8.bölüm

24 6 15
                                    

Hueningkai
O ne mektup mu? Kimden gelmiş olabilir ki

Yeonjun
Bilmiyorum, şimdi bakacağız

Yeonjun koltuğa oturdu ve mektubu açtı. İçindeki kağıdı çıkartıp okumaya başladı.

Sevgili XOXO grubu,
Bunu şuanda yazmam ne kadar doğru bilmiyorum ama önceden yazsam da birşeyin değişmeyeceğini biliyordum. Ben beomgyu bu mektubu size ben yazıyorum. Soobin nerede diye soracak olursanız valiz hazırlıyor, bu duruma da değineceğim. Sizinle iyi ve kötü bir sürü anı yaşadık, sizin grubunuza girerek hayalimizin olan rock grubunu gerçekleştirdik. Birlikte geçirdiğimiz her vakit, her şarkı yazmamız, her enstrüman çalmamız, konser vermemiz hepsi kalbimin bir köşesinde sonsuza kadar duracağına emin olabilirsiniz. Ailemizin zoru ile yurtdışına okumaya gidiyoruz, zar zor ikna ederek soobin'i de yanıma aldım. Sanırım bir daha görüşemeyeceğiz,soobin'e mektup yazdıramadığım için özür dilerim. İkimizde hepinizi çok ama çok seviyoruz. XOXO grubu harika bir macera olarak ikimizinde kalbinde kalacak, fanlara sevgilerimizi iletin. Kendinize çok iyi bakın, hoşçakalınnn.

Choi Beomgyu

Üç kardeş mektubun etkisinde kalmıştı, inanmak istemiyorlardı. Yeniden bir araya gelme olasılıkları da artık çöp olmuştu. Kai ağlamaya başladı, göz yaşlarını tutamıyordu.

Yeonjun
Bir ihtimal belki onları havaalanında yakalarız

Taehyun
Yeonjun mektuplar uzun süre sonra sahibine ulaşır. Belki de şuanda ülkeye varmışlardır bile

Yeonjun
Öyle düşünmüyorum. Çünkü mektupları artık daha hızlı ulaştırıyorlar ve beomgyu'yu tanıyorsam bunu son gün göndermezdi. Hadi gidip alalım onları

Taehyun ve kai onların havaalanında olduklarına pek inanmıyorlardı ama belki de bir ihtimal diye düşündüler. Üç kardeş evden çıktı ve garajdaki arabalarına atladılar, yeonjun'un ehliyeti vardı ama menajerleri yüzünden sürmesine izin yoktu. Şuanda menajerden izin almaya uğraşacak zaman değildi. Hızlıca arabaya bindiler ve yeonjun havaalanına doğru sürmeye başladı. Havaalanına geldiklerinde hızlıca arabayı park ettiler ve inip içeriye doğru koşmaya başladılar. İçeri girdiklerinde Beomgyu ve soobin'i gördüler ve arkalarından koştular. Arkalarından gelen ayak seslerini duyan beomgyu ve soobin arkasını dönüp gelenlere baktı. Üç kardeşi gördüklerinde şaşırdıklarını gizleyemediler.

Beomgyu
Niye geldiniz siz?

Taehyun
Sizi durdurmaya minnak

Soobin
Çocuklar özür dileriz ama gitmemiz lazım

Yeonjun
İzin vermiyoruz. Ailenizi bir şekilde ikna ederiz, boşverin herşeyi sadece yine birlikte olalım

Kai
Anlamı kaldı mı bilmiyorum ama yaptıklarım için özür dilerim, böyle olacağını bilemezdim. XOXO grubunun yeniden toplanmasını çok fazla istiyorum

Beomgyu
Bilmiyorum

Taehyun
Biliyorsun, ikinizde istiyorsunuz bence toplanmamızı bahane üretmeyin

Soobin
Ailemizi nasıl ikna edeceğiz?

Yeonjun
Onu da bize bırakın, hadi gidelim XOXO

Beomgyu ve soobin daha fazla karşı gelemedi, üç kardeş haklıydı onlarda XOXO grubuna geri dönmek istiyordu. Havaalanından çıkıp arabaya doğru ilerlediler, hepsi bindikten sonra yeonjun sürmeye başladı. Üyeler hemen sohbet etmeye başlamışlardı, bu kadar kısa süreli bir ayrılık bile onlara iyi gelmemişti. Eve geldiklerinde hepsi günün yorgunluğu ile odalarına dağıldı. Hepsi çok mutluydu, yeonjun ve soobin birlikte uyuyorladı. Taehyun da minnağı beomgyu ile, kai de her zaman ki gibi tek başına odasındaydı. XOXO yeniden birlikteydi, bir daha ayrılmamak üzere. Sabah üç kardeş heyecanla uyandı, kai ve taehyun kahvaltı hazırlamaya başladılar. Yeonjun da o sıra menajerlerine bu konu hakkında bahsetti ve ailelerini ikna etme konusunda yardım istedi. Hayır deme şansı yoktu o yüzden menajerleri kabul etti. Telefon konuşması bitince kardeşlerinin yanına geldi ve kahvaltı hazırlamalarına yardım etti. Soobin ve beomgyu kokuları duyunca yataktan kalkıp mutfağa yaklaştı.

Soobin
Vay vay vay çok güzel kokuyor

Beomgyu
Ellerinize sağlık

Yeonjun
Afiyet olsun, hadi oturun yiyelim

Hepsi oturup kahvaltı yapmaya başladılar. Eski günlerdeki gibi sohbet edip eğleniyorlardı. Geleneksel kahvaltı şölenlerini bitirdikten sonra hepsi birlikte masayı topladı. En sonunda beomgyu'nun yoğun ısrarı üzerine evi temizlemeye başladılar. Üç kardeş temizlik yapmayı sevmiyorlardı ama beomgyu'nun ısrarı yüzünden herkes temizlemeye başlamıştı.

Soobin
Şarkı çıkartacak mıyız?

Kai
İlk önce sizin yeniden döndüğünüzle ilgili o mükemmel haberi vermemiz gerekiyor

Soobin
Ailelerimiz ikna oldu mu ki?

Yeonjun
Merak etmeyin, halloldu

Beomgyu
Adamsın be yeonjun

Yeonjun
Teşekkürler teşekkürler

Taehyun
Siz gittikten sonra ara verdik biraz, dinlenelim ve eğlenelim

Beomgyu
Bunları sonra konuşursunuz. Taehyun düzgün toz alsana

Taehyun
Tamam ya alıyorum işte

Taehyun ve beomgyu'nun küçük atışmalarına üçü birlikte güldü. Beomgyu onlara bir bakış attı ve hepsi geri temizliğe döndü. Saatler süren temizliğin ardından hepsi koltuğa yığıldı, yorulmalarına rağmen ev tertemiz olmuştu. Akşam ise dinlenmek için her zaman ki film izlemeye karar verdiler, abur cuburları herşeyi hazırladılar. Eski günlerdeki gibi bir film gecesi ile o günü kapattılar.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin