Ertesi gün
Iris 'den
Sabah uyandığımda huzurlu hissettiğimi kabul ediyorum.Artık çok tanınan biri olmadığım bir okul hayatım olacaktı.Mutlu ve heyecan bir şekilde gün için kıyafetimi seçtim.Bu gün grifindor cesaretimi serbest bırakmaya karar verdim.Sonra merdivenlerden aşağıdaki yemek odasına gittim.Abilerim ve ablam uyanmıştı.Ben odaya girdiğimde ev cinim bana tam yemeğin hazır olduğunu haber vermeye gelecegini belirtti.
Draco'dan
ırıs yanımdaki yeri olan sandalyeye oturduktan sonra kahvaltı ederken bazı bilgileri vermeye karar verdim.
D-Sorarlarsa Ailemiz öldüğünden beri birbirimize sahip çıkıyoruz.Şimdilik gizli kalıyoruz bu yüzden büyü sadece tehlikeli durumlarda kullanımda zihin okuma hariç .Derslere uyum sağlaya bilmemiz için bir kaç takı büyüledim.Bu herşeyi daha kolay yapacaktır.Ve abla zeki olduğunu biliyoruz ama kendini biraz geri tut olur mu?
H-Tamam dray bu konuda endişeli hissetmeyin.O dönemlerde eski okulumdaki dışlanmamdan kaynaklı kabul edilme arzum vardı.Şimdi bir ailem ve beni olduğum gibi kabul eden bir aile ki bunun için memnun ve mutluyum.Bu yüzden başkalarının beni kabul edip etmemesi önemli değil siz varsınız artık.
I-Senin için burdayız .Bunun haricinde bende bir şey söylemek istiyorum.Bu okulda elimizden geldiğince insanlardan uzak olmamızı öneriyorum.
Fre-Bu mantıklı çoğunlukla maggle eşyaları vb. durumlarda aşırı bilgisiz olmasakta belli olurdu.
D-O zaman okuldaki birlikte gezen grup olacağız güvenmediğimiz insanların yakınlığından uzak güvenebileceklerimiz elbet olacaktır ama zamanla olacak olan bir şey bu.
Geo-hak veriyorum.Soğuk ve eğitimimizdeki gibi siyah soyunun kişiligine bağlı olacağız.
H-İyi fikir abi.
I-karar verildi.
Anlatıcı'dan
Herkes yemegini yedikten sonra çantalarını alıp okullarına gitme için arabalarına bindiler
Draco ve Irıs'in bindiği;Fred ve Hermione'nin bindikleri;
George 'in bindiği;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıçlar ( Kurt Bağı)
ФанфикDeğişen arkadaşlıktan nefrete dönen hisler mi? mutlu olmak için verilen savaşlar mı? Sonunda mutlu olacaklarmı kim bilir ama şunu biliyorum ben hep mutlu sonları sevdim.