Sabah uyandığımda kendimi farklı bir odada bulduğum için hafif korksam da sonradan dünü hatırlamam ile rahatladım. Fakat yanıma bakmam ile Chan ı göremeyişim bir oldu.
Nerede olduğuna bakmak adına kalktığımda banyonun kapısının açık olduğunu gördüm. Yani orada olamazdı. Bu yüzden aşağıya inmeye karar verdim. Merdivenleri inerken duyduğum birkaç ses ile aşağıda olduğuna emin oldum.
Çünkü birkaç ufak takırtının yanında bir şarkı mırıldanıyor idi. Bir insanın sesi hastayken bile nasıl bu kadar güzel olabilirdi aklım almıyor. Adeta bir sanat eseri gibiydi. Aşağıya inerken şarkının sözlerine dikkat kesildim.
Bir aşk şarkısı idi. Ama her ne kadar müzik ile ilgilenen birisi olsam dahi bu şarkıyı daha önce hiç bir yerde duymamıştım. Aklıma gelen şeyle hem şaşkınlık hem de Chris e büyük bir hayranlık duydum. Çünkü bu beste Chan a aitti. Ve o kadar güzel di ki listeme eklesem asla unutmadan dinleyeceğim türden bir parça idi.
Onların bestelerini bir an önce yayınlamaları lazım idi. Bunları düşünürken çoktan mutfağa varmıştım. Yorgunluktan kapının pervazına yaslanarak Chan ı izlemeye başladım. Büyük bir özen ile bir kaç sebze ve kahvaltılık atıştırmalık doğruyordu.
Kendimi belli etmek adına tekrardan dik durdum ve kapının pervazından ayrıldım . Yanına doğru yürürken "Günaydın" dedim. Ama aniden irkilmiş olacak ki birden titredi. Ve aniden ufak ve acılı olan bir inleme kaçtı ağzından.
Senin beyin yapına Sue gerçekten. Çocuğun elinde bıçak vardı. Kendime lanet ederek endişe ile Chan ın yanına geçtim ve elini kendime çekerek kestiği yere baktım.
Derin kestiğini görünce daha çok pişmanlık duydum ve pişmanlığımı ister istemez dışarı yansıtarak "özür dilerimm. Benim suçum aniden seslenmemeliydim off" dedim ve onu çekiştirerek parmağını suya doğru tuttum.
Ardından yavaşça üflemeye başladım.
-Çok acıyor mu?
-Hayır geçti. Önemli değil.
-Bir krem falan var mı?
-Evet şurada olacaktı yanındada yara bandı olacak ben getireyim.
Dedi ve arkamda kalan yere doğru ilerlemeye çalıştı. Çalıştı çünkü ben onu durdurup yandaki sandalyeye oturttum ve gösterdiği yerden ilk yardım çantasını alıp içinden krem çıkarttım. Kremi yavaşça sürüp biraz daha üfledikten sonra konuştum.
-Yara bandı yapıştırmayalım. Yaranın daha yavaş iyileşmesine neden oluyor. Olur mu?
Kafasını sallayarak beni onayladıktan sonra ayağa kalktım. Benim yüzümden yarım kalan kahvaltıyı hazırlamaya devam ettim. Yanımdaki doğrama tahtası alındığında onun da yardım etmeye başladığını fark etmem ile ona döndüm. Ve elindeki doğrama tahtasını alıp omuzlarından sandalyeye doğru ittirirken konuştum.
-Hem hasta hem de benim yüzümden elini kesmiş birini çalıştıramam üzgünüm.
-Ama dün benim için çok çalıştın . Senin için en azından kahvaltı hazırlamak istemiştim.
-Ama şuan hem hasta hemde yaralısın. Bu yüzden başka bir zamana söz alıyım tamam mı.
-Ama o zaman kaçış yok. Sana kendi yaptığım yemeklerden yedireceğim. Sende söz ver.
-Tamam, tamam söz.
Diyerek kahvaltıyı hazırlamaya devam ettim. Sofrayada koyduğumda işim bitti ve Chan ile beraber yemeye başladık.
-Ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar Chaer.
-Rica ederim. Yarısınıda sen yaptın , seninde ellerine sağlık.
Kalanında konuşma geçmeyen kahvaltıyı bitirmemiz ardından masayı toplayıp makineye Chan ile birlikte yerleştirdik.
-Artık ben gideyim kendine iyi bak.
-Pekala ama yarın için bir buluşma planı istiyorum, eğer bir işin yok ise tabii. Seni bir yere götürmek istiyorum.
-Hmm merak ettim. İşim yok aslında kabul ediyorum. Sonra görüşürüz.
Demem ile kapıya ilerlemeye başladım. Oda arkamdan geldi ve benden önce davranarak montumu aldı ve giymeme yardım etti.
-Teşekkürler.
-Böyle ufak şeyler için teşekkür etmeni istemiyorum. Görüşürüz.
Onu kafamla onaylayıp ayakkabımı giydikten sonra açtığı kapıdan çıkarken ona el salladım ve evime doğru yol aldım. Yarını merak ediyordum aslında ama yinede ona güvenerek eve vardım.
Kapıyı çaldığımda annem kapıyı açtı. İçeriye girdikten sonra beni soru yağmuruna tuttuğu için anlatmaya başladım. Biraz daha sohbet sonrasında odama çıktım. Yarın dolu olacağımı düşünerek verilen tüm ödevlerimi bitirdim.
Ardından biraz sosyal medyada takılmaya başladım. Bildirim kutuma gelen takip isteği ile kim olduğuna bakmak adına hesabın üzerini tıkladım. Bu Chan ın hesabı idi. İsteği kabul ettim ve bir kaç gönderisine bakmaya karar verdim.
~
Bu bölüm biraz kısa oldu. Ama bir sonraki bölüm Chan ın İnstagram hesap gezisi olcağı için haliyle uzun olacak.
Bir sonraki bölümde Chaer in instagram ına göz atacağız.
Bir sonraki bölüme kadar sağlıcakla ve mutlu kalın.
Öpüldünüzzz<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader'in bağları || Christopher Bang Chan
FanfictionTam unuttum derken yeniden kader bağlarını aramıza ördü galiba ama uzun bekleyişin ardından senden hala adım yok...