Yakutsk

8 0 0
                                    

Yakutsk'un soğuk olacağını planlamıştım ama hiç bir şey hissetmiyordum.Bu güzel bir duyguydu.Çünkü ister soğuk olsun ister sıcak bizi etkilemiyordu.Tabi ben bunu bir kusur olarak görebilirdim.Bu şekilde değişmek aklıma hiç gelmemişti ve Maria'dan ayrılmakta.Kendimi kontrol öğrenir öğrenmez onun yanına gidip her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıcaktım.Beni affetmesi için herşeyi yapabilirdim.Sera'yı tam olarak tanıyamadım.Bana yardım mı etmek istiyor?Yoksa beni kötü bir hayatamı çekiyor?Diye sık sık endişeleniyordum.Beni ailesiyle tanıştıracağını söyledi ve beni buraya sürükledi burada heryer kar altında.Etrafı yüksek dağlarla çevrili bir buzul.Hiç de eğlenceli görünmüyor.Ayrıca hiç ev yok gibi etrafa biraz bakındım ve ev aradım ama bulamadım.
-"Evin nerede?"
-"Kimsenin bizi görmemesi için buraya geldik."
-"Ne yapacağız?"
-"Sadece biraz eğleneceğiz."dedi ve güldü.Neden bahsettiği konusunda hiç bir fikrim yoktu.Sadece koştu ve bende onu takip ettim.Sera eğlenceli birine benziyordu ama yeri gelince sert biri olabiliyordu.

Bir süre sonra beni durdurdu ve sessiz olmamı istedi.Nedense içime bir ürperti geldi.Parmağıyla bana bir kutup ayısı gösterdi.
-"Öncelikle beslenmen gerekiyor Jack."
-"Yapmam gereken ne?"
-"Sadece yakala canım."
Birden olduğum yerden fırladım yolculuk beni çok acıktırdı.Uçakta birine saldırmamam için Sera beni sürekli dingizledi ama bu sefer saldırma emrini o vermişti.Ona doğru çok hızlı gidiyordum.Yaklaştığımı farkedene kadar ben onu çoktan yakalayıp etkisiz hale getirmiştim bile.Onu ısırmak için can atıyordum.Kanının kokusu ciğerlerime kadar işledi tam dişlerimi ayının boğazına geçiricekken biri aynı şekilde beni etkisiz hale getirdi.Ayı kalkıp kaçtı.Ben ise darbenin etkisiyle biraz sarsıldım kafamı kaldırdığımda Sera'yı gördüm.
-"Bunu neden yaptın?"
-"Her yakaladığını ısıramazsın Jack.İnsanlarla karşı karşıya geldiğinde buna dayanabilmelisin.O yüzden şimdi başka bir şey bul ve onu sadece yakala."
Ne olduğunu anlamadan kalktım ve aynı ayıyı tekrar yakaladım.Yaralanmıştı.Bunu Sera yapmıştı heralde beni zorlamak istiyordu.Boğazım çok şiddetli bir şekilde yanıyordu.Ateş gözlerime kadar vurdu.Daha önce bu kadar şiddetli olmamıştı.Sadece onun gözlerine baktım.Hiç bir şekilde tepki vermiyordu.Sera hızlı bir şekilde yanıma geldi.

-"Artık beslenebilirsin."

Hiç bir şey yapmadım sadece ayıya bakıyordum.Sera aynı şeyi çok kez tekrarladı.Hiç bir tepki vermedim Sera bir kaç kere daha tekrarladı.Sonunda kendime geldim ve onu ısırdım.Onu ilk başta ısırmamamın sebebi masum olmasıydı.Masum canlıları öldürmek birden tuhafıma geldi ama çok açtım.Yani bunu yapmak zorundaydım.Daha sonra Sera yanıma oturdu sağ elini omuzuma atarak;
-"Ne hissettiğini anlıyorum Jack ama bunu yapmalıyız yoksa biz yaşamayız."
-"Masum canlıları öldürmek bana göre değil"
-"Evet masum bir insanı öldürmekten iyi belki ama masum olmayan insanlar için fikrimi değiştirebilirim merak etme daha iyi olucaksın henüz daha yenisin.Daha fazla güç elde etmen gerekiyor."
-"Beni niye dönüştürdün Sera?"
-"Çünkü sen yalnızsın Jack.Seni kimse aramaz sen küçüklüğünden beri yalnızsın ve bir aileye ihtiyacın var bunları sana verebilirim."
-"Peki ya Maria'ya ne oldu?"
-"Bunu hazır olunca kendin görüceksin.Şimdi zamanı değil."
Ayağa kalkıp hızlı bir şekilde oradan uzaklaştık biraz koştuktan sonra ağaçlık bir yerde modern bir evin önüne geldik Sera bana bakıp güldü.
-"Evine hoş geldin yeni çocuk..."

YENİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin