1.bölüm

262 36 34
                                    

Karakter tanıtımı
Yeonjun:3 kardeş arasında en büyük abi. Rock grubundaki gitarist
Hueningkai:3 kardeş arasında en küçük olan. Rock grubunda piyanist
Taehyun;3 kardeş arasında ortanca abi. Rock grubunda gitarist
Gunil:Rock grubunda davul çalan. Ayrılan üye.
Gaon:Rock grubunda piyanist. Ayrılan üye
Beomgyu:Normal öğrenci
Soobin:Normal öğrenci

Üç kardeşlerin çocukluktan beri hayalleri olan bir amaçları vardı rock grubu kurmak. Hepsi çocukken annesine ve babalarına ısrar ederek istedikleri alandaki kurslara gitmişti. Taehyun ve yeonjun elektro gitar öğrenmeye kai de piyanist olmak istediği için piyano kursuna gitti. Yıllar boyunca hayallerini gerçekleştirmek adına çok çalıştılar ve sonunda reşit olduktan sonra bir rock grubu kurmaya karar verdiler. Gittikleri kurstan arkadaşları olan gunil ve gaon'u rock gruplarına davet ettiler. Onlarda bu teklifi kaçırmak istemedi ve kabul ettiler. Gunil davulcu, Gaon da piyanist olmuştu. Birlikte şarkı coverlayıp şarkı çıkartmaya başladılar. Birlikte resmen bir aile olmuşlardı. Bir sürü fanları vardı ve gerçekten güzel hayat sürüyorlardı. Ama herşey güzel gitmedi, bazı zorluklar yaşadılar. Gaon ve gunil kuzenlerdi. Ailesi en başta bu rock grubuna izin vermişlerdi ama sonraki zamanlarda buna karşı gelmeye başladılar. Gaon ve gunil daha fazla aile baskısına dayanamadılar ve ayrılmak zorunda kaldılar. Gunil ve Gaon ayrıldığı için 3 kardeş 2 tane yeni üye bulmak zorundaydı. Hızlıca ilanlar hazırladılar ve her yere yaymaya başladılar. Ara sıra dışarı çıkıyor ilan yapıştırıyor ve grup için üyeler arıyorlardı.

Yine bir gün erken saatlerde dışarı çıkmışlardı. Akşama kadar afiş yapıştırmış ve grup için üyeler aramışlardı. En sonunda yorulmuşlardı ve bir parktaki banka oturdular. Onlardan önce karşılarındaki banka oturan soobin beomgyu ikilisine kaydı gözleri. Dedikodu yapıyor gibi görünüyorlardı. Biraz daha incelediklerinde 2 öğrenci olduğunu anladı yeonjun ve taehyun.O sırada Kai internette yayınladıkları aranıyor ilanlarını kontrol ediyordu. Taehyun ve yeonjun karşılarındaki 2 çocuktan gözlerini alamıyorlardı. Beomgyu etrafa bakarken karşı bankta oturan çocukların uzun süredir onlara baktıklarını fark etti ve soobin'e söyledi.

Beomgyu
Oğlum bunlar niye 10 saattir bize bakıyor?

Soobin beomgyu'nun işaret ettiği yere baktı ve üç kardeşi gördü. Gerçekten onlara bakıyordu. Soobin hem şaşırdı hem de inanamadı.

Soobin
Onlar bize bakar mı lan? Mal

Soobin bunları söylerken sesi biraz yüksek çıkmıştı ve karşılarında oturan 3 kardeş duymuştu. Yeonjun diğerlerine fısıldamaya başladı.

Yeonjun
Lan diye bağıran çok tatlı değil mi?

Taehyun da daha fazla dayanamayıp içindekileri söylemeye başladı.

Taehyun
Arkasındaki daha utangaç, duruma bakılırsa çok yakışıklı da

Kai en başta ne dediklerini anlayamadı. 2 abisinin de gözlerini alamadığı o yere baktı ve 2 tane çocuk gördü. Kai bunların aşık olduğunu anladı ama bu aşkın uzun sürmeyeceğini düşünüyordu, yani öyle tahmin ediyordu.

Hueningkai
Oğlum 2 dakika dinlendiğimiz yerde bir insana aşık olunur mu? 5 dakika sonra bir daha göremeyeceksiniz hayatınızda

Yeonjun ve taehyun hayal dünyalarından kurtulup kai'ye baktı. Onun haklı olduğunu düşündüler. Burası sadece bir park ve belki de onları görmek bir tesadüftür. Bir daha hayatlarında onları görecekleri belli bile değildi. 2 abi küçük kardeşlerine hak verdi. Aslında aşık olmadıklarını sadece hoşlarına gittiklerini düşünüyorlardı ama kalplerinde hissettikleri hisler ve duygular farklıydı. Bu bir hoşlantı değil aşktı. Saat daha da geç oluyordu, hava kararmıştı. Karşılarında oturan 2 öğrenci banktan kalkmış tahmin ettikleri kadarıyla eve doğru yürüyorlardı. Yeonjun ve taehyun onların gidişini arkadalarından izledi.

Hueningkai
Gidelim artık geç oldu

Taehyun
Tamam

Üç kardeş oturdukları banktan kalkıp farklı bir tarafa yürümeye başladılar. Yeonjun ve taehyun içlerindeki duyguları bastırmaya çalışıyordu ama bu pek mümkün değil gibi görünüyordu.

Beomgyu ve soobin yolda yürürken üç kardeşlerin astığı ilan dikkatleri çekti. Beomgyu ve soobin çocukluktan beri arkadaşlardı. İlkokuldan liseye kadar müzik dersi almışlardı. Soobin davul çalabiliyor, beomgyu da piyano çalabiliyordu. Bu ilan dikkatlerini çekmişti. Biraz daha inceledikten sonra 10 dakika önce parkta karşılarındaki bankta oturan ve onlara saatlerce bakan o 3 çocuğu gördüler.

Beomgyu
Lan bunlar onlar

Soobin
Vay be rock grupları olduğunu bilmiyordum. Katılsak mı?

Beomgyu
Soobin çalmayalı yıllar oldu

Soobin
Unutmadık ama

Beomgyu
Belki unutmuşuz dur

Soobin
Hadi ama beomgyu ilk yıllarda bizimde bir rock grubu hayalimiz vardı ama asla gerçek olamadı. Şimdi şans ayağımıza kadar geldi. Katılalım işte şuna

Soobin haklıydı. Beomgyu ve soobin'in de müziğe ilk adım attıkları yıllar bir rock grubu kurma hayalleri vardı ve bu hayallerini gerçekleştirmek istemişlerdi ama hayalleri hiç bir zaman gerçekleşmedi. Ayaklarına bu kadar büyük bir şans gelmişken beomgyu red etmek istememişti.

Beomgyu
İyi tamam katılalım. Numarayı al evde arayalım

Soobin
Çok kral adamsın lan

Soobin ilanın fotoğrafını çekti eve yürümeye devam ettiler. Eve geldikleri anda salona oturup ilandaki numarayı aradılar. Telefon da konuşan soobin'di. Açan ise taehyun

Soobin
Alo

Taehyun
Buyrun

Soobin
XOXO rock grubu için ilan gördükte onun için aramıştık

Taehyun
Ah, tabi biziz. Sizin hakkınızda bilgi alabilir miyim?

Soobin
Tamam, ben soobin ve arkadaşım beomgyu katılmak istiyoruz. İlkokuldan liseye kadar müzikle ilgilendik. Ben yani soobin davul çalabilirim, beomgyu da piyanist. Ama aradan uzun yıllar geçti biraz unutmuş olabiliriz sorun olur mu?

Taehyun
Hayır olmaz. Size konum atacağım yarın 14.00da gelin sizle bir tanışalım ve deneyimleyelim

Soobin
Tamamdır teşekkürler

Taehyun
Rica ederiz rica ederiz

İki tarafta telefonu kapattı. Kai ve yeonjun taehyun'un başında dikilmiş ne olduğunu soran gözlerle bakıyorlardı.

Taehyun
2 üye bulduk, biri piyanist biri davulcu. Yıllardır çalmışlar ama bayadır da hiç kullanmamışlar. Yarın gelmelerini istedim

Yeonjun
Yes sonunda be, bir an hiç üye bulamayacağımızı sandım

Hueningkai
Bende ya. İlanlar sonunda işe yaradı, heyecan yaptım

Taehyun
Tek heyecanlanan sen değilsin kai

İki tarafta telefonu kapattığında soobin beomgyu'ya döndü.

soobin
ALDILAR LAN BİZİ DAVET ETTİLER OĞLUM YARIN OF ÜNLÜ OLUCAZ LAN HAYALİMİZ GERÇEKLEŞECEK

Beomgyu
NE LAN NASIL OF OLM SONUNDA BE SONUNDA BAŞARDIK

soobin ve beomgyu sevinçten zıplamaya başladı. Sonunda çocukluk hayallerini gerçekleştiriyorlardı. O gece her 2 tarafta uyuyamadı. Heyecandan saatin gelmesini zar zor bekliyorlardı. Beomgyu ve soobin erkenden hazırlanıp atılan konuma doğru yola çıkmışlardı. Konum onları tek katlı bir eve getirdi, dışardan gerçekten güzel gözüküyordu. İçerisini daha fazla merak ediyorlardı. Zili çaldılar ve kapıyı 3 kardeş birlikte açtılar. Birbirlerini dünden hatırlayan 2 öğrenci ve 3 kardeş şok olmuş şekilde birbirine bakıyorlardı. Hepsinin ağzı kilitlenmişti sanki, cümle çıkmıyordu. Bir süre daha bu sürdü. En sonunda beomgyu sessizliği bozdu.

BENCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin