section

59 7 16
                                    

Jennie ile bir süre orda takıldıktan Jennie'nin arabasına bindik.

1 saat sonra Jennie'nin evinin önündeydik.Bugünlük Jennie'de kalacaktım.En azından şimdilik.Polis beni arıyordu.Evimi bulma ihtimallerine karşı geçici bir süreliğine Jennie'de kalmayı planlıyordum.

Jennie evinin kapısını açtı.İçeri girdik.Montumuzu askılığa astıktan sonra evin salonuna geçtik.Koltuğa oturdum.Ne yapacağımı düşünüyordum.

Jennie; "Şimdi ne olacak?"

İnan bende bilmiyorum Jennie.
O polis kadın kimdi?Benim peşimde mi?Seul'de başka suçlu yokmuş gibi beni mi gecesini gündüzüne katıp arayacaktı?Beni yakalayabilir miydi?
Tonlarca soru geçiyordu aklımdan ama hiçbirine şimdilik verebileceğim bir cevabım yoktu.

Telefonumun titrediğini hissettim.Elimi cebime atıp telefonumu çıkardım.
Çok ilginçti ama bu sefer bilinen ya da bildiğimi hissettiğim bir numara mesaj atmıştı.Ayrıca da tanıdık bir numaraya benziyordu.
Bildirime tıkladım.Mesaj sayfası açıldı.

Bilinmeyen Numara

Chaeyoung,Ben Lalisa.Konuşmamız gerek.Yarın lisede her zaman gittiğimiz kafeye gel.Saat 3'te.

Lalisa bana hangi yüzüyle mesaj atıyordu?Bu cesaret nerden geliyordu?Beni sevmiyordu peki neden bana mesaj attı?
İyice kafamda soru birikmiş oldu.Hem Lalisa üstüne üstlük bir de o polis.Kafam darmadağın.Ne yapacağımı da bilmiyorum.Hangi adımı atacağımı hangi adımı atmayacağımı.Hiçbirşey bilmiyorum.

Jennie; "Kimden geldi mesaj?"

Rosé; "Ne?"

Jennie; "Yine bilinmeyen bir numara mı?"

Rosé; "Bu sefer değil."

Tek kaşını kaldırdı.

Jennie; "Kim?"

Rosé; "Lalisa,Lalisa yarın benimle buluşmak istiyor."

------------------------------------

Jisoo*

Odamda oturuyordum.Dosya inceliyordum.Kapım çaldı.

Yeji; "Jisoo?Şey pardon Bayan Kim müsait miydiniz?Gelebilir miyim?"

Kafamı salladım.

Jisoo; "Tabiki,Tabi Yeji gelebilirsin."

Gelip masamın önündeki sandalyeye oturdu.

Yeji; "Neler oldu anlatsana bi merak ettim.Şey pardon yani Bayan Kim bana da neler olduğunu anlatabilir misiniz?"

Gözlerine baktım.Kedi gözleri gerçekten mükemmeldi.

Jisoo; "Yeji benim odamdasın.Bana Bayan Kim diye seslemene gerek yok.Kaç kere konuştuk biz bunları seninle?"

Göz göze geldik.Bir süre bakıştık.

Yeji; "Özür dilerim ama içeriye pat diye birisi girers-"

Sözünü kestim.

Jisoo; "İçeriye pat diye giremezler sen rahat ol canım."

Yüzüne hafiften gülümseme yerleşti.Gülümsemek ve gülmek Yeji'ye çok yakışıyordu.Çok güzel bir kızdı.Zaten sevgilisi olmasa şaşırırdım.Ama Yeji'nin daha iyisini hakettiğini düşünüyorum.Yuna gibi çaylak bir avukatı değil.Şahsen başarılı bir savcı olan Ryujin'le ilişkisi olmalarını isterdim.

Park Chaeyoung dosyasına bir göz gezdirdim.Temiz olmasına şaşırdım.Sadece bazı kavgalara karışmış o yüzden de polis merkezine gelmiş.
Ve hiçbiri şikayetçi olmadığı için hapise girmemiş.
Kavga ettiyse neden şikayetçi olmadılar ki?
Chaeyoung'tan mı korktular?
Chaeyoung kimdi?
Neden normal bir insana göre fazla kirli olmayan bir sicile sahipti?
Acaba suç işlemiş miydi?
Yoksa suçlu olup siciline mi yansıtmamıştı?

Kavgalara karışan birinin suç işlememiş olmamasına inanmıyorum.

Criminal | ChaeSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin