Bekçinin Yeni Görev Yeri Gizemli Ormanda Görev Başındayken Başına Gelen Olaylar

15 3 6
                                    

HİKAYEYE BAŞLAMADAN ÖNCE!
HİKAYE FEARS TO FATHOM BİLGİSAYAR OYUNUN SERİLERİNDEN BİRİ OLAN İRONBARK LOOKOUT OYUNUNUN HİKAYESİDİR EĞER OYNAMADIYSANIZ HİKAYEYİ OKUMANIZ TAVSİYE EDİLMEZ. SPOİLER İÇERİR!
BİLGİNİZE...
.
Bekçinin Hikâyesi;

Merhabalar Ben Jack,
Beş yıldır orman bekçiliği yapıyorum.
Bekçiliğim sırasında yeni bir ormana görev için gönderilmiştim.
Fakat bu orman bekçiliği sırasında başımdan bir paranormal olay geçti ve size bu olayı anlatacağım...
-
Güzel bir gündü eğleniyordum arkadaşlarım ile bir gün bir haber geldi görev yaptığım ormanda artık profesyonelleştiğim ve başka bir ormana gönderileceğim haberiydi.
Bu beni çok mutlu etmişti fakat bilmiyordum ki başımdan geçecek olayları ölene kadar unutmayacağım...
-
Günlerden pazartesiydi ve ormanda görev yapma vaktim gelmişti.
Ormana arabamla gidiyordum yollar çok ıssızdı sanki hiç insan dokunmamış gibi...
Evliydim, eşimden bir mesaj gelmişti,
Bana "Görev yapacağın yere yakın bir restaurant var çok güzel yemekleri var mutlaka denemeni tavsiye ediyorum."
Dedi.
Bende onu kırmadım ve restauranta gittim yemek yedim, gerçekten yemekleri güzeldi.
Yemeği yiyip hesabı ödedikten sonra arabama binip ormana gitmeye devam ettim, ormana nerdeyse gelmiştim... evet gelmiştim.
Çok heyecanlıydım fakat ormana giriş yaptığımda bir ıslık sesi duydum, bunun ne olduğuna anlam veremedim ve kamp yapan birileridir diye düşündüm.
Ormana gittiğimde bir kulübe gördüm içeride biri vardı onun bana yardım edeceğinden emindim.
Gittiğimde kendisi kapıyı açıp silahı bana doğrulttu; "Konuş, Kimsin?" Dedi.
Ona şöylr cevap verdim; "Merhabalar ben Jack efendim bu ormana yeni görevim için geldim ve bana Sam adında bir Şefin yardımcı olacağını söylediler." Dedim.
Şef Sam;
"Ohh dostum kusura bakma seni onlardan sandım, hoşgeldin ben Sam,
Yeni görev yerine seni bırakacağım yapacaklarını söyliyeceğim." Dedi.
Ben;
"Sıkıntı yok dostum tanıştığıma memnun oldum, beni görev yerime bırakırmısın? aa şey birde onlar diye bahsettiğin kişiler kim? Kampçılar mı?" Dedim.
Şef Sam;
"Tabii ki seni görev yerine bırakacağım. Onları diye bahsettiğin kişileri boşver burada kaldıkça kim olduklarını öğreneceksin, kampçılar değil." Şeklinde bir yanıt verdi.
Ben;
"Pekâlâ, Gidelim o zaman görev yerine."
-
İkimizde yola çıkmıştık yolda garip garip uğultular, ıslıklar ve sesler duyuyordum bu gerçekten ürperticiydi...
Sonunda Görev yerime gelmiştik.
Görevimi Sam anlattı, ve Kulübede Resimde ki gibi gözüküyordu;

Görevimi Sam anlattı, ve Kulübede Resimde ki gibi gözüküyordu;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet bu ürpertici yerde kalıyordum.
Hâlâ ıslık sesleri geliyordu çok gerilmiştim.
-
Neyse akşamdı yatayım demiştim ve yatağıma koştum uzandım fakat karnım açtı o sırada eşim bana lazanya tarifi yazdı.
-
O lezzetli lazanya'yı yiyip uyumuştum.
Gece bir anda uyanmıştım saat gece 1.54 pm idi yani neredeyse saat gece 2 idi susamıştım, suyumu içtim biraz etrafı gözetledikten sonra tuvaletim geldi ve aşağıya inerek tuvalete gittim.
-
Tuvaletimi yaparken garip garip sesler duymaya başladım hemen yapıp yukarı çıktım ve yatağıma girdim.
O ses bir insan deseniz değil bir hayvan deseniz değil çok garip bir sesti...
-
Neyse ki sabah olmuştu kahvemi alıp manzarayı izlerken bir yandan etrafı gözetliyordum.
-
Birden bir dumanın yükseldiğini farkettim.
Birden biri benimle telsizden iletişime geçti, bu Sam'di evet Sam
Sam bana "kuzey tarafından bir dumanın yükseldiğini gördün mü?" diye sordu.
Ben; "Evet, şimdi oraya gidiyorum diye cevap verdim."
Sam;
"Buralarda kamp yapmak yasak hatta dolaşmak bile tehlikeli kim buna cesaret ediyor ki?"
Ben;
"Buraya girmek neden tehlikeli ki?"
Sam;
"Boşver sen gidip ateşi söndür ve çıkmalarını söyle."
-
Bende Tamam diyerek çıktım ve yola çıktım.
-
Yolda birden karşımda bir silüet gördüm içim ürperdi, çok korktum.
Gerçekten çok garipti hemen koşarak geçti!
-
Onun insan olmadığından emindim.
Bakındım etrafıma bulamadım.
Ne hayvan ne insan ne olabilir ki bu?
Birileri benle oyun mu oynuyor?
Bu hiç komik değil! Diye seslendim.
-
Belki biri komik olduğunu sanıp bu tarz şeyler yapıyordur diye düşündüm kimse cevap vermedi.
-
Kamp yerine geldim bir anda 2 kişi insan olduklarını farkettim onları öbür tarafa kaçarken gördüm.
-
Geri çekilip izledim fakat sadece o kişileri arkalarından gördüm kaçtılar.
Önce ki gördüğüm şey çok uzundu, bunlar 1.70 boylarında insandı.
Ve ateşi söndürüp eve dönerken yolda birşey gördüm kulübeme giderken birden korkunç birşey ile karşılaştım.
Bu baygınlık geçirmeme sebep oldu.
-
1. Bölümün sonu...
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
2.Bölüm en kısa sürede gelecektir.
Sizce bekçi ne gördü de baygınlık geçirdi?
Takipte kalın!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son ParıltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin