtım soğuk duvarla buluşunca kollarını sağıma ve soluma kenetledi "cevap?" Cevap vermeyince sırıttı "cevap veremeyeceğini biliyordum."

Flashback end.

***
Heloow bu bölüm nasıldı? Umarım güzeldir! Eğer güzelse ne mutlu bana!
Herneyse görüşürüz!
{284 kelime}

UNHOLY~MinSung{1.kitap}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin