#Dave in poza#
Dupa cum am stabilit , eu Lily si Jason ne-am intalnit pe terenul de sport . Jason era deja acolo cand am ajuns si avea o mimge de fotbal pe care isi sprijinea piciorul .
- Deci ? Esti gata ? Sa te vad ce poti domnisoara nou-venita .
- O .. o sa ma vezi ...
Si asa am inceput sa ne jucam iar , cel care ajumgea la 5 goluri castiga . Lily tinea scorul . Si bineanteles ca a castigat fara indoiala .... persoana mea ... La ultimul gol am facut o foarfeca pe spate cu ritire si gol direct in poarta . Era miscarea mea secreta . Jason a cazut cand s-a aruncat dupa minge . Cand a facut contact cu cimentul , se uita asa ciudat la mine , parca era suparat , uimit si sicat de miscarea mea . Tot in acelasi timp . Apoi eu ca o jucatoare ferplay ce sunt , m-am dus sa il ajut sa se ridice . Lily statea pe o banca si se uita amuzata la noi .
- Cum ... cum ai ...?
- E miscarea mea secreta . Vrei o mana de ajutor ?
L-am ajutat sa se ridice si din senin a aparut directoarea , rastindu-se la noi trei . Parea draguta si de treaba cand am vazut-o prima oara dar , in realitate nu era asa ci mai degraba o zgripturoaica insetata de durere si suferinta .
- Voi ! Trebuie sa fiti la ore nu sa frecati creaga pe teren . Miscati-va fundurile alea in clasa neispravitilor .
Atunci toti am luat-o la fuga in clasa . Va fi un an lung ....
In acea zi , a avut loc o crima . Chiar dupa ce am plecat de pe terenul de sport , s-a auzut un tipat de groaza apoi , a fost gasit cadavrul unei eleve . Cam ciudat .In pauza de pranz m-am izbit din gresala de un baiat cu parul negru ca noaptea , cu ochii albastrii care ii ascundeau intunericul din suflet .
- Ou . Scuze . Nu te-am vazut , mi-am cerut eu scuze .
- Ai grija pe unde mergi bruneto . Holurile astea nu sunt pentru pustoaice ca tine . Poate te vei trezi cu un ...si atunci a venit Jason intrerupandu-l .
- Dave ! Las-o in pace .
- Ou ! Uite a venit Jason cel mai patetic din aceasta scoala tampita . Ar trebui sa ai grija ce faci bruneto . Considera-te avertizata . La a doua avertizare ... hm ... iti vei dori sa nu te fi nascut .
- Hai , Alex , nu-l lua in considerare .
Si am plecat in cameara mea . Cam ciudat felul in care se uita la Jason . De parca .... nu ..... de parca l-ar placea intr-un fel straniu . Si privirea aia plinade ura , cu care se uita la mine ....
Din ziua aia au inceput lucrurile ciudate . O data la trei zile , la ora 20 fix se mai gasea cate un cadavru . Ba ingunghiat cu un cutit , ba spanzutat , ba impuscat .... Lucrurile astea ma cam bagau in sperieti . Si totusi inca nu a fost descoperit criminalul in serie . Poate fi oricine . Insa eu am o mica banuiala , trebuie sa mai adun indicii .
Se alropia balul de Craciun . Lily deja si-a gasit un partener . Travis , presedintele consiliului elevilor cu care era impreuna . Eu , pai eu , asteptam sa ma invite cineva .... In timp ce citeam o carte cu Sherloch Holms intra Jason .- Hey , ce faci ?
- Bine, citeam o carte . Poate ma va ajuta sa-mi dau seama cine a cauzeazat toate acele asasinari .
- Vroiam sa te intreb ceva ...despre bal ...
- Da ....
- Ai ... ai vrea sa ...sa vi cu mine ?
- Sigur . Mi-ar placea .
Duap ce a plecat am inceput sa sar de bucurie . Eram in al noualea cer . Totusi am observat ca ne urmarea cineva . Era Dave care tragra cu urechea . Dupa ce Jason a plecat , Dave a inceput sa-l urmareasca asa ca l-am urmarit si eu pe el.... La un moment dat a deschis usa unei camere iar , inainte de a intra Dave , dintr-o data , si-a intors privirea atat de repede ca nu am avut timp sa ma ascund . Deci m-a cam vazut .
- Ce faci aici ? Cu ce drept ma urmaresti bruneto .
- Nu te intereseaza . Ce ascunzi acolo . In camera aceea ?
- Nu e treaba ta . Du-te la blondul tau Jason .
- In primul rand , nu e iubitul meu . In al doilea rand , stiu ca il iubesti .
- Ce tot indrugi acolo ?!
- Da , Dave . Mi-am dat seama . Esti surprins ? Stiu ca il iubesti pe Jason . Esti gay ....
Dupa ce am spus asta , m-a trantit de un perete si avea mana la gatul meu spunandu-mi la ureche nervos :
- Sa nu mai spui asta niciodata !! Ai inteles bruneto ? Asta a fost al doilea avertisment . Te sfatuiesc ori sa pleci din tara ori sa te sinucuzi .
- Nu ma ameninti tu le mine , i-am spus asta apoi scuipandu-l in fata .
- Nu stii cu cine te pui ...
Apoi mi-a dat drumul . Era nervis mai ales ca l-am scuipat . Asa ca am inceput sa fug . El venind dupa mine . Am alergat din rasputeri pana ce am dat de Jason si m-am ascuns in sparele lui . Dave oprindu-se si spunandu-mi ca nu s-a terminat , deabea incepe infernul . Jason m-a itrebat speriat :
- Ce s-a intamplat ? La ce se referea Dave ?
- La nimic . Acum ma voi duce la culcare . Noapte buna , Jason .
P.S : Sper ca va placut acest capitol . Voi incerca sa pun urmatorul capitol cat de repede pot. Va pwp :*
Sper sa ma urmariri in continuare in nunar cat mai mare
♥♥♥♥
CITEȘTI
Secretul Academiei Pheonix
Teen FictionAtunci , cand lucrurile nu mai merg bine , ai face orice sa dai timpul înapoi iar , lucrul care te-ar putea ajuta este chiar sub nasul tău ... Însa tu nu-ti dai seama dar , cu timpul il vei gasi .