Capitolul 4 : Lucrurile incep sa fie suspicioase

66 8 0
                                    

Era sfarsitul lunii , de la bal in coace , Jason a dormit in camera noastra in fiecare noapte . Frica de a pierde persoanele dragi mie ma coplesea . Dar , nu trebuia sa arat asta , deoarece , daca inamicul vede ca iti e frica , balanta se va inclina in favoare lui .
Eram inca in vacanta de iarna .Academia Pheonix era acoperita de un strat de vreo 20 de cm de zapada . Unii dintre elevi s-au dus acasa , dar , avand in vedere ca ai mei probabil se relaxau pe o plaja insorita din Hawai , eu am fost nevoita sa raman in incinta Academiei . Ma simteam ca intr-o cusca . Nu puteam iesi . Nu aveam cale de scapare . Incepusem chiar sa ma gandesc la un plan de evadare din acel loc . Lucrurile deveneau din ce in ce mai ciudate . Aveam chiar vaga impresie ca la acea institutie , se faceau teste pe elevi . Da , stiu , e absurd si imposibil , dar totusi , cred ca e adevarat .
Banuielile mele au inceput cam de acum vreo saptamana . Eram la sala de mese , cand , direcroarea impreuna cu asistenta medicala au venit si l-au saltat pe Victor , un tip destept , nu prea inalt care purta ochelari . Semana putin cu un tocilar , dar , in realitate era unul din gasca popularilor . A fost ciudat modul in care l-au luat . Cele doua au venit insotite de cativa supraveghetori ,care aproape ca l-au luat pe sus , pe saracul Victor . Supraveghetorii erau un fel de gardineni care asigurau securitatea academiei si linistea in randul elevilor . Daca incepe o bataie supraveghetorii sunt acolo , o bresa de securitate ei verifica locul . Deoarece mi s-a parut bizara intamplarea , fara sa-si dea nimeni seama i-am urmarit . Am vazut cum l-au dus pe Victor intr-un fel de laborator ciudat. Am asteptat sa iasa de acolo vreo 10 minute , stand ascunsa . Dupa cele 10 minute am vazut cum Victor era scos din acea incapere pe o targa impinsa de un doctor . Era asemeanea unui doctor din acela nebun din filme . Putra un halat alb , cu o bonera si o masca la gura tot albe . Dupa cum se parea era in jurul varstei de 55 de ani . Avea riduri pe fata , iar urechile lui erau mari si putin ascutite la varf . La prima vedere m-a cam speriat . Si ma tot intrebam , ce treaba a avut cu Victor ? Ce i-au facut in acel laborator ? De ce era atat de palid dupa ce l-a scos de acolo ?
Atatea intrebari , si lucruri care nu se leaga una de cealalta .
Dupa ce ca aveam pe cap chestia cu Dave , acum ma simteam nevoita sa aflu ce se intampla cu adevarat in academia asta . Oare ai mei stiau de asta cand m-au trimis aici ? Nu , nu cred . Adica nu m-ar fi trimis intr-un loc plin de ciudati , in care e posibil ca niste doctori nebuni sa faca experimente pe elevi nevinovati . Privind imprejurarile era ca si cum noi , elevii , am fi niste cobai de laborator , pe care oamenii de stiinta fac experimente .
In fine , inainte sa fac pe investigatoarea trebuia sa termin odata pentru totdeauna conflictul cu Dave . Adica , totusi, trebuie sa ii pun capat , trebuie . Nu il pot lasa sa omoare oameni nevinovati , doar ca asa vrea muschiul lui . Din fericire , el ramase la academie pe tot parcursul vacantei . Avand in vedere ca mai era 2 saptamani de vacanta , aveam timp berechet sa ma ocup de psihopatul de Dave si sa incep sa adun informatii legate de academie .
Ma plimbam , ca de obicei cand nu aveam ce face , pe holurile academiei . De fapt , faceam asta , nu pentru ca nu aveam ce face , ci vroiam sa dau de Dave . Dupa aproape o ora de hoinarit am dat in sfarsit de el . Nu a parut prea fericit sa ma vada si sincer , nici eu .

- Hei , Dave , stai , vreu sa vorbim , el insa incepea sa se ineparteze . STAI ! - atunci s-a oprit - vreau doar sa vorbim putin , nnimic mai mult .

- Ce vrei ? Credeam ca te-ai facut disparuta pana acum .

- Despre asta e vorba . Stiu ca nu ma suporti si sincer , nici eu nu te suport , dar , te rog , nu vrei sa incetam cu asta ?

- "Cu asta" , ce ?

- Cu situatia asta . Nu ar fi mai bine , doar sa nu vorbim unul cu altul si sa fie o rivalitate mai sanatoasa din punct de vedere mintal ?

- Ma faci cumva nebun ?

- Nu... vreau sa zic ca , ar trebui sa incetezi cu omorurile . Serios acum , cu ce ti-au gresit bietii oameni ?

- Erau prieteni cu tine .

Secretul Academiei PheonixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum