(ikizlerin planları)şaka savaşı

5 0 0
                                    

Anlatıcı 'dan
Sonunda Derek  kiranın gelmesini bekleyeceklerini bu süre ićinde düşmanı takip etmeye devam edeceklerini söyledi.
Sürünün kalan üyeleri büyücülere nazik davranıyordu.Öyleki Derek tam planı yaparken ikizler ve FRED ve George yakın arkadaş olmuş gibiydi.İşin komik yanı yanlarına Draco'yuda almış olmalarıydı masum saf kan büyücü iki alaycı kurt kardeş ve abileri olan yeni nesil çapulculardan ikisi şimdiden herkes bu ekipten korkmuştu.Çünkü yakından bakarsanız Draco 'da yavaştan çapulcu yoluna sapıyordu.Hermione bu ekibi ayırmak için Derek 'in yanına gitti.
Hermione:Derek yada bay kurt lideri bu ekibi ayırmazsan yarın saçında şampuan yerine  boya iksiriyle duş alabilirsin abilerim çapulcuların yeni nesili tıpkı kız kardeşim İris'in oldugu gibi çapulcu genleri aktiflik halinde olduğunda buradaki her kese şaka yapmaktan çekinmeyeceklerdir.
İris:O kadar kötü değil abla bu eğlenceli bir şaka savaşı olurdu .
Hermione:Bende bu sırıtışla bunu demenden korkuyordum.Baş çapulcu geni aktif .
İris:Hey çocuklar bir şaka savaşına ne dersiniz?
Fred:bu eğlenceli
George:olacak😁
Ethen:katılmak eğlenceli olacak
Aiden:fikirler neler?
İris: Derek'in saçı için mor saç iksiri, mione ablam için gökkuşağı 🌈 saç rengi iksiri , Stiles için kadın kıyafetleri dolabı .
Draco:Scoot  için kaşıntı tozu yapa bilirim diğer iksirleride ben en iyi iksir demeyeci büyücüyüm.
Fred:onay verlidi.
George: onaylandı.
Anlatıcı 'dan 
Ertesi iki gün boyunca derek mor saçla gezdi.Hermione gökkuşağı renklerinde saçlarıyla 🌈gezdi.stiles evden çıkamadı.Çünki zavallı çocuğun dolabında sadece kadın elbiseleri vardı 🤭,gerlye kalan her keste ne yazıkkı kaşıntı tozu vb şeyler yaşadılar.
(Hikayenin içindeyseniz)👈(Eğlence için yazılan kısımdır./ her sabah birinin çapulcu yeni nesil diye bağırdığını duyabilirsiniz
Bu sırada çapulcu yeni nesil kahkahalarla yerde yuvarlanmakla meşgul 🤭😁

Yeni Başlangıçlar ( Kurt Bağı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin