Derek'ten
Sabah uyandığımda zarzor sabaha karşı sızıp kaldığımı biliyordum.Bir şekilde Kurt bağım ve ben bütün gece İris Capella Black 'i düşünüyorduk .Sarı platin saçları cesur kendinden emin konuşması onun hakkında daha fazla şey bilmek istiyorum.Eşimi yanımda istiyorum bu yüzden daha fazla bilgi elde edebilmek için onun ve ailesinin güvenini kazanmalıyız.Ondan tehlikeli kokusu alsam bile kimseyi umursamıyor gibi .Dün gece ki karşılaşmamız aklımdan çıkmıyor onu asla aklımdan çıkaramam bir alfa olarak bunun sonunda eşimi talep edebilecek duruma elbet birgün geleceğim.Sen bana aitsin İris Capella Black ve ben eşimi istiyorum.
Sabah karar verdim okuluna gittim uzaktan onu izlemeye başladım.
İris'ten
Sabah kahvaltısı yapıp kardeşlerimle okula gelmiştim.Bu sırada İzlendiğimi hissediyorum kim olduğunu tabiki biliyorum küçük kurt Lideri eşini bulduktan sonra suspus olmazdı bu komik bir şekilde eğlenceli ilk kez izlenmiyorum ama ilk kez bir kurt adamın bağı olduğumu biliyorum.Aslında ablam gibi izin verebilirim ama bu çok daha sonra olacak güvenip güvenemeyeceğimi bilmiyorum bu yüzden onun benim güvenimi kazanması gerekiyor.kolay gelsin küçük kurt lideri bu senin için bir sınav geçersen senin olacak olduğum.Aslında gerçekten iyi görünen bir kurt eşine sahibim.
Draco'dan
Irıs'in düşüncelerini biliyordum.Orda yanımızda yürürken . Bakışlarındaki mutlu heves eğer Derek kendini kanıtlarsa onun olurdu . Çünkü ilk kez. Ailesinin ünü ,kendi ünü ve zenginliği umrunda olmayan biri onun peşinden geliyordu.Bu tabiki hemen kabul edeceği anlamına gelmiyordu.Diger kardeşlerimin bakışlarından onlarında İzlendiğimizi bildiğini biliyordum.Ama umursamıyorduk Dün gece ki olayı bütün kardeşler konuşmuştuk kararımız güvenilir olup olmayacakarını gözlemlemek için küçük bilgi kırıntıları atmaktı.okulun içinde dersimize girerken Scott, Alison ve Stiles yanımıza geldi.
Anlatıcı 'dan
Stiles: Selam
Hermione:Sanada selam Stiles alfana daha fazla bilgi vermek için mi burdasın minik kurt ?
Stiles:Biz sadece dikkat etmeliyiz Vega
Irıs:komik sen hermin eşiyken Alfan benim eşim ama bu bizim güvenimizi kolay kazanacağınız anlamına gelmez.Simdi hakkımızda minik bir bilgi biz farklı bir türüz insan değil kurt hiç değil bul bakalım biz neyiz sence neyiz minik kurt lideri?
Derek'ten
Benimle konustuğunda burda olduğumu bildiğini bilmek şok ediciydi.farklı bir tür bunu araştırmlıyım ama bulacağim ve seni benim yapacağım güzeller güzeli Capella sen bana aitsin.Seni kazanacağım.
Anlatıcı 'dan
O gün ve gece Derek bütün eski tür kayıtlarına baktı.Ve aradı eski kayıtlarda çıkan sonuçlar eski bir aileden bahsediyordu.Black ailesi bu aile çok eski zamanlardan beri burdaydı tabiki ilk aile üyesinin bir arkadaşının cadı olduğu ortaya çıkıyor ve kasaba o arkadaşı yok etmek için toplanıyor ama sonunda aile kayboluyor o arkadaşta öyle ve bu eski makaleyi saklayan biri bile bunu unutuyor.
Derek kütüphanede bulduğu makaleye bakarken arkasından bir ses duyduğunda arkasına baktı Büyüleyici eşi ordaydı.
Irıs:Bulmuşsun gibi Black soyu aslında lanet atmak karanlık büyü gibi şeylerde hep iyi oldu.Ama En acısı onlarda bizim gibiydi.Sadece büyü yakınlıkları karanlık diye büyü dünyasında dışlandı.Tek fark biz sadece kullanılmak için birer piyonduk.Kırıldığın da yok edilecek bir büyücü dünyası için olan şeyiz biz bir piyon sadece kontrol edildik ve yönetildik.Asla kendimiz olamadık sadece kullanıldık.
Derek'ten
Irıs burda olduğu için mutlu olmuştum.Çünki bu bir bilgi vereceği anlamına geliyor gibiydi.Ama söylediklerini söylerken gözleri sadece cam gibi berrak olmuştu duygusuz bakışlar bunları onlara yapanları incitmek istedim.
Ama konuşmasını dinlemeye devam ettim.
Her söylediği şey beni daha çok üzdü eşimi ve kardeşlerini ne hale getirdiği için büyücü dünyasından nefret ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıçlar ( Kurt Bağı)
FanficDeğişen arkadaşlıktan nefrete dönen hisler mi? mutlu olmak için verilen savaşlar mı? Sonunda mutlu olacaklarmı kim bilir ama şunu biliyorum ben hep mutlu sonları sevdim.