3 yıl sonra
Bugün büyük gün.
Mezun olacağım!Annem beni hep okulumu birinci olarak bitiren kızı olarak görmek isterdi..
Bende onun için çok çalıştım ve okulun en çalışkan kızını geçerek 1. oldum.
Erkenden kalktım,elimi yüzümü yıkadıktan sonra mezuniyetim için hazırlanmaya başladım.
Tam üstümü değişecekken kapı çaldı.
Aşağıya gidip açtığımda belkide sevineceğim kişilerden birisini gördüm.
Jennie gelmişti.Hemen içeri aldım.Birlikte hazırlanmaya başladık.
Jennie benimle birlikte hazırlanmak için kendi elbisesini getirmiş benimle birlikte hazırlanmak istemişti.
Jennie ile ilk başta makyajımızı yapacaktık.
Ben sakar bir insandım elbiseye makyaj malzemelerinden döküp bu güzel günü mahvetmek istemiyordum.Jennie'nin getirdiği siyah elbiseye hayran kalmıştım.Tam onluk bir elbiseydi.Üstüne doğru tutup gösterdiğinde hayran kalmıştım adeta.Elbise ona çok yakışıyordu.
Gerçi o çok güzel bir kız ne giyse yakışır ona. :)İlk öncelikle giyeceğimiz elbiselere bir göz attık.
Jennie siyah şık bir elbise getirmişti.Tam Jennie'lik bir elbise olduğunu söylemiştim.Bunu giyince çok şık olduğunu da söylemiştim.Ne giyse yakışırdı bebeğime :)
Bende zaten 2 tane elbise vardı.Biri kırmızı biri de siyahtı.
Jennie'ye seçim yaptırdığımda siyahı seçti.Benim üzerimde güzel duracağını söyledi.Nitekim de öyle oldu.
Gayette güzel durmuştu üzerimde bence.Bu elbiseyi severdim.Bugün Jennie'nin de seçimi sayesinde bu elbiseyi giyecektim.Sadece bir kere giymiştim.Jennie sayesinde 2. Defa giyecektim.
Acaba Jennie de beni güzel bulacak mıydı?Elbiseleri seçtikten sonra makyaja başladık.Makyaj biraz uzun sürdü ama değdi.Bence benim makyajım gayette güzel oldu.Bana yakıştı bence.
Bu tür makyajları severdim.Makyajıma da bayıldım zaten.Tabi bu makyajı kendim beceremeyeceğim için Jennie bebeğime yaptırmıştım.
Jennie çok güzel bir makyöz :)Jennie'nin makyajını da ben yaptım.Zaten çok fazla bir makyaj değildi.Hem Jennie de zaten bana nasıl yapacağım konusunda yardım etti.
Hayatım boyunca hiçbir şekilde makyaj yapan bir insan olmadığım için doğal olarak nasıl yapıldığını da bilmiyordum.Özel günlerde de zaten kuaförde yaptırırdım.
Jennie'ye yaptığım bu makyaja da bayılmıştım.Birbirimize yaptığımız makyajlar çok güzel olmuştu.
Jennie'yle birlikte yaptığım işlerden ve geçirdiğim vakitlerden çok zevk alıyordum.Nedenini bilmiyordum.
Saçımıza geçmeden önce elbiselerimizi giydik.Jennie'nin elbisesini daha çok beğendim.Mezuniyetin en güzel kızı Jennie olacaktı bence.
Saçlarımızı nasıl yapsak diye biraz düşündükten sonra Jennie ilk olarak benim saçımı yapmayı istedi.Bende izin verdim.
Jennie;
"Hayatın boyunca makyajın saçın olsun herşeyini kuaförde yaptırdığın için bugün seni ben baştan hazırlayacağım Chae."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal | ChaeSoo
Fanfiction"Sana inanamıyorum gerçekten bir polisle beraber olmayı mı düşünüyorsun Park?!" "Aşık olacağın kişiyi seçemezsin Kim." "O bir polis ve seni yakalamak için elinden geleni ardına koymuyor bunun farkındasın değil mi Park?!" "Farkındayım Kim.Onun için f...