Chan ın hesabına göz attıktan sonra yapacak herhangi bir şeyim olmadığı için uyumaya karar verdim ve hazırlanıp bir sonraki güne gözlerimi kapattım.
Sonraki güne uyanır uyanmaz gözüme çarpan gün ışığı ile yüzümü buruşturdum. Her hafta sonu uykumu bölen bu ışığı kesmek için yapılan perdeyi bir türlü kapatmayı hatırlayamıyordum. Bu sebeplede her sabah aynı dert kapımı çalıyor idi.
Tabiki hafta içi olmuyordu. Acaba neden! Tabikide daha gün doğmadan diğer öğrencilerinde deyimi ile şafak operasyonu gibi sabahın köründe kalkıyor olduğum için. Sabahın körü bile değildi yahu bildiğin gece!.
Bu sorunu göz ardı ederek saatin kaç olduğunu merak ederek telefonumu elime aldım ve ilk olarak saate baktım. Saat 10:47 idi. Aklıma gelen Chan a verdiğim söz ile ne zaman gideceğimizi sormak adına Chan a yazmaya karar verdim.
Tam ben yazacak iken gelen mesaj ile klavyede gezen parmaklarımı daha hareket ettirmeden durdurdum. Ve mesajı okuyup cevap verdim.
gnabnahc : uyanmanı bekliyordum ;)
Günaydınnnn.chaersta : hayranlarım artmış desene ;)
Sanada günaydınnnnn.gnabnahc : sayın idolüm acaba bugün hangi saatlerde müsaitsiniz?
Sizi almaya geleyim diye düşündüm dünki verdiğiniz söz için.chaersta : sayın hayranım bugün kahvaltımı yaptıktan ve hazırlandıktam sonra yani 12 den sonra müsaitim .
Ama beni almana gerek yok Chris bir yerde buluşabiliriz.gnabnahc : büyük bir centilmen olarak matmazeli evinden almak isterim ama tek bir sorun var ehe ;)
chaersta : hmm neymiş bu centilmen beyefendinin sorunu?
gnabnahc : eviniz nerede bilmiyorum matmazel acaba konum atabilirmisiniz?
chaersta : Ah Chan tek derdin bu olsun tabiki de
*KONUM*
O zaman 12 de görüşürüz ben hazırlanıp kahvaltımı yapayım.gnabnahc : pekala görüşmek üzere matmazel;)
❆
Telefonu kapattıktan sonra banyoya girip yüzümü yıkadım. Ardından üzerimi giymek adına odama döndüm ve dolabın kapağını açıp göz gezdirdim.
Sonbahar mevsiminde olduğumuz için ne çok kalın nede çok ince giyinmeliydim. Bu yüzden beyaz, omuzları olmayan bir bluz, kombinime uyan gri bir etek ve üzerine uyan bir ceket aldıktan sonra dolabımı kapattım.

Ceketi dışarı çıkarken giymeye karar verip sadece bluz ve eteği giydikten sonra aşağıya indim.
Aşağı indiğimde babam televizyon seyrediyor, annem ise kahvaltı sofrasını kuruyordu. Onlara günaydınlarımı ilettikten sonra masada eksik olan birkaç şeyide koyup hep beraber sofraya geçtik.
Kahvaltı sırasında aileme Chan ile buluşacağım konusunu açtım. Başta erkek arkadaşım sansalar da bunun onların deyişi ile değil de sadece arkadaş anlamında olan erkek bir arkadaşım olduğunu söyledim ve konuyu kapattım.
Kahvaltıyı toparladıktan sonra yukarıya çıktım ve ufak , soft bir makyaj yapmak için makyaj masama oturdum. Öyle fazla makyaj yapan birisi değildim zaten ama yinede az çok kullandığım gereksiz fazlalıkta malzemelerim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader'in bağları || Christopher Bang Chan
FanfictionTam unuttum derken yeniden kader bağlarını aramıza ördü galiba ama uzun bekleyişin ardından senden hala adım yok...