Ep 17

473 43 3
                                    

" បានហើយយប់ជ្រៅហើយយើងគួរតែចូលគេងទៅ "
.............
MORNING 🌆🌅🌤️
«យ៉ាងម៉េច!?គេចង់ទៅណា?»
« ខ្ញុំមិនដឹងដែរអ្នកប្រុស.... ប៉ុន្តែប្រហែលjungwon​ចង់​ចាក​ចេញ​ពី​កូរ៉េ​ទៅ​USAខ្ញុំមិន​ប្រាកដ​ទេ.....»
«អូហូ! ប៉ុន្តែហេតុអ្វីបានជាគេចង់ចាកចេញ? តើមានអ្វីកើតឡើង? តើគេខ្លាចខ្ញុំទេ? »
«រឿងហ្នឹងខ្ញុំក៏មិនប្រាកដដែរ ព្រោះខ្ញុំទើបតែឃើញគេកាលពីម្សិលមិញជាមួយនីគី ហើយនិយាយថាចង់ចាកចេញពីប្រទេសកូរ៉េ ប៉ុន្តែខ្ញុំមិនបានដឹងពីមូលហេតុដែលjungwonចង់ចាកចេញ...»
«ពិតជាចម្លែកមែន! ខ្ញុំត្រូវដឹងពីហេតុផលមុនពេល Jungwon ចាកចេញ!»
«បាទ!!!»
jay pov;

ពិតជាចម្លែកមែនតើគេមានដឹងរឿងអ្វីមែនទេតាំងពីថ្ងៃហ្នឹងមកគេបែរជារត់គេចពីខ្ញុំរយៈពេលមួយខែហើយខ្ញុំស្ទើរតែរកគេមិនឃើញ។តើគេមានដឹងរឿងអ្វីពាក់ព័ន្ធនឹងខ្ញុំតែប្រសិនបើគេពិតជាដឹងរឿងនោះមែនហើយចង់រត់គេចពីយើងនោះគ្មានថ្ងៃទេ....
..............
1week later
" Sunoo ah " jungwon
" Hmm! Jungwon ? "
"យើងគឺមានរឿងចង់ប្រាប់...." រាងតូចបានរៀបរាប់រឿងទាំងអស់ដែលបានកើតឡើងចំពោះខ្លួនទៅកាន់ស៊ូណូ
"Wha-" sunoo was too stunned to speak☠️
"អញ្ចឹងបញ្ជាក់ថាឯងចង់ទៅUSA វិញ?"
"ប្រហែលជាបែបហ្នឹងហើ។ណាមួយយើងក៏ភ្លេចប្រាប់ទៅ។ឯងគឺជាអតីតសង្សារចាស់របស់គីមែនទេ? "
"មែនហើយ"
"ឯងមិនដឹងទេមែនទេថានៅគេ..."
"គេរៀបការមែនទេ"
"ឯងដឹងហើយ?"
"រឿងនេះក៏យើងទើបតែដឹងដែរតែថាយើងក៏ចង់ចេញពីកូរ៉េដែរ"
"ប៉ុន្តែឯងតែមកហ្នឹង"
"មែនហើយយើងទើបតែមកយើងគិតថាការដែលយើងមកកូរ៉េវិញនឹងធ្វើឲ្យអារម្មណ៍យើងស្ងប់ស្ងាត់និងបានជួបមនុស្សដែលយើងស្រឡាញ់ប៉ុន្តែវាមិនដូចអ្វីដែលយើងគិតនោះទេ។ដូចម៉ាក់របស់យើងនិយាយអញ្ចឹងរបច្ចុប្បន្នគឺបច្ចុប្បន្នយើងគួរតែបំភ្លេចវាចោល.."
"ចុះនិគីគេដឹងរឿងនេះដែរឬទេ? "
"គេមិនដឹងទេយើងក៏មិនច្បាស់ដែរថាគេដឹងឬក៏អត់ប៉ុន្តែបើតាមស្មានមើលទៅប្រហែលជាគេមិនដឹងទេ"
"គិតទៅស្នេហារបស់ឯងទៅវេទនាដល់ហើយ"
"អាចថាមកពីយើងដែរតែរឿងវាកន្លងហួសទៅហើយបើគេមានមនុស្សដែលគេស្រឡាញ់ថ្មីហើយយើងក៏គួរតែកាត់ចិត្"
"ឯងច្បាស់ទេថាឯងមិនអី?"
" I'm sunoo I'm okay💔 " ( sunoo be like: មិនសាកសមខ្ញុំដើរចេញហើយសុំទោសស្នេហ៍អើយលែងហ៊ានប្រាថ្នាក្បែរថ្លៃ 😔)
" បើបែបនេះពិតហ្នឹងពួកយើងគួរតែចាកចេញថ្ងៃណា"
"ទៅស្អែកតែម្ដងទៅ"
"K"sunoo

«គូដណ្ដឹងរោគចិត្ត🫥» Where stories live. Discover now