Okuldan geldiğim gibi çantamı kapının yanına fırlattım, ayakkabımı da çıkarıp koşarak televizyonun önündeki koltuğa atladım.Doğal olarak seung da bendeydi ama bizimkilerle daha da kaynaşsın diye diğerlerini de çağırdım.
Hepsi yavaş yavaş arkamdan gelirken kadro tamamlanmıştı.Televizyonu açıp film aramaya başlamıştım diğerleriyle yolda film izleyeceğimize karar verdiğimiz için onlara sorma gereği duymamıştım.
Herhangi bir filme bastım ve başlaması için oynatmaya basmam lazımdı ama basmadım çünkü hepimiz yolda gelirken film izleyeceğimize karar vermiştik bile.
"Kalkın üstünüzü değiştirin,daha markete gidicez lan" dedim.
Ardından ayağa kalktım ve arkamı dönüp;
"Hadi takılın peşime dassaksızlar"
Diye ekledim.
Arkamı dönüp odama gitmeye başladım koltuk seslerinden anladığım kadarıyla arkamdan geliyorlardı.
Odanın kapısını açtığımda hep beraber ayı sürüsü gibi içeri girdik.
Evin sahibi ben olduğum için hepsine pijama verdim.
Bu kadar pijamayı nerden buluyorsun derseniz..gereksiz bir pijama severliğim var."İlk önce ben giyincem sonra siz giyinin baba piro 31 ler önce giyinir adam olun"
"Sana bisi diyim mi filiz"
"Filiz ne be hadi acıdım söle best cuksuz jis"
"Yarram senden daha babapiro"
Herkes gülerken göz devirdim ve kıvırtarak banyoya girdim.Biraz kendime güldükten sonra üstümü değiştirdim ve çıktım.Önlerinde biraz pozlar verdikten sonra
"Nasıl olmuşum canikooolllaaar"
"Slayyyy boooyyyy"
Seungun dediğine gülerken önümde durup yatakta oturan chanı kolundan tutup çektim.O kalkınca ben kendimi onun yerine yatağa attım.
"Hadi canım hadi giyin"
"Öküz çekti kolumu.."
Biraz daha söylenip,banyoya girmişti ben de telefonumun titremesiyle telefonu açtım ve gelen mesaja baktım.
Hyun'um
Nasılsınn
Napıyorsunnnn
Günün nasıl geçtiiA
Eve daha yeni geldik..
İyiyim sen nasılsın?Hyun'um
Gel-dik?
Kimle.Ownxpwjdkpwjx
Bizimkiler ya sung falanHyun'um
Haaa...anladım
Bende bizimkilerleyim
BİZ DE GELELİM MİBir dakika diğerlerine sorayım.
*görüldü*Telefonu kapatıp bir anda bağırınca herkes bana baktı.
"HYUNJİN LER HYUN LAN AMK HYUN"
"gene şizofrene bagladı orosbu"
"YW NALWK BAKARI"
"evladım düzgün konuşsana"
Derin bir nefes aldım ve sakinleşmeye çalıştım.
"HYUNLAR"
"BİZE"
"GELMEK"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçma mı aşk?
FanfictionAşk çok saçma dedikten sonra instagramda gördüğü çocukla beraber "BEN AŞIK OLDUM" diye bağıran felix, aşık olduğu çocuğun(hyunjinin) fotoğrafını arkadaşına gösterirken hyunjinin arkadaşının arkasında olduğunu nerden bilebilirdi?