5.bölüm

80 12 10
                                    

Sonunda şarkıyı bitirmişlerdi, tüm ayarları hallettikten sonra gruba dinletmeye başladılar. Herkes aynı fikirdeydi;şarkı tek kelime ile mükemmeldi. Yoğun bir günün ardından hepsi odalarına çekildi, sabah heyecandan erken kalktılar. Kahvaltı yaptıktan sonra hemen şarkıyı yayınlamaya hazırlandılar. Fanları yeni grup üyelerini ve yeni şarkılarını gördüklerinde şok olmuşlardı, şarkıya onlarda hayran kalmıştı.

Yeonjun
Şarkıyı yayınladığımıza göre ve bir kaç gün rahat olduğumuza göre eğlenmeye ne dersiniz?

Beomgyu
Ben evet derim

Soobin
Nereye gideceğiz?

Kai
Lunapark nasıl olur?

Taehyun
Baya iyi olur hadi hazırlanın

Lunapark fikri hepsinin kulağına hoş gelmişti. Uzun bir çalışmanın ardından eğlence gerçekten onlara iyi gelecekti. Hızlıca hepsi hazırlanıp evden çıktılar. Hava güneşliydi, yürümeyi tercih ettiler. Yol boyunca sohbet ediyor, birlikte eğleniyorlardı. Gerçek bir aile gibi hissediyorlardı kendilerini. Beomgyu ve soobin ikiside okulu unutmuştu, derslere girmiyor hatta okulun yanından bile geçmiyorlardı. Dün fazla devamsızlıktan dolayı sınıfta kaldıklarına dair bir bildirim gelmişti. İlk başta ne yapacaklarını düşünmemişlerdi ama şuanda hayallerini gerçekleştiriyorlardı, okula gerek yoktu. Yakın bir zamanda okuldan ayrılacaklarına dair bir cevap gönderdiler. Şuanda bunları düşünmenin sırası değildi. İlk defa bir rock grubunun üyesiydiler,şarkı çıkardılar ve şimdide grup üyeleri ile birlikte lunaparka gidiyorlardı. Başka ne isteyebilirlerdi ki. Lunaparka en son ne zaman geldiklerini hiç biri hatırlamıyordu, uzun zaman olmuştu. Yeonjun hızlıca biletleri almaya yöneldi. Diğerleri de yavaşça içeri girdiler. Yeonjun biletleri alıp yanlarına geldi.

Yeonjun
Evet, ilk hangisine binelim?

Kai
Rollar coaster'a nasıl olur?

Beomgyu
Bayılırım, hadi zaman kaybetmeyelim

Hızlıca rollar coaster'a doğru ilerlediler, hepsi sadece anın tadını çıkartıyor ve gün boyu eğlenmeyi planlıyordu. Hızlıca biletlerini gösterdiler. Aralarından biri tek oturacaktı, taş kağıt makas oynayarak kimin tek oturacağına karar verdiler ve o şansız kişi yeonjun oldu. Hedefi soobin ile birlikte oturmaktı ama bunu kaçırmıştı. En öne taehyun ve kai, arkalarına soobin ve beomgyu 3.sıraya da tek başına yeonjun oturdu. Hızlıca rollar coaster hareketlendiğinde kahkahalar ve çığlıklar aynı anda duyuldu. Beomgyu ve kai bağırıyor, diğerleri ise onlara gülüyordu. Beomgyu ve kai'nin bağırmaktan hali kalmadığı, diğerlerinin ise gülmekten karınları ağrıyarak rollar coaster maceraları son bulmuştu. Yeni başlamalarına rağmen aşırı eğlenmişlerdi ve günün kalanında neler olacaklarını merak ediyorlardı. Biletlerine yükledikleri tüm paraları doyasıya harcamışlardı. Lunaparkta ki her bir oyuncağa binmiş, yemekler yemiş, isabet ettirme oyunları oynayıp peluşlar kazanmışlardı. Akşam olmuştu ve onlar saatlerdir oyun oynuyordu. En sonunda eve gitme vakti gelmişti. Eve gidene kadar yolda bugün yaşadıkları hakkında konuşuyor, kahkahalar atıyorlardı. En sonda eve geldiler ve mv izlenmelerini görmek için XOXO odasına gittiler. Kai bilgisayarın başına oturdu, diğerleri ise kendilerini armut koltuklara bırakmışlardı. Daha sabah yayınlamalarına rağmen şarkıları hızlı bir artış içerisindeydi ve çok beğenilmişti. Yarın ve salı günleri konserleri vardı, sonra ise dünya turuna çıkacaklardı. Kayıtlı oldukları bir şirket vardı ve şirketleri onlara dünya turlarını, biletler, arabalar, korumalar, kıyafetler ve daha bir çok şeyi hazırlıyordu ama XOXO grubu şarkı yapımında onlardan yardım almak istemiyordu, kendileri yapıyorlardı. İşte XOXO grubunun doğası buydu. Yarın ki konser için hazırlıklar yapmaya başladılar, beomgyu ve soobin'in ilk canlı konseri olacakları için onlar daha bir heyecanlıydı. Üç kardeş onlara sahnede nasıl olacakları hakkında yardım ediyorlardı, geceye kadar bununla alakalı konuşmuşlardı. En sonunda yatmak için odalarına dağıldılar, sabah erkenden kalktılar ve konser için gelen arabaya bindiler. Hazırlanma yerine geldiklerinde hepsi bir koltuğa oturdu ve makyözleri onlara ağır olmayan hafif ve sade bir makyaj yaptı. Sonra konser için hazırlanan kıyafetlerini giydiler. Hepsi tamamen hazırdı, hepsi bir platformun üzerinde duracaklardı, bir yandan şarkı söyleyip bir yandan müzik aletlerini çalacaklardı. Fanların yüksek sesleri her yerden duyuluyordu. Sonunda sahneye çıktılar, hepsi yerlerine geçti ve gösteri başladı. Soobin ve Beomgyu'nun ilk konseri olmasına rağmen gayet güzel hareket ediyorlardı. Hepsi kendi partlarını söylüyor ve çalıyorlardı. Mükemmel senkronize olmuşlardı, fanlar yeni üyeleri beğenmiş ve yeniden tamamlandıkları için mutluydu. Yüksek sesle şarkıya eşlik ediyor ve yerleri sallıyorlardı. Şarkılarını bitirdikten sonra XOXO selamlarını verdiler ve platformlar yavaşça aşağıya inmeye başladı. Işıklar kapandı ve fanlar onlara veda ediyordu, beomgyu ve soobin'in ilk konseri, üç kardeşlerin uzun bir aradan yaptıkları konser bitmişti ve hepsi gerçekten mutluydu. Beomgyu gitarını çıkartıp platforma koydu ve inmeyi bekliyordu ama beklenmeyen bir şey oldu.

Pek konuşma olmadı önceki bölümler gibi daha çok olaya yoğunluk verdim, pek de ne yapacağım aklıma gelmedi. Umarım seversinizzz.

BENCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin