Capitolul 3 : Inceputurile crimelor (part 2 )

92 8 1
                                    

Am inceput sa caut informatii despre acest misterios Dave . Aflasem ca a fost la o scoala de corectie si a fost retunit de politie acum cativa ani pentru trafic de droguri . E dubios ...

Despre eleva care a fust ucisa acum trei saptamani , aflasem ca se numea Marta , iar ea , nu se afla in relarii prea bune cu Dave . Chiar o avertizase ca va suferii mult deoarece il parase directoarei ca s-a drogat . Ceva de genu' mi-a spus si mie , ca imi voi fi dorit sa nu ma fi nascut ....

Mi-am dat seama repede ca Dave era criminalul . Ceea ce inseamna ca urmatoarea victima SUNT EU !!! Cine stie ce are in minte psihopatul ala . Trebuie sa fiu cu ochii-n partu .

Mai era o zi pana la balul de Craciun . Abia asteptam dar , inainte de asta trebuia sa aflu ce avrea in mintea aia bolnava , Dave . In acea seara , Lily , a venit foarte tarziu . Avea hainele putin rupte si murdare .

- Lily !!! Ce ti s-a intampalt ? De ce esti in halul asta ?!

- Alex , am fost urmarita de un tip inalt , si cu par negru . Nu i-am vazut fata pentru ca era prea intuneric . Am fugit cat am putut de tare , am luat-o prin padure ..si ... si ...

- Gata , gata Lily e inregula . Esti in siguranta acum ....

Un tip inalt , cu parul negru ... hmm ..... Oare ... nu ... sau ... poate ca ... da . Acel tip inalt , cu par negru era Dave , sunt foarte sigura de asta . Dar , de ce Lily , el vrea ma vrea pe mine . Ce legatura are Lily in asta ? Ea m-a rugat sa nu spun nimanui despre intamplare mai ales lui Travis , iubitul ei , sau lui Jason . Deoarece ar lua orazna ....
Dimineata , m-am intalnit cu Dave pe culoar asa ca m-am cam luat de el .

- Asculta , Dave!!! Stiu ca tu esti cel ce a ucis-o pe Marta . Si stiu ca urmatoarea ta victima sunt eu . Dar lasa-mi prietenii in pace . Tu ma vrei pe mine distrusa nu pe ei . Asa ca nu te mai atinge de ei ca daca nu vei avea de aface cu mine ...

- Ha ha ... Crezi ca ma sperii ?! Nu numai tu te-ai informat . Am aflat totul despre tine , iti stiu toate fricile , si stiu ca ceea ce te distruge pe interior este sa ii vezi pe cei apropiati tie suferind . Ai grija bruneto . Nu stii de ce sunt in stare , sau daca stii ar trebui sa te feresti .

Apoi a plecat razand . Lasandu-ma singura cu gandurile mele . Va trebui sa ma astept la ce e cel mai rau . Imi stie fricile . As putea sta inchisa intr-o cutie sau , as putea sa gasesc un mod de al opri . Nu voi risca sa sun la politie deoarece intr-o buna zi , ar iesi de la racoare si ar fi si mai furios si cine stie de ce ar fi in stare ca sa se razbuna ca din cauza mea ar putea fi bagat la zdup ...

In seara asta e balul .... Macar in seara asta sa fie bine ....
Era vreo sapte , la uasa bate cineva . M-am dus sa deschid usa . Era Jason . Cand m-a vazut a facut ochii mari si era oarecum uimit . Obisnuit cu mine fata care este as la fotbal si care purta mereu tenesi si blugi a avut o surpriza . Aveam o rochie roz inchis , cu trena niste platforme de 10 cm argintii cu parul lasar pe spate cu bucle iar machiajul era cat mai natural . El , avea un smoching negru cu o camasa alba si cu un papion negru .

- Wow ... Alex , arati ... superb

- Mersi Jason , si tu arati minunat .

Am plecat impreuma la bal . Cand am intrat in sala de bal , muzica nu lipsea si de asemenea era la bal toata academia elevii si profrsorii .
Pe la ora 22:30 s-a auzit o impuscatura . Nu-l vedeam pe Jason si nici pe Lily . M-am panicat si am fugit toti cei prezent afara ... in fata portii de la intrarea in curtea academiei era cineva intins pe jos . M-am speriat atat de tare , inima mai avea putin si-mi sarea din piept ... m-am apropiat de cadavru si cel ce fusese inpuscat era Travis , am inceput sa plang iar , atunci incepi si Lily sa planga . Eu am fugit in curtea interioara a academiei . Stateam pe marginea fantanii . Dintr-o data vad iesind din umbra o silueta . Din plansetul s-a auzit si un mic tipat de fioare . Aceea silueta era Jason nu Dave .

- Nu te speria eu sunt , Jason . De ce plangi ? , mi-a spus asezandu-se langa mine si imbratisandu-ma .

- J... Jason .... e vina mea ... din cauza mea .. Travis e mort ... e numai vina mea .

- Cum ? Cum adica e vina ta . Eu nu cred ca tu l-ai impiscat pentru ca atunci cand s-a auzit impuscatura , erai in sala de bal . Cu noi toti .

- Nu , din cauza mea a fost ucis ...

- Ce tot spui acolo ?

Si am inceput sa-i povestesc totul lui Jason , el stand langa mine si uitandu-se atent in ochii mei plini de lacrimi . Eu fiind pierduta in albastrul intens a ochilor lui . Dupa ce am terminat de povestit Jason m-a strans tare in brate , eu afundandu-mi fata in sacoul sau ce mirosea a trandafiru ....

- Alex , nu-ti fie teama . Nu-l voi lasa pe psihopatul ala sa se atinga de tine .Iti primoit .

- Jason , dar el ii ataca pe cei dragi mie asa ma distruge . Imi e frica sa nu patesti ceva grav . Tu esti cea mai importanta persoana pentru mine .

- Si tu insemni totul pentru mine , asa ca voi avea grija si il voi face sa plateasca pe nemernic .

Atunci mi-am ridicat capul si m-am uitat la el . In acel moment s-a auzit un zgomot in apropiere.Din fericire nu era Dave , ci era profesorul de fizica domnul Jefferson , care ne-a anuntat ca balul este anulat si ca ar trebui sa ne retragem in camerele noastre . Din acea noapte Jason , venea la mine si la Lily in camera , dupa ce adormeau toti cu scuza de a avea grija de noi . In camera noastra mai era un pat liber , deci nu am fost nevoite nici una dintre noi sa impartim patul . Travis era colegul lui Jason de camera , deci el ramanea singur si asa era in mai mare pericol , adica era mai expus riscului de a fi macelarit , sau mai stiu eu ce ... Dave deja devine o problema ce trebuie rezolvata cat mai repede cu putinta .

P.S : Gata dragilor si acest capitol. Sper ca v-a placut . A cam inceput actiunea ... Sper sa ma urmariti in continuare :*
Scuzati-mi va rog greselile de scriere sau gramaticale . Pana la capitolul viitor va pwp :* ♥♥♥

Secretul Academiei PheonixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum