ainin bi sözü vardı. animede o sahneyi izlerken cidden büyülenmeme sebep olcak bi söz
yalanlar en zarif aşktır. bazen söylediğiniz yalanları gerçek olması umuduyla söylersiniz.
aide bu amaçla yalan söylemişti. birini sevmeyi umarak. ve bu yalanı gerçekleşmişti. ama yalancı olduğu için büyük bi bedel ödemişti.
aqua ve ruby ile avmde gezinirken bunları düşünüyodum. birden bana seslenen bi ses duydum.
ruby: nuruu!
nuru: ahh ruby senmiydin?
ruby: benden başka kim olcaktıki? neyse önemli olan bu diğil sorun ne?
duraksamıştım.
nuru: benim bişeyim yok....
ruby: ahh muhtemelen aqua ve akanenin sahte aşk instagram pozunu gördün ve moralin bozuldu.
aqua rubye ters bi bakış attı.
ruby: ne var onichan ben gayet haklıyım. sahte sevgilinle gerçek sevgilinle ilgilendiğinden daha çok ilgileniyosun.
aqua: ruby saçmalamayı kes ve herşeyi bana bağlama. belki başka bişeye canı sıkkındır.
ruby: sen nurunun elini bile tutmazkenmi? pehh çok beklersin.
aqua: yani sadece elini tutmadığım içinmi bu dırdırın? peki o zaman.
aqua sakince yanıma geçti ve elimi tuttu. birden bire aldığım soğuklukla içim ürpermişti.
pazartesi günü yaşanan olaydan dolayı aqua bana güvenmiyodu. bunu soğuk tavırlarından hissedebiliyodum. o yüzden onla sevgili olma hayalim olsa bile göt korkusu daha baskın olduğu için şimdilik bunu boşverelim.
korkuyla suratımı çevirip aquaya baktım.
aqua: eğer öyle bakmaya devam edersen seni zorla yanımda tuttuğumu sanıcaklar.
nuru: e öyle yapmıyomusun zaten?
aqua: ....
nuru: ayrıca sevgili rolü yapma fikri senden çıktı. alışamamam gayet normal.
aqua: bizi o halde gördükten sonra biz ne dersek diyelim kimse bize inanmazdı. yani en mantıklı bahaneyi söyledim.
nuru: neyse yalnız merak ettiğim bi şey var.
aqua: nedir?
nuru: iki kızla aynı anda sahte aşk yaşamak zor olmuyomu?
aqua: bilemiyorum.
ruby: siz ikiniz ne fısır fısır konuşuyosunuz öyle? yoksa ayıp şeylermi?
suratım kıpkırmızı bi hale bürünmüştü. aqua ise bana ne yaptığımı anlamamış şekilde bakıyodu.
daha sonra rubye döndü.
aqua: evet ne olmuş.
bu duyduklarımla birlikte put kesilmiştim. ve dahada kızarmıştım.
aqua: sonuçta nuruyla internetten tanışmıştık. o japonyaya gelince onu gördüğüm andan beri kendimi tutuyodum.
yalan makinesi buda maşallah.
ruby: sınıftaki o halinizden belliydi. jsjsjsj
bu kadarı yeterdi. eğer biraz daha konuşurlarsa şuracıkta kalp krizi geçircem o yüzde buna izin veremem.
nuru: bu konuyu burda kapatsak.
ruby: aynen burda kapatalım. akşam siz açarsınız abimin yada senin odanda konuyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıldızlar sönmemeli
Fantasy16 yaşında. Bir türk kızıydım. fakat o kazadan sonra en sevdiğim animeye reenkarne oldum adımı bile hatırlamıyorum.