Uyandığımda tek gözüm ile görüyordum, etrafa baktığımda diğerleri buradaydı.
Kıpırdandığımda bana döndüler, kalkmaya çalışsam da vücudum kalkamadı, yoongi omuzuma elini koydu.
"Kendini zorlama, iyi olucaksın"
"G-gözüm"
Elimi zorla kaldırıp gözüme koyduğum da bant vardı, diğerleri gözlerini kaçırdığında namjoon güldü.
"Prens yoongi yi koruduğun için senin ile grur duyuyoruz hoseok, ilk defa savaşa gelen biri bu cesareti gösteremezdi"
"Ben içimden geleni yaptım, korktum ama kaçmayı düşünmedim"
Kral gülerek elini onuzuma koydu.
"Sadakatine hayran kaldım hoseok, mükafatını alacaksın"
"Bir şey yapmadım, sözümü tutmaya çalıştım ama beceremedim, affedin"
Taehyung gülerek kafasını salladı.
"Sözünü tuttun hoseok, yoongi daha güçlü savaşa katıldı, askerleri de dahi ona kim yardım etse, o yardımdan güç alan biri yoongi, senin canını ortaya koyduğunu görünce daha da hırslanıp sana borcunu ödemek için savaşı kazandı"
"Kazandı mı?"
"Kralı öldürdü ve savaşı kazandı"
Yutkunarak kafamı eğdiğimde jin araya girdi.
"O şuan yorgun, yalnız bırakalım, hem yoongi teşekkür edecek gibi, çıkalım da teşekür ünü etsin"
Hepsi çıktığında yoongi ellerini yüzme koyarak anlımı öptü.
"Beni çok korkuttun hoseok"
"Sözümü tuttum sadece"
"Beni sensiz bırakacaktın, nasıl dayanacaktım ben ha, nasıl yaşayacaktım ben sensiz"
Güldüğümde dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı, elimi gözüme koydum.
"Yoongi.. Gözüme ne oldu?"
Endişe ile kıpırdandığında elini tutarak sıktım.
"Doğruyu söyle, lütfen"
Elini yarasına koyarak okşadı.
"Şey.. Nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama, gözün..benim gibi-"
"Aynı taraf mı?"
"E-evet"
Gülerek parmaklarımızı kenetledim.
"Artık bir birimizi tam göreceğiz"
Gözleri dolduğunda alt dudağını ısırdı, yanakları ıslandı.
"Hoseok"
Kollarımı açtığımda sarıldı, saçlarını öptüm.
"Sana, seni seviyorum derken laf olsun diye söylemedim, ben seni iyisi ile, kötüsü ile seviyorum prensim, ben size aşığım"
Yoongi hıçkırdığında jungkook içeri girdi, şaşkınca baksa da ses çıkartmadı.
"Yemek yarım saate hazır olur, kimse yok, rahat olun"
Kafamı salladığında geri çıktı, yoongi dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim, sıkıca dudaklarını bastırıyordu, geri çekildiğimizde kalktım, belime sarıldığında boynuna sarıldım, şakağımı öptü.
"Beni bu kadar temiz sevdiğin için teşekkür ederim hoseok"
"Asıl beni sevdiğin için ben teşekkür ederim, ben sevgiyi senin ile tattım"