•
•
•
•
Gözlerime gelen güneş artık beni rahatsız ettiğinden uyanmak zorunda kaldım.Gözlerimi açar açmaz irkildim. Burası benim odam değildi.
Biraz etrafta gözlerimi gezdirip şaşkın ruh halimi atmaya çalışırken aklımda şimşekler çaktı.
Dün olanlar gözümün önüne teker teker geldi..
Kafama bitane geçirdim. Bunu haketmiştim çünkü. Nasıl bu kadar utanç verici davranabilirdim? Nasıl onunla yatmayı kabul ederim?
Agh... Cidden benden adam olmaz. yüzüne nasıl bakacağım acaba?
Kendime küfürler ede ede yataktan kalkmaya çalıştım.
Zorlu olsada yataktan kalkıp çıplak bedenimle odama gitmeye başladım. Odama giderken neyseki biri beni görmedi.
Yürürken bile o görüntüler çıkmıyordu aklımdan.
Neyseki Odama geldiğimde üstüme kıyafetlerimi geçirdim ve aşağıya indim. Sasuke çoktan evden çıkmıştı.
Yani buda Sasuke'yi görmeyeceğim demekti. Bir oh çektim ve sakura chan'ın yanına gittim. Mutfakta bişeylerle uğraşıyordu.
Naruto: naber sakura chan?
Sakura: hmm, iyiyim.
Naruto: güzel bende iyiyim.. Sasuke bey nereye gitti?
Sakura: ne yapacaksın?
Sakura chan'ın koyduğu tavıra gergince gülümsedim.
Naruto: ovv.. Buda neydi sadece nereye gittiğini sordum.
Sakura: üzgünüm.. Bu aralar biraz stresliyim. Bende bilmiyorum gitmiştir biyerlere işte.
Naruto: peki.
Bikaç saniye sessizliğin ardından Sakura chan bi anda cümleye girdi.
Sakura: sasuke beyle aranda bişey mi var Naruto?
Naruto: anlamadım?
Hiçbişeyden haberim yokmuş gibi yapmaya çalıştım. Tabii boşa.
Sakura gözlerini devirdi ve konuştu.
Sakura: bilmiyormuş muamelesi yapma. Sasuke beyden hoşlandığımı biliyorsun değil mi?
Naruto: biliyorum..
Diye çaresizce cevap verdim. Sakura chan zaten yakın olan bedenlerimize yüzünüde yakınlaştırdı ve bana döndü. Sonrasında gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı.
Sakura: öyleyse neden onunla yattın?
Aniden onu iterek yüzünü yüzümden uzaklaştırdım. Gözlerim fal taşı gibi açıldı.. Şaşkınlığımı gizlemeye çalıştım. Sakura chanın gözlerinden adeta alev fışkırıyordu. o tüm bunları nereden biliyordu?
Bizi izlemiş miydi? Ama dün gece Sakura chanın yattığından eminim. Gece sasukenin odasına giderken Sakura chan'nın odasının önünden geçmiştik ve uyuma sesleri geliyordu.
Bir insan bu kadar iyi gözcülük yapabilir miydi?
İmkansız.. Bu işin arkasında kesinlikle başka bişey var. (Bu terslikte bi iş var..)
Sakinliğimi korumaya çalışırken cevap verdim.
Naruto: sen bunları nereden biliyorsun? Bizi mi izledin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köleler Aşık Olur mu? ~Sasunaru
RomantikSasuke sürekli başını belaya sokan sorumsuz bir gençtir. Bunun üzerine sasukeyle hem arkadaş gibi ilgilenecek hemde ona göz kulak olacak sasukenin yaşlarında bir köle satın alırlar. Peki bu köle ve Sasuke arasında bir ilişki olursa ne olur?.. ✜»✜«✜...