𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐚 𝐦𝐮𝐬𝐢𝐜 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐠𝐮𝐢𝐭𝐚𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐥𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐥𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐠𝐮𝐲 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐯𝐚𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐰 𝐨𝐧𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐡 𝐚𝐦 𝐬𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐚𝐩𝐨𝐥𝐨𝐠𝐢𝐳𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐌𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐚𝐦 𝐘/𝐍 𝐡𝐨𝐰 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐮𝐢𝐭𝐚𝐫 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐰𝐨 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐈 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐲 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐝𝐢𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐢𝐭𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐝𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐨𝐭𝐚𝐥 𝐢𝐬 𝟕𝟗. 𝟗𝟗 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐢𝐬 𝟐𝟎. 𝟎𝟏 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐝𝐚𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐡𝐮𝐧 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐢𝐭𝐚𝐫 𝐢𝐧 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐮𝐭 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐰 𝐨𝐧 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐡 𝐡𝐞𝐲 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐢𝐭'𝐬 𝐦𝐞 𝐘/𝐍 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐡 𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐨𝐰'𝐬 𝐢𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐭'𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐧𝐞𝐫 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐢𝐭𝐚𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐩 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐲𝐞 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐀𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐲𝐞 𝐘/𝐍 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐮𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐧𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐚 𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐰𝐨 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐰𝐨 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐮𝐩 𝐝𝐞𝐚𝐫 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐰 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐲 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐡 𝐨𝐤 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐨𝐜𝐨𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐩 𝐩𝐚𝐧𝐜𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐮𝐧𝐧𝐲𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐮𝐩 𝐞𝐠𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐬𝐞𝐜𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐢𝐥𝐤𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐢𝐫 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐚 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐚 𝐬𝐮𝐠𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐅𝐫𝐞𝐧𝐜𝐡 𝐭𝐨𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐬𝐢𝐩 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐡 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐢𝐭𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐰𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐘/𝐍 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 𝐡𝐞 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐡 𝐌𝐢𝐜𝐤𝐲 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐫𝐞𝐧𝐜𝐡 𝐭𝐨𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐚𝐜𝐨𝐧 𝐬𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐬𝐞𝐜𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐢𝐥𝐤𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐡𝐨𝐜𝐨𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐩 𝐩𝐚𝐧𝐜𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐒𝐮𝐧𝐧𝐲𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐮𝐩 𝐞𝐠𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐠𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐲 𝐜𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐩𝐢𝐜𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐩𝐢𝐜𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 (𝐢𝐭'𝐬 𝐚 𝐏𝐨𝐫𝐥𝐨𝐫𝐚𝐢𝐝 𝐜𝐚𝐦𝐞𝐫𝐚)
𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐭 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐩𝐢𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐈 𝐝𝐨 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐌𝐢𝐜𝐤𝐲 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐨 𝐩𝐮𝐭 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐫𝐨𝐭𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐝𝐚𝐭𝐞 𝟒/𝟏𝟐/𝟏𝟗𝟗𝟎 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐰𝐰 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐛𝐢𝐭𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐚𝐧𝐜𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐡 𝐬𝐡𝐢𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐅𝐫𝐞𝐧𝐜𝐡 𝐭𝐨𝐚𝐬𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐬𝐤 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐲𝐫𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐚𝐬𝐤 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐲𝐫𝐮𝐩 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐫 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐨𝐤 𝐈'𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞/𝐛𝐨𝐨𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐲𝐫𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐈𝐯𝐲 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐈𝐯𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐈'𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐲𝐫𝐮𝐩 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐨𝐧 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐟𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐯𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝟏𝟐. 𝟗𝟖 𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚 𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝟕.𝟎𝟐 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐯𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐢𝐩𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐈𝐯𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐈𝐯𝐲 𝐰𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐢𝐩 𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚 𝟏𝟎𝟎 𝐝𝐨𝐥𝐥𝐚𝐫 𝐛𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐚 𝐟𝐢𝐟𝐭𝐲 𝐝𝐨𝐥𝐥𝐚𝐫 𝐛𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐨 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐈𝐯𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈'𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐬𝐨 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐧𝐠𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐭'𝐬 (𝟔𝟔𝟗)×××-××× 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫 (𝟔𝟔𝟗)×××-××× 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐤 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐈'𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐧 𝐌𝐨𝐧𝐝𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐈 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫𝐧𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐨𝐤 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐘/𝐍 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐘/𝐍 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐛𝐲𝐞 𝐈𝐯𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐛𝐲𝐞 𝐌𝐢𝐜𝐤 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐲𝐞𝐬 𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐲 𝐧𝐨𝐭. 𝐒𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲,𝐍𝐢𝐤𝐤𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐕𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐰𝐨 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐯𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐧𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐌𝐢𝐜𝐤'𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐦𝐚𝐧.