Beomgyu
Sapık mısınız oğlum siz?Taehyun
Ne?Beomgyu
Dün 10 saat bizi izlediniz. Şimdi de bizi davet ettinizHueningkai
Kendiniz bizi aradınızBeomgyu
Sizin olduğunuzu sanmıyordukYeonjun
Ne kadar mükemmel yalanlarSoobin
Kes sesini beomgyu. Bile bile aradık ve geri dönmek yokBeomgyu
Bir anda görünce şaşırdım napabilirimTaehyun
Buyrun, içeri geçinSoobin
Teşekkürler, ilerle beomgyuBeomgyu içeri girerken soobin'e fısıldadı.
Beomgyu
Yakından bu kadar yakışıklı olduklarını sanmıyordumSoobin
Konuştukça daha da batıyorsun beomgyu. Sakin kal yeterBeomgyu
iyi beÖnden hueningkai ilerliyordu. Hepsi içeri girdiler. Tek katlı ve güzel bir evdi. Duvarlarında asılı olan kendi rock gruplarının ve diğer rock gruplarının posterleri, şarkı sözleri, animasyon karakterleri duvarları dolduruyordu ve gerçekten çok güzel gözüküyordu. Büyük bir salon L koltuk, duvara asılı bir televizyon, ortada orta boy bir sehpa. Salonun arkasında bir amerikan mutfağı. Koridorun ilerisine ilerlediklerinde 3 tane yatak odası ve çalışacakları, şarkı çıkartacakları o evdeki en geniş rock odaları. Hueningkai, yeonjun ve taehyun evi tanıtmaya başladılar. Sıra sıra kendi odalarını da göstermeye başladılar. Hueningkai'nin odasının solunda piyanist olduğu için klavyesi, duvar tarafında yatağı ve yatağının karşısında çalışma masası, sağda da bir armut koltuk. Yeonjun'un odasının perdeleri kapalı, duvarlar fanı olduğu rock grubu posterleri ve kendi çizdiği resimler asılı. Yatağı camın kenarında , sağ tarafta 2 tane elektro gitarı ve solda da çalışma masası,çalışma masanın üstündeki resimler dikkatini çekmişti beomgyu'nun. Taehyun odası ise gri ve beyaz karışımı döşenmişti. Sol tarafta onunda 2 tane elektro gitarı, duvara yakın yatağı ve çalışma masası, duvarlarında ise daha çok portre vardı. Ve en sonunda beomgyu ve soobin'in heyecanla beklediği o odaya vardılar;XOXO rock grubu odası.
Taehyun odanın kapısını açtı ve hepsi yavaşça odaya girdi. Beomgyu ve soobin büyüklüğüne çok fazla şaşırmışlardı. Duvarlarda grafik tasarımları, büyükçe XOXO grubu yazısı, fanlarının getirdiği bir çok hediye, küçük not duvarlara anı olarak asılmıştı. Sol tarafta davul, 2 klavye ve 2 elektro gitar duruyordu. Çalışmaları onlarla yapacağız sanırım diye düşündü beomgyu. Sol tarafta büyükçe bir masa, masanın üzerinde olan şarkı sözleri, kapak taslakları, 2 bilgisayar yer alıyordu. Biraz daha ileride bir kayıt odası ve bir raf. Rafın içinde şuana kadar çıkardıkları albümler, dergiler, fotokartlar ve kitaplar yer alıyordu. En ortada ise armut koltuklar ile çevrili küçük bir masa ve üstünde duran birkaç kutu oyunu. Soobin ve beomgyu bu kadarını hayal etmemişlerdi, rock odası hatta tüm ev onları büyülemişti resmen.
Beomgyu
Mükemmel, gerçektenSoobin
Bu kadar şey beklemiyordukYeonjun
XOXO grubuna yakışan bir ev benceHueningkai
Bence deTaehyun
O zaman denemeye başlayalım. Soobin davul çalabildiğini söyledin davula geç, beomgyu klavyeye geç. Bizde yerlerimize geçeceğiz herhangi bir şarkıyı cover yapacağız. Herşey anlaşıldı mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENCH
FanfictionÜnlü bir rock grubu olan XOXO üye eksikliği yüzünden üye arayışına çıkar. Aslında buldukları üyeler ile birlikte bir rock grubundan daha fazlası olacaklarından habersizlerdi.