Ortama girerken herkesin gözü bana çevrilmişti, bu alışıldık durumda yüzümde yeniden bir gülümseme oluştu. Menajerim programımın üzerinden tekrardan geçerken, ben ise bana sunulan içeceği yudumluyordum. Sonunda ismimi sahnede duyunca alkışlar havada uçuştu ve ben sahneye yürümeye başladım. Mikrofonu elime aldım ve konuşmaya başladım.
Hayır başlayamadım. Çünkü birden bir müzik sesi yüm salonda yankılandı ve benim görüş açım bulanıklaşmaya başladı.
Ama bu ses bana bir yerden tanıdık geliyor. Biraz daha düşününce...
Olamaz ya hayır. Gerçekten bu benim alarmımın sesi mi. Bu bir rüyamıydı gerçekten, rüya olsa bile bu kadar çabuk bitemezdi! Bitmemeliydi! Birden herşey bulanıklığını kaybetti ve benim mükemmel odam beni karşıladı. Çaktırmayın kesinlikle dağınık değil.
Yine rüyamın tam ortasında ve en güzel yerinde uyandığım için oluşan sinirim ile yorganımı tekmeledim ve üzerimden attım. Ardından bir türlü susmak bilmeyen alarmımı kapatmak için telefonumu elime aldım ve alarmımı kapattım. Elime almışken birazcık bakmaktan sorun çıkmazdı bence...
Bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum ben Lee Chaer Sue 17 yaşında ve lise 4. Sınıf yani 12. Sınıf öğrencisiyim. Notlarım çalışmasamda yüksek olur, nedenini sormayın bende bilmiyorum.
NE , NEDEN ZAMAN BU KADAR ÇABUK GEÇİYOR.
Hazırlanmak için sadece yarım saatim kalmıştı. Ve ben hala idollerimin vloglarını izliyordum.Ani bir karar ile hemen yatağımdan fırladım ve dolabımdan her ne kadar görünüşünü sevsemde nereye ait olduğunu her hatırladığımda nefret ettiğim kıyafetimi aldım. Bu benim okul kıyafetimdi yani okula ait, bak yine nefret ettim.
Neyse en azından diğerlerine benzemediğine şükredip formamı giymeye başladım.Banyoya girip yüzümü yıkadıktan sonra rutin bakımımı yapıp banyodanda çıktım. Ardından aşağıya inip annemin zoru ile bir haşlanmış yumurtanın beyazını yedim ve bir bardak sütümü içtim. Bilenler bilir sabah uyandığımda hiç iştahım olmaz ve ağzıma aldığım her lokmada kusasım gelir bu yüzden evet annemin zoruyla yedim ve kahvaltı masasından kalktım.
Tekrar banyoya girip dişimi fırçaladıktan sonra saçımı tarayıp salık bıraktım çünkü böylesi daha güzel ve baş ağrıtmayan kolay bir model, artık model denirmi orasını bilmem ama. Ardından azda olsa , çünkü güzel bir cildim var, çıkan iki sivilceme (tabiki patlatılmış) , ve ne kadar uyusamda geçmeyen göz altı morluklarıma kapatıcı uyguladım.
Ardından okulda tek izin verilen!az renk veren dudak nemlendiricimi sürüp, akşamdan hazır olan çantamı alıp aşağıya indim. Anneme çıkacağımı haber verip bir görüşürüz iyi dersler öpücüğünden sonra evden çıktım.
Neyseki okulum evimize yakındı bu sebeple yürüyerek ve kulaklığımda çalan müzik eşliğinde okula ulaştım.
Sınıfa girer girmez karşımda beliren ama hocaların bir türlü görmediği makyajları 1 kg olan kızlar ile göz devirdim ve sabahın köründe okula gelen arkadaşlarımın yanına geçtim.Evet beni ne kadar özlediklerini bahsettiler tabikide.
Ah canım arkadaşlarım bende sizi çok seviyorum.Arkadaşlarım dediğime bakmayın öyle büyük bir grup değiliz alt tarafı 4 kişi ama adam olana fazla bile.
-Günaydın Sayın Lee Chaer Sue hanımefendi sonunda teşrif edebilme sebebinizi neye bağışlamalıyız?
-Ehem öncelikle günaydın canım Ryunjin hanım , sonraya gelirsek o kadarda geç değil ya derse daha 15 dakika var yeterde artar bile. Neyse napıyorsunuz?
-Hiç yine Yeji nin neden sevgilisi olmadığını konuşuyoruz. Senden ne haber?
-Aynı bendende ,de Yeji sen zaten birisiyle konuşmuyor muydun anonim den?
-Orayı hiç karıştırma ya çocuk 14 yaşında çıktı
-ŞXNÖSŞFLGKLDİGLHL
SEN CİDDİMİSİN! LCNKSKGKGKGLRLG-Ya dalga geçme ya abisinin fotoğraflarını atıyormuş zaten banada.
-Ve bizde o yüzden yine neden sevgilisi olmadığını konuşup efkarlanıyoruz.
-Neyse hadi efkarlanmayın şunlar gibi olacağımıza sap yaşar sap ölürüz.
Dedim ve karşımızdaki 400000. İki günlük sevgilisini değiştiren Eun Mi yi gösterdim
-Doğru diyorsun sap yaşayıp sap ölelim! Sap kardeşliği!
Diyerek elini yumruk yapıp masaya vurdu Yeji.
Ve bu davranışı ile çok sevdiğimiz! İngilizce hocası derse giriş yaptı. Yarı uyuyarak yarı derse katılarak geçen 4 dersin ardından sonunda öğle arasına girmiştik. Sınıf yarı yarıya boşalmışken bizde Yeji yi yemekhaneye indirebilmek için bahane arıyorduk.-Yeji bak zaten hiç ağlamış gibi durmuyorsun , hiçkimse birşey fark etmez.
-Ya nasıl fark etmez gözlerime bak , keşke hiç anonim den yazma işine karışmasaydım üfff.
-Tamam o zaman sen gelme biz Chaer Sue, ben ve Yuna gidiyoruz. Sen burda ağlamaktan kök tut tamammı.
-Tamam ya of geliyorum.
Dedi ve ayağa kalktı Yeji ve bizde sonunda sıradan kalkabilmiş bulunduk. Sınıftan çıkıp koridorda yürürken, önümüzden birisi kısa birisi daha uzun olan iki erkek karşımızdan geçti ve uzun olan ile göz göze geldik. Garipti çünkü onlar bizim arkamıza geçene kadar göz temasını asla kesmedi.
Bu Yuna nında dikkatini çekmiş olacakki ;-Şu çocuklar A şubesinden değilmi neden sürekli bakarak geçtiler ki?
-Bilmem okul çok değişik insanlarla dolu boşver.
Diyerek yanıtladı Ryunjin onu. Bu konuşmalar ile yolu tamamlarken kendimizi yemekhanede bulduk ve masalardan birine oturup Yeji nin bizim için yemeklerimizi alıp getirmesini bekledik. 10 dakikalık bekleme sonucunda yemeklerimizi yeme fırsatı bulduk.
Öğle arasından sonra gelen 4 sıkıcı dersin sonunda okul sonunda bitmişti.
Kızlar ile birbirimize veda ettikten sonra eve doğru yol aldım. Kısa bir yürüyüş ardından eve ulaştım ve kapıyı tıkladım. Annem kapıyı açınca içeriye girdim ve acıkmış olan karnımı anneme bildirdim. Ardından anneme yardım ederek yemek masasını kurduk ve yemeğe başladık.
Yemek sırasında az dedikodu ve okulda olan bazı şeylerden konuştuk ve yemeğimizi yiyip bulaşıklarda anneme yine yardımcı oldum.
Ardından odama geçtim ve biraz telefona bakmaya karar verdim mesajları kontrol ettikten ve cevap verdikten sonra biraz kitap okumaya karar verdim. Kitap okumada artık gözümü yorunca uyumaya karar verdim ve gözlerimi bir sonraki güne kadar kapattım.
~
~Selam buraya kadar okuyan okuyucularım:)
Bu benim ilk kitabım ve benim için özel. Bu yüzden umarım sizin gibi daha çok okuyucuya ulaşır ve beğenilir.İlk bölümüm 916 kelime olmuş güzel bir başlangıç olur umarım.
Elimden geldiğince sık bölümler atmaya çalışacağım.
Hatta birazdan karakter tanıtım olarak 2. Bölümü atacağım ve hemen 3. Bölümü yazmaya başlayacağım.Umarım sevilen bir yazar olmak dileği ile bir sonraki bölüme kadar sağlıcakla ve mutlu kalın
Öpüldünüz:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader'in bağları || Christopher Bang Chan
FanfictionTam unuttum derken yeniden kader bağlarını aramıza ördü galiba ama uzun bekleyişin ardından senden hala adım yok...