4.bölüm

107 14 12
                                    

En sonunda yemekler geldi, beomgyu kalkıp kapıdan poşetleri aldı ve yeniden XOXO odasına geldiler. Yemekleri yedikten sonra birkaç saat daha sözler üzerinde uğraştıktan sonra sonunda sözleri bitirdiler. Saat gecenin 2'si olmuştu. Soobin ve yeonjun'un uykusu geldiği için yanlarından ayrıldılar. Diğer kalanlar ise birkaç kayıt almaya başladılar.

Soobin salona doğru giderken yeonjun kolundan tuttu.

Yeonjun
Salonda yatacağım deme bana

Soobin
Başka nerede yatacağım ki?

Yeonjun
Sen benim yatağıma geç, ben salonda yatarım

Soobin
Yok hayır olmaz seni yerinden etmek istemiyorum

Yeonjun
Sorun değil, yarın ranzalar gelecek zaten. Bir günlükten bir şey olmaz

Soobin
Ya ben koltukta uyumaya alışığım, sen uyuyamazsın falan şim-

Yeonjun soobin'i daha fazla dinlemeden belinden tutarak onu kendi odasına attı ve kapıyı üstüne kapattı. Kendiside yorgan ve yastık alıp koltuğa geçti. Soobin yeonjun'un ani hareketi ile şaşırmıştı ve içinde bir hareketlik fark etti, kendine gelerek yavaşça yeonjun'un yatağına uzandı. Yeonjun'un mükemmel kokusu yatağına da sinmişti. "Ne kadar güzel kokuyor" diye düşündü soobin. O bunları düşünürken yavaşça uykuya daldı. Yeonjun soobin'in belini ellediğinde ne kadar güzel bir vücuda sahip olduğunu düşündü. Yeonjun soobin'i hayal ederek o da yavaşça uykuya daldı.

Taehyun kayıt yapmak için mikrofonu ve diğer şeyleri hazırlarken kai de beomgyu'ya nasıl kayıt yapacakları hakkında birkaç önemli maddeyi anlatıyordu. Taehyun hazırlıkları bitirince ilk önce gösterme amaçlı kai kayıt yapmaya başladı. Ses tonunu ayarlayarak kendine verilen sözleri söylemeye başladı. Taehyun pür dikkat kai'yi dinliyor, daha iyi olacak yerlerde fikirlerini sunuyordu. Beomgyu da pür dikkat onları izliyordu. Kai'nin kayıtı bitince taehyun kaydetti. Sıra beomgyu'ya gelmişti, beomgyu yavaşça ilerledi. Derin bir nefes alarak sözleri söylemeye başladı. Kai beomgyu'yu dinliyor ve bir yandan da iyi olan yerleri kaydediyordu. Taehyun ise sadece beomgyu'nun sesine ve kendisine odaklanmıştı, sanki büyülenmiş gibi beomgyu'ya bakıyordu. Beomgyu kayıtı bitirdikten sonra kai kaydetme işini tamamlandı. Taehyun kayıt için ayaklandığı sırada beomgyu'dan makas aldı.

Taehyun
Sesin gerçekten büyüleyici minnak

Beomgyu
Minnak? Teşekkür ederim

Beomgyu utanmıştı, gülümseyip yerine oturdu. Taehyun gülümseyip kayıt için hazırlandı ve sözleri söylemeye başladı. Beomgyu taehyun'a bakmamaya çalışıyordu, hareketi yüzünden utanmıştı. Gözlerini kapattı ama kulağı ondaydı, sesi gerçekten rahatlatıcıydı diye düşündü beomgyu. Taehyun da sırası bittikten sonra kai kaydettikleri seslerin diğer ayarlarını halletti. Artık yatmaları gerekiyordu saat iyice geç olmuştu. XOXO odasından çıkıp hepsi odalarına yöneldi.

Beomgyu
Senin de sesin gerçekten mükemmel taehyun

Taehyun
Teşekkür ederim minnak

Beomgyu
Rahat edebilir misin? Seninle uyusam, istersen salonda yatayım

Taehyun
Deli yatmadığın sürece sorun değil

Beomgyu
Bilerek yapmıyorum, alışkanlık

Taehyun
Şaka yapıyorum, sorun değil. Yatak kocaman zaten

BENCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin