°~2~°

124 16 17
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ailemin beni bir bebek gibi görüp üstüne birde bebek bakıcısı tutması sinirlerimi çok bozuyordu.

Artık 19 yaşındaydım. Reşit olalı neredeyse 2 yıl olacaktı. Kendi kararlarımı alıp başımın çaresine bakmam gereken yaştaydım. Fakat bakıcı tutma fikri çok saçmaydı.

Yatakta bunları düşünüp ayılmaya çalışırken yanımda duran zil çalmaya başladı. hiç yataktan çıkasım yoktu.

Zorla yataktan kalkıp üstüme sabahlığımı giydim.

Bugün babamla şirkete gidecektik.. Hiç sevmediğim işler.

Odaya sakura girdi.

Sakura: şey sasuke bey babanız sizi kahvaltıya bekliyor.

Şu kız sinirlerimi iyice bozuyordu.

Sasuke: tamam ben geliyorum odamdan çık Sakura.

Sakura odamdan çıkınca takım elbisemi giydim ve aynada kendime baktım. Harbi yakışıklıyım. Aynayla bakışmam bitince ise aşağı indim.

Babam beni karşıladı.

Fugaku: kahvaltı yapıp şirkete gideceğiz Sasuke. Gel sofraya otur.

Sasuke: Baba sana kaç kere söyledim şirket işleri bana göre değil.

Fugaku: Sasuke sana göre olan ne peki? Kaç tane iş denedin ben onu sevmem bunu sevmem diyorsun 19 yaşına geldin yakında şirket sana kalacak fakat hala sorumluluk alamıyorsun.

Sasuke: Bana bebek gibi davranıyorsun.

Fugaku: yemeğini ye sonra şirkete geçeceğiz uzatma.

Mecburen kahvaltımı yapmaya başladım. Ben kahvaltımı istemeye istemeye yaparken kafamı yana çevirince gözlerini dikmiş bana bakan meraklı iki mavi göz gördüm.

Ona baktığımı görünce hemen başını başka yöne çevirdi. Bende umursamayıp yemeğime devam ettim.

Babam yemeğini bitirip kapıya ilerledi.

Fugaku: Sasuke benim ufacık bir işim var 2 dakika bekle sonra şirkete geçeceğiz.

Sasuke: tamam.

Babam gittiğinde Naruto hala bana bakıyordu.

Sasuke: bana öyle bakma. Benimde senden hoşlandığım söylenemez. Arıza çıkarma sadece. Tamam mı?

Naruto sessiz kaldı. Sonra başını onaylarcasına salladı

Babam geldiğinde de şirkete gittik.

Fakat benim başka amaçlarımda vardı. Şirketten döndüğümüzde annem ve babam işleri dolayısıyla yemeğe gidecek.

Bende evde büyük bi parti verecektim.

~𝑁𝑎𝑟𝑢𝑡𝑜'𝑑𝑎𝑛~

Sasuke ve babası şirkete gittiğinde bir oh çekip rahatlamıştım.

Çünkü sasukenin yanında rahat olamıyorum.. Kalbim yerinden çıkacak gibi Garip.

Her neyse çok kafaya takmamalıyım.

Onlar gittiğinde bende çatı katındaki odama çıktım.

Sonra yatağa oturdum ve elime günlüğümü aldım. Günlüğümü ise odada bulduğum bir defteri yapmıştım.

Köleler Aşık Olur mu? ~SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin