~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
°
°
Naruto: NE?..Sasuke bana gülüyordu. O kadar utanmıştım ki şuan kafamı kumdan kaleye sokmak istiyordum..
Bidaha utançtan yüzüne nasıl bakacaktım? Bakarsamda nasıl konuşacaktım?
Daha kötüsü birlikte olduğumuz günü hatırlıyormuydu?..
Aptalım. Tabikide hatırlıyordu. Sarhoş diye pek ciddiye almasamda dürüst olmak gerekirse kesinlikle hatırlıyordu.
Peki.. Ya hatırlamıyorsa? Sonuçta hatırlamama ihtimalide vardı.
hatırlamazsa ve ben hatırlatırsam rezil olurdum. Bu yüzden bu soruyu sorma fikrini hemen aklımdan attım.
Bi anda utançtan ellerimle yüzümü kapattığımı fark ettim. Çok utandığımda elimle yüzümü kapatma alışkanlığım vardı.
Yani domatese döndüğüm muhtemeldi..
Yavaşça yüzümü örten ellerimi çekti.. Gülümsüyordu. Fakat normal bi gülümseme değildi. Çok.. Sıcaktı. Baktığınızda sempatikliğin aktığı ve içinizi ısıtan gülümsemelerdendi.
İlk defa bu kadar güldüğünü görüyordum..
Acaba ona gerçekten iyi geliyor muyum?
Sasuke Parmağıyla burnumun ucuna dokunmuştu..
Sasuke: utangaç kedicik..
Harika.. Artık olgun, kırmızı bir domatestim.
Şaka değil. Cidden biraz daha utanırsam ya kalpten gidecektim yada gerçekten domatese dönüşecektim.
dokunduğu yerlerim yanıyordu.. Ateş gibi olmuştu heryerim.
Ama bu hastalandığınızda çıkan ateşten farklıydı. Bu bambaşka bişeydi.
Bende ona gülümsedim. Hemde en içten gülümsememle.
Tüm ortamı bozan ise telefonuma ard arda mesajlar gelmesiydi..
Telefonumu normalde odamda bıraksamda bugün unutmuştum.
Sasuke Kafasını koltuğa yaslamış, gözlerini kapatmıştı. Yüzündeki gülümseme gitsede hala hafif bi şekilde tebessüm ediyordu.
Yorulmuşa benziyordu.. Sonuçta artık oda şirketteydi. Tüm gün şirkette babasıyla olurdu, haftasonları ise ya arkadaşlarıyla gezerdi yada evde istirahat ederdi.
Bende o sırada cebimdeki telefonu çıkarmış, gelen mesajlara bakmaya koyulmuştum..
*Bilinmeyen numara*
(0*** *** ** **)*Fotoğraf*
: biricik sasuke'ne bişey olmasını istemiyorsan hemen oradan ayrıl.
: yerinde olsam bu mesajı ciddiye alırdım Naruto (;
_________________________________________Donup kalmıştım..
Biri bizi izliyordu. Hatta bu manyak fotoğrafımızı çekip gönderiyordu.
İsmimide biliyordu.
Panik yapmamaya çalışıyordum fakat ilk silahlı saldırı olduğunda Sasuke ciddi bir azar yemişti. Birdaha olursa bu sefer cidden başı belaya girecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köleler Aşık Olur mu? ~Sasunaru
RomanceSasuke sürekli başını belaya sokan sorumsuz bir gençtir. Bunun üzerine sasukeyle hem arkadaş gibi ilgilenecek hemde ona göz kulak olacak sasukenin yaşlarında bir köle satın alırlar. Peki bu köle ve Sasuke arasında bir ilişki olursa ne olur?.. ✜»✜«✜...