Hoşlantı!?

233 23 9
                                    

Yan yazıya geçmeden bişiden bahsedeceğim.
Ficlerimin spoileri tt hesabımda mevcut ama kimse okumuyor lütfen yorum ve oy atalım ki ficin değeri bilinsin.
Teşekkürler❤️

***

Minhodan

Odamda oturmuş tavana bakıyordum aradada dışarıya. Aklımdan hala atamadığım biri vardı... Han jisung. Nedensizce hep onu düşünüyordum, sebepsizce. Aklım almıyor neden onu düşünüyorum'ki! Artık etkilenmeyemi başlıyordum? Bilmiyorum garip bir his'di bu.cidden neden onu düşünüyorum?

Daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım. Elimi cebime atıp telefonu aldım(arkidaslar kızın adi seojun olcak idolse sorry)
"Alo? buyrun efendim"
"Seojun han jisung adlı çalışanın formları sen'demi?"
"Evet efendim bende"
"Tamam eunchae'e söyle odama getirsin"
"Tabi"

Telefonu kapatıp tekrar yerime oturdum neler oluyordu bana böyle ikinci(10 saatir şunu yapamıyom aw)kez aşık olmak istemiyordum! Asla istemiyordum!

Bir'den kapı çaldı "gir." "Efendim formları getirdim." "Tamam eunchae teşekkürler." Eunchae masama formları koyup "hayırlı işler efendim." Dedi ve gitti

Formları incelerken bir detay fark etmiş'dim form'da, hetero yazıyordu...
(Jisung koçum sonradan gay olucaksın benim gibi bir yazar varken hetero olman çok zor koçum)

Jisung'dan

Beomgyu, yeonjun,soobin,kai,taehyun,
felix,jeongin'lerle doğruluk'mu cesaret'mi oynuyoduk
"Hadi ama jisung! Cesaret desen ölürmüsün!" Dedi felix dudaklarını büzüp
"Hyung lütfen bir kere cesaret de valla bişi yapmayız biz imanlı insanlarız valla bak!"

Ne diyecek'dim? Cesaret'mi? doğruluk'mu?
"Hmm..." "Cesaret. Tamam."
"Patronunu etiketliyip senden hoşlanıyorum tweet'i at"
"Ha! Y-yo olmaz!"
"Hadi ama hyung!" "Ahh.. tamam."

  ***

217 kelime yazmisim WUHUUUUU.
Neyse bölüm. Nasildi?

Muah💖

UNHOLY~MinSung{1.kitap}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin