7- korkuyorum..

106 9 3
                                    

Chana ölümcül bakışlarımı atıyorum ama görmezden geliyor?!

Dayanamadım ve derste kağıda bir not yazdım;

"Olmayan amını siktiğim KONUŞ!!"

elimdeki kağıdı sinirle büyük chanın üstüne attım.Kağıdı tutmaya çalıştı ama başarısır oldu.

Arkama dokunan ellerle geri döndüm ve chanın mutsuz yüz ifadesiyle karşılaştım. Verdiği kağıdı elinden aldım ve önüme dönüp okumaya başladım.

"Korkuyorum be çocuk ya reddederse?"

Kısa sürmeden cevabı geri yolladım.

"Dedimya sana O - DA - SENİ - SEVİYOR!! bunu aklına sok ve teneffüste ne yapacaksan yap yoksa akşam dediğim gibi görüştürmem, sen bilirsin ve sakın ama SAKIN başka birşey yazıp gönderme."

Cevabım çok netti chana bakmadan kağıdı masaya koydum ve bekledim.

Bekledim.

Bekledim.

Cevap gelmedi, oh dedim.

Zil çaldı direkt arkama döndüm.Chan bana bile bakmadan seungun yanına gitti ve beraber gittiler.BERABER GİTTİLER???!!!!!

dedim ben bunları dinlerim.Gizli gizli arkalarından gitmeye başladım.Tam köşeyi dönecektim ki..Birine çarptım, aferim felix! Tam önümdekinden özür dileyecektim..Aha hyunjin.

Sakin ol kalbim böyle atmaya devam edersen kalp krizinden öleceğim!

"Özür dilerim.."

"Felix? Önemli değil. Nereye gidiyordun?"

"Ahahah. Hiç bir yere tabii.."

"Peki.."

"Görüşürüz o zaman?"

"Tabi.Görüşürüz."

Hyunjinle kısa sohbetimizden sonra tam gidecektim kii
Çoktan gitmişler.
Off dedim puff dedim geri sınıfa gittim.Merakla bekledim.HADİ AMK GELSİNLER.

Seungmin'den;

"Seung bir dakika gelebilir misin?"

ANANI SİKİM ALLAHIM BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.

"tabii gelirim?"

Önden yürümeye başladı ben de arkasından.Nereye gidiyoruz bilmiyordum ama soramıyordum da.

Kantinin önündeki kimsenin bizi bulamayacağı garip merdiven altı gibi bir yere grlip durdu. Anlamaz gözlerle ona bakarken bir anda bana döndü.

"Eh..efendim?"

"Lafı uzatmaya niyetim yok."

"Evet?"

Kalbim öyle hızlı atıyordu ki.. iyi ki dışımdan belli etmiyorum yoksa..
Rezil olurdum.

"Gülü sevdim dikeni battı sizi sevdim götünüz kalktı.Ama tek senin götün kalkmadı izin ver götün benim olsun, sadece benim"

"Ha"

Kaldım. Öylece kaldım. Şuan ilk görüşte aşık gibi olduğum adam gelmiş bana resmen itiraf ediyor..
NE DİYECEĞİM NE DİYECEĞİM??
EVET DE SEUNG EVET DE!

"Şey.."

"İstemiyorsan anlarım sorun yo-"

"Evet."

"Nasıl?"

"Evet."

Sadece evet diyebiliyordum.Donakalmıştım çünkü.

Saçma mı aşk?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin