A foci edzés

189 0 0
                                    

- Hogy micsoda? - Daniela, a gyerekkori legjobb barátnőm szinte beleköpi az üdítőt arcomba.

A város legnépszerűbb kávézójában lógunk, elbújva a nyári meleg elől. Isten áldja az AC-t. Szeretünk itt lenni. A nyugodt zene és a gyengén megvilágított lágy környezet, kényelmes energiát hoz létre, és ez lett a kedvenc helyünk.

– Igen, pontosan azt tettem, amit mondtam – sóhajtok a szívószállal játszva anarancslémben.


Daniela szélesen vigyorog, mintha megnyerte volna a lottón. Fekete haja az arcának az oldalára esik, tökéletesen keretezve azt. Olyan haja van, még ha nem is fésülöd, akkor is jól néz ki. Nagyon irigy vagyok! De ez persze jófajta irigység.

Daniela, amióta az eszemet tudom, mellettem volt. A barátságunk az óvodában kezdődött, amikor a fülembe szúrt egy ceruzát. Igen nem szokványos módja volt egy életre szóló barátság kezdetének, de ezek vagyunk mi: szokatlanok és őrültek. Valahogy tökéletesen alkalmazkodtunk egymáshoz, szinkronizált módon. Ha ez nem igaz barátság, akkor nem tudom, mi az.

Dani továbbra is az arcán tartja azt a hülye vigyort.

„Miért vagy ilyen csüggedt? Aresról beszélünk. . . az esetedhét éves korod óta, vagy ilyesmi.

– Elmondtam, hogyan bánt velem.

– De ő kezelt téged, Raquel. Beszélt veled; észrevette a jelenlétedetebben a világban. Ez a kezdet! Sokkal jobb, mint csak ránéznimessziről, mint egy hátborzongató stalker.

– Nem üldözöm őt!

Dani a szemét forgatja. "Igazán? Megpróbálod tagadni? Nekem? láttam, hogy az árnyékból üldözted őt."

„Természetesen nem, tiszta véletlen, hogy a távolban látom őt, amikor sétálok a városban."

– Sétálsz a városban, vagy elbújsz egy bokor mögé? – kötekedik.

– Mindegy – váltok témát. „Segítened kell nekem, meg kell találjam a módját, hogy megakadályozzam a Wi-Fi-m használatát. Nem akarom, hogy megussza ezzel."

– Miért nem változtatja meg a jelszót?

„Szóval újra feltörheti a számítógépemet? Nem, köszönöm."

Dani előveszi a sminkjét, és a tükörbe néz, hogy megigazítsa a haját. "ÉNtényleg nem tudom, mit mondjak, csajszi. Mi van, ha Andres segítségét kérnénk?

"Viccelsz? És utoljára, Dani, André vagyok, nem S.

"Tök mindegy." Előveszi a rúzsát, és élénkvöröst színt kezd felvinni az ajkára. – Jó a számítógépes dolgokban, igaz?

– Tényleg ezt kell itt csinálnod? – kérdezem, bár ő mindig ezt csinálja. – És igen, azt hiszem; segített Francisnak a számítógépes projektjében."

"Tessék." Dani lerakja a sminkjét és feláll. „Nézd meg, hogyanmindig találsz megoldást számodra?" Szólásra nyitom a számat, de ő folytatja. – Tulajdonképpen tudod, mi a tanácsom?

"Tedd magad túl rajta?"

"Igen. Tényleg pazarolja az idejét."

„Ő egyszerűen olyan. . ." felsóhajtok. "Tökéletes."

Dani figyelmen kívül hagyja az utolsó kijelentésemet. "Ki kell mennem a fürdőszobába; Rögtön jövök."

Megfordul és elsétál, kiérdemel néhány pillantást a srácoktól ahogy elmegy. Dani magas és nagyon gömbölyű testalkatú. Őszintén mondhatom, hogy az én legjobb barátom az egyik legmenőbb lány az iskolámban.

Az ablakomon átWo Geschichten leben. Entdecke jetzt