Jisung-Minho
jisung
sevme beni Minho.minho
sanki elimdeolanbir şey|
sevmiyorum zatenjisung
saf değilim Minho ben
lütfen sevmeminho
o kadar rahatsız edici mi Jisungjisung
evet
✓✓görüldü.
Lütfen tekrar söylüyorum sevme beni.
√√okunmadı-----
Telefonu kapatıp kız kardeşinin odasına ilerledi Minho.Kapıyı çaldı.Ses gelmeyince odaya girdi.
Uyuyan kardeşini görünce burukça gülümsedi.Yanına ilerleyip baş ucuna oturdu.Saçlarıyla oynadı bir süre.Yorgun olduğu için kardeşinin odasındaki hoş koku ile mayışmış ve uyuya kalmıştı.
--
Jisung telefonu masaya koymuş ve dizini sallamaya başlamıştı.Eski sevgilisi başka bedende geri dönmüştü resmen.
Her Minho'ya baktıkça aklına eski sevgilisi geliyordu.Ona yaşattıkları gözünün önünde canlanıyordu.Psikolojik olarak mahvetmişti o Jisung'u.
Her Minho'yu kırdığında sanki o korkunç eski sevgilisini kırıyormuş gibi hissediyordu.Bu onu rahatlatıyordu.
(bu nasıl düşünce amk)Ama biliyordu kırdığı kişi o değil Minho'ydu.Sadece kabullenemiyordu.Harekerleri mimikleri Minho'nun birebir aynısıydı.Minho'yu sinirli gördüğünde de eski sevgilisini sinirli görmüştü sanki.
Travma olmuştu bu jisung'ta.En kısa sürede psikoloğa tekrar gitmeliydi.
Telefonu eline geri alıp Instagram'a girdi.
@l_mhoo
cas dinliyoz agalar (bu fotoğrafı koymuş muydum lan ben)yorumlar kapatılmıştır.
Ekrana baktı bir süre.Bir süre daha.Bir süre daha da.
Kafasını iki yana salladı.Post atmak için galerisine bakındı bir süre de.
@Hanjiji
Your love is scaring me, no one has ever cared for me , as much as you do
kimseung;
aptalbucocukyajeongift;
Hyung...______
Yeter
other
people
dinleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bezirganbaşı °•Minsung•°
ФанфикSınıf grubuna sürekli şarkıyla giren sınıfın en depresifi ve atarlısı Han Jisung ve sınıfın en gıcık şakacı öğrencisi Lee Minho Jisung; aç kapıyı gir içe| Minho; Bezirganbaşı