Sabah mışııl mışıııl uykumdan uyandım.Oturur pozisyona geldim ve sakiin sakiin hüneşi selamladımm
Demek iaterdim ama saçım başım birbirime girmiş halde uyandım..
Yatakta tavana bakar bir şekilde hayatı sorguladım..okul vardı! Hiç gitmek istemiy- HYUNJİN! Aklıma hyunjinin gelmesiyle yorganı üstümden atıp koşarak lavaboya gittim yüzümü yıkayıp 9273828473 saat bakım yaptım veeee sonunda odama geri geldim!!Dolabımı açtım ilk olarak tabii ki okul pantolonumu ve formamı aldım.Yarım saat de hangi hırkamı üstüme giysem diye düşünürken siyah beyaz olan hırkamı da formamın üstüne geçirdim.
Yatağımın üzerindeki telefonumu alıp mutfağa indim.Acele acele tost yapıp elime aldım ve kapıya ayakkabılarımı giymeye gittim. İşim bitince telefonumu açtım ve geuba yazmaya karar verdim.
Uruzbu cucukluru dupluluğu🖕🏿🤪
Boklu jispiç🤑
SONRA
SONRA BU GERİZEKALI JEONG SINIFIN ÖNÜNDE YER EYAPIŞMQSIN MI
PWIDNW8JWSPJQPSJWPS7WJ8WJXPWIXPW8QKSPQOSLQOSKZPJSXOWKPDISKQIEJXzigot(yarragı olusmamıs)
Ya jis hyung ayıp be komik mi QMQ KOMİK PWJSPWIJDWJJSOWJDPWJWPJDBoklu jispiç🤑
NASI DA BİLİO KENDİNİ AMK PWKDW8MDPWJDPWJDAyağı çukurda..
Bakın GÖTÜM DONDU BURDA AMK SİZİ BEKLİYORUM GELMEYENİ CİN SİKSİN OROSPU COCUKLARI TERS DÜZ SİZİ SİKERİM ADAN OLUN GELİNOf lafı ağızımdan aldın chan ya
Ben de geliyorum şimdi SİZ İKİ
YARRAKSIZ HEMEN ÇIKIP GELİN
BENDEN SONRA YAZMAYIN ANANIZI
CİYAKLATIRIM*herkes gördü*
Aferin böyle adam olun♡
Telefonu kapatıp buluşma yerimiz evimin yanı olmasına rağmen koştum.
Bekletmeyi sevmem.
"CHAAAN!GELDİM!!"
"oh sonunda be lix"
Dediği şeye güldüm ve birşey demeden yanına geçip diğerlerini beklemeye başladık tekrar.
5 dakika kadar sonra önümüzden koşa koşa geldiklerini gördük ve anırarak gülmey başladık.
"AMINA KOYİM JEONG"
"AMİNA KOYİM JİS"
yanimıza geldiler ve soluklanmaya başladılar.
"Hiiiiç soluklanmayın gidiyoruz."
Diyip önden yürümeye başladı chan. Ardından da ben yürüdüm tabii.Arkamızdan da söylene söylene o ikili..
Sınıfa girdiğim gibi koşarak çantamı sırama attım ve peteğin önüne geçtim.
"Ya götüm dondu götüm buz oldu götüm dondurma artık"
"Oh dondurma mı helelelele yaparım"
Dedi jis ve hepimiz buna anırarak güldük.
Ders programına bakmak için öğretmen masasının önüne geçtim ama bu bizim sınıf defteri değildi..
"YA BU SİKTİĞİMİN DEFTERİ NERDE SİKİCEM ARTIK AMA"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçma mı aşk?
FanficAşk çok saçma dedikten sonra instagramda gördüğü çocukla beraber "BEN AŞIK OLDUM" diye bağıran felix, aşık olduğu çocuğun(hyunjinin) fotoğrafını arkadaşına gösterirken hyunjinin arkadaşının arkasında olduğunu nerden bilebilirdi?