Maria Öldümü "Kim O"

7 0 0
                                    

Yeni ailemle tanıştıktan sonra Sera bana odamı gösterdi oda boştu ve camlar kalın bir maddeden yapılmıştı.Oda gayet büyük ve ferah bir alana sahipti.Bana göre ayarlanmış bir yatak ve viski barı odaya güzel bir görünüm katıyordu öyle ki biran önce yerleşmek istedim.Sera odamı gösterip benim odamın hemen yanındaki kendi odasına geçti.Dönüşümümü tamamladığıma göre artık uyuyabilirdim.Kafam yastığı istiyordu bende kafamın isteğini yatmak için can atıyordum tam kafamı yastığa koyacakken boğazımdaki yanma tekrar başladı.Geçeceğini umup biraz kıvrandım ama olmadı.Sera sesimi duyup yanıma geldi.
-"Neyin var?"
-"Yine o ağrı."
-"Avlanmalısın Jack."
-"Tamam çıkıyorum şimdi"dedim ve çıktım.
Birden kendimi camdan aşşağıya atarak koşmaya başladım biran önce beslenmem gerekiyordu.Her şeyi normalden çok daha net görebiliyordum bu çok güzel bir özellikti.Az ileride bir sincap gördüm gözlerinin parladığını görebiliyordum ve en önemlisi aldığı nefesi bile duyabiliyordum.Onu biraz izledim hayvanda olsa masum bir canlıyı öldürmek istemiyordum ama sanırım bunu yapmak zorundayım.Sincaba doğru hızlı bir şekilde kalkış yaptım.Sincap ne olduğunu bile anlamadan kendini avuçlarımın ve daha sonra dişlerimin arasında buldu.Sanırım böyle bir şeyi beklemiyordu kanını son damlasına kadar içtim boğazımdaki ağrı geçti ama bu beni bir türlü tatmin etmiyordu.Sanırım Sera ormandan ayrılmamı bu yüzden istememişti.Çünkü insanlara ve özellikle de masum insanlara zarar verebilirdim.Daha fazla canlıya zarar vermeden kendimi eve attım.Sera uyumadan beni bekliyormuş.
-"Selam Sera."
-"Selam Jack."
-"Bir şey mi oldu?"
-"Bak Jack biz vampirler duygularımızı çok daha derin yaşarız yani normalden daha duygusalız."
-"Tamam.Ağızındaki baklayı çıkaracak mısın sen?"
-"Bugün Maria'yı kontrole gittim.Kafenin kapısı açıktı içeriye girdiğimde cansız bir şekilde yatıyordu."
-"Yok,hayır,olamaz.Sen ne dediğini biliyor musun?"
-"Çok üzgünüm Jack.Şimdi kaçmaman için seni bağlamak zorundayız."dedi ve diğerleri ile birlikte dört bir yanımı sardılar.Daha sonra bir iğne yaptılar.Gözümü açtığımda bir tabutun içinde zincire vurulmuş kıpırdayamadan duruyordum...

YENİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin