Okuldan çıkmış eve doğru yürüyodum.
Bi anda üstüme bir kamyonun geldiğini gördüm. Anlamıştım zamanım dolmuştu. Ölecektim. Kamyon bana çarptığında en son hatırladığım şey hastaneye kaldırılmamdı annem ile babamın kardeşimin ağlayış sesleri
Ve o duran nabız sesi...sonrası sadece karanlık sessiz ve soğuk
Cidden ölüm böylemiymiş?Sonra o karanlıkta ilginç bişey oldu. Bi ışık...
Gözlerimi açtığımda yine bir yolda yatıyodum. Ama gündüzdü ve bi sürü okul forması giyen insan başımda korkuyla bana bakıyordu.
X: o uyandı!
X: iyimisin?
Bi saniye bu ses...
Bu formalar...Yanıma çökmüş olan sarışın çocuk bana bakıyordu. Sol gözünde bir yıldız vardı ve inanılmaz yakışıklıydı.
Bi saniye...
Yıldızmı? Yoksa ben!
Yavaşça doğrulup kalktım. Ufak başım döndü. Çocuk kolumdan tuttu. Etrafımızdaki herkes bize bakıyodu. Rahatlamışlardı. Sonra üstüme baktım bu forma olamaz. Şok olmuştum. Ama emin olmalıydım. Çocuğa endişeli şekilde adını sordum. Bana tuhaf tuhaf baktı. Sonra yaka kartına baktım. Bu oydu. AquaMarine hoshino ben ben oshi noko evrenindeydim. O an beni deli sanmalarından korktum. Normal davranmalıydım. Neden burda olduğumuda sorgulamadım. Çünkü bu animeyi izlemiştim. Reenkarne olmuştum. Bu belliydi. Sonra aqua'nın arkasından bi kız bağırmaya başladıX: onii chan o iyimi?yardım kitini getirdim.
Bu ruby olmalıydı. Tanrım yakından o kadar tatlıydıki.
Aqua: sıkıntı yok. Ruby o iyi.
Ruby: ohh! Rahatladım. Senin adın ne?Bi an duraksadım. Benim adım neydi? Önceki hayatımdaki adımı hatırlamaya çalıştım. Ama olmuyordu. Tek türk olduğumu hatırlıyodum. Sonra muhteşem zekam sayesinde yaka kartına bakmak aklıma geldi. Yaka kartına baktığımda kokushibo Nuru yazıyordu. Ama japoncaydı. Ben japonca bilmemki. Nasıl okudum. Sonra ağzımdan çıkan herşeyin japonca olduğunu farkettim. Ben bayaa anime kızı olmuştum. Sonra teşekkür ettim. Ve herkes okula doğru ilerledi. Bende dahil okul tuvaletine girip aynaya baktım. Bu benmiydim? Gözlerim aininkine benziyordu. Ama yeşildi.
nuru böyle görünüyo arkadaşlar hatta imzamda var yukarda umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıldızlar sönmemeli
Фэнтези16 yaşında. Bir türk kızıydım. fakat o kazadan sonra en sevdiğim animeye reenkarne oldum adımı bile hatırlamıyorum.