10.Bölüm:Alfa ve sonunda tamamlanan eş bağı

9 2 0
                                    

Ertesi sabah
Anlatıcı 'dan
İris uykusundan uyanmıştı.kardeslerine mesaj atmış bu gün okula gelmeyeceğini söylemişti.Derek'i izliyordu.Derek'se hala uyuyordu.Bir kaç dakika sonra Derek uyanmış kendisi izleyen eşine bakıyordu.İlk işi ona yaklaşıp onu öpmek oldu.Ama bu masum bir öpücük değildi.Talepkar ve Arzulu bir öpücüktü.Çünki daha fazla beklemek istemedi.İris Derek'e karsılık veriyordu Kısa bir süre sonra Derek eşinin kıyafetlerini tamamen çıkartıp kendiside soyundu.Boynunu öptü o gün eşini birden çok kez talep edip kendine ait yaptı.Derek yorulana kadar devam etti.En sonunda ikiside sarılarak sızmıstı yorgunluktan.Uyuya kalan çift öğlen İki gibi çalan kapı sesiyle uyandı Derek üstüne bir şeyler giyip kapıya bakmaya gittiğinde kapıda Stiles ve Draco vardı.
Draco:Kız kardeşim 'in yeni kıyafetlere ihtiyacı olacak Bu çantayı ona verirsin ve bir uyarı bu ben ,ablam ve abilerim den  onu üzersen kim olduğun önemli değil seni kızarmış kurt yapmaktan çekinmeyeceğiz.Bu uyarının benzerini deneyimlerden Stiles 'ede sorabilirsin.

Stiles:Onlar çok ciddi alfa.Bu arada kasabada yeni bir kurt konusu aldım.Kim olduğunu şuan bilmiyorum ama öğreneceğim.Haberdar ederim alfa.

İkiside gittiğinde Derek odaya dönüp uyuyan eşine baktı . Vücudunun görünen  çeşitli yerlerinde kendi yaptığı izler vardı memnun bir bakışla onu izlerken uyandığında açılması durumunda yiyebilmesi için mutfakta bir şeyler pişirmek için mutfağa indi.İris evi yeniden ayarlarken bunun olabileceğini düşündüğü için yiyecekte ayarlamıştı buz dolabı minik ev elfleri tarafından gece doldurulmuştu.Tam olarak ikisi uyurken.
Yemeği yaparken sesiz ve dikkatliydi.Eşinin uyanması neden olmak istemedi.Yemek hazır olduğunda İris Arkasındaydı üzerinde dizler kadar uzanan bir gömlekle Derek 'e arkadan sarılıyordu.Derek gülümsedi ve dönüp eşini kucağına aldı mutfağın  tezgahına oturttuğu eşini öpmeye başladı.Bir süre öptükten sonra konuştu;
Derek:Buna yemekten sonra devam edeceğiz Benim minik cadım
İris: Büyük bir zevkle sevgilim.

Yeni Başlangıçlar ( Kurt Bağı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin