15

60 2 1
                                    

markete doğru yürüyorduk kader bana doğru dönüp : iyimisin dedi bu sorunun tek bir cevabı vardı oda hayırdı kendimi sanki bütün duyguları birden yaşıyormuş gibiydim kadere baktım : bilmiyorum kafamda büsürü soru var hangi birini çözsem bilmiyorum dedim kader gülümsedi: şimdi markete gidip büsürü şeyler alıyoruz sonrada eve gidiyoruz ve bana baştan sona kadar anlatıyorsun bende sana yardım ediyorum tamam mı ona anlatacktım tamam dedim uzun gece olacaktı markete giriş yaptık kaderle göz göze geldik ikimizde aynı şeyi düşünüyorduk aynanda kafamızı salladık büyük araba aldık ve içine ben bindim  büyümüş olabiliriz ama hayla içimizde o küçük çocukalar vardı çikolata bölümüne gelmiştik 10 tane karam 10 tane dido almıştık ben bide toffifee çok seviyordum ondan aldık 2 tane ahenk aldık damak fıstıklı aldık aaa canga unutuk diyip 10 tane ondan aldım  34 tane çikolata aldıktan sonra çigköfte almay gittik 10 tane alıp kinder pengui aldık 20 tane  köreli noodle aldım 10 tane erzak yapıyordum yani hepsinini 1 günde yicek diğlim  cipsi aldıkmı okey bide jelibon vadi cips aldık kafamıza göre jelibonda aldık  içecek alamayı unuttuk mk  1tane kola   4 tane soğuk kahve alacaktım da abimlere acıdım onlarada alıyım bari diyip 12 tane aldım   cappy aldım bir tane ve kadere döndüm e: yeter demi askm k:daha ne alıcan kızım yeter işte e: bak unutuyordum ped alıcam k: kız iyi hatırlatttın bende alıcam e:ben alırım ikimizde markası sıkıntı olurmu k: olamz al işte e: yardm etsene ya burdan çıkam gerek k: tamam gel e: sonunda ayağım yere basıyo dhsahajhhd ped lerin olduğu yere gittim ve 2 tane aldım ben utanmıyordum çünkü bu normel bir şeydi utanacak bir şey didiğildi   onu alıp kasaya doğru ilerledik lan sıra yoktuu 10 tane poşet çıkınca şaşırdık para: 1bin  645 normel bekliyodum zaten biriktirdiğim parayı uzatacken kader kart bastı arkamı döndüm ona baktım k.bebiş bana öyle bakma annenin talimatı malesef e: of ya k:koy o parayı cebine  cebime koydum kasiyer bana gülerek bakıyordu hayırdır abi 8 tane haveyi ayrı poşete koymuştuk onu verip yukarı çıkacaktık direk 5 tane poşeti ben 5 tane sini o almıştı ağır yoktu bende ikimizde eşit alımıştık ağırlık olarak  eve yürümeye başladık . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

eve geldik ikimizde mutluyduk  zili çaldık elif abla çtı gülümsedi e: abla bu sizin bi tane alırsın içinden diyerlerinde annemlere verirsin olurmu e:olur kuzum haddi siz yukarı çıkın dinlenin e:tamam görüşürüz k:görüşürüz anne elif:görüşürüz kızlarım glümdrdik sonrada yukarı çktık odama girdim kapıyı kilitledim balkona geçtikik herşeyi çıkartıp masaya koyduk bardak alamdık dedim ben getiririm sen otur dedi bende tamam ozamn dedim aşa indi . . . ... ..  .  . . . . . . . . . . ... .. . 

gelmişti 2 tane kap 2 tane bardak vardı karşıma oturdu bende hanngisi dedim fark etmez dedi bende kola koydum kapa cips koydum bardağı ona uzattım kapıda ortamıza koydum ve anlatmya başladım ilk önce kendimi tanıttım  e: adım ela biliyorsun zaten 17 yaşımdayım lise 3 gidiyorum   eğlenceli biriyim ama kişiden kişiye değşir  çok iyi dövüşürüm yani kendimi savunmayı bilirim neren öğrendin diceksin cevaplıyım üvey babam genelikle geceleleri eve alkolü gelirdi beni döverdi ben ozamn kendime söz verdim vidyolar izliyerek kendimi geliştirdim bunu söylemmle kader şaşırmıştı ama devam ettim en yakın arkadaşım irem çocukluk arkadaşım o bana her şeyi öğretti sevgiyi ben ondan öğrendim karabibere alerjim var zaten biliyorsun dur  çok fazla korkunca bayılıyorum neden daha bilmiyorum ama korkunca bayılıyorum işte  eskiden sevgilim yoktu ama şuan var adı poyraz babamın ortağının oğlu bide sınıfta aden diye arkadaşım var oda annemin ve babamın en yakın arkadaşıymış öyle şimdi kafamdaki sorulara gelirsek  ya aslında tam bimiyorum üveyler bana çok kötü şeyler yaşatılar onlar sürekli aklıma geliyo sinirleniyorum  ne yaptılar şöyle babam her zaman eve alkölü gelirdi her zamn allahın 1 günü bile normel geldiğini bilmiyoroum geldiğinde hep benim odama gelip beni döverdi ben bir şey desem daha çok döverlerdi ban sürekli hakaret ederlerdi aklına alınmayacak kadar kötü şeyeler derlerdi boğazm kurudunu far edip bir yudum kolamdan içtim kader beni o kadar dikkatli dinliyordu ki beni anlayan biriydi   sonra devam ettim işte hep beni döverdi annem ise hep  babamın tarafında durardı ne dese yapıyordu o beni dövdüğünde ben annemin yanında gidip şikayet ederdim annem ise aferim benim kocama diyip babamın arkasında durardı  5 yada 6 yaşlarımdayken yine eve alkölü gelmişti bana hakaret etmeye başladı  işte çirkin olduğumu söylerdi ben o gelemden hep uyumak isterdim  bir gece uyumamıştım gene geldi 6 yaşımdaydım  beni hiç bir zaman sevmicene beni tehtit edeceğini söylemişti bende ona karşı çıktım beni hiç bir zamn tehtit edemiceksin senden nefret ediyorum demiştim çok sinir olmuştu  beni 3 gün aç susuz bırakmıştı annem ise  hiç benle gelip igilenmezdi  11 yaşıma kadar böyle devam etti  ondan sonra ben hiç yokmuşum gibi davrandılar arada sırada gelip dövüyordu ama artık canım acımıyordu kalbim acıyordu  böyle aklımda sürekli bunlar var nasıl kenara bırakıcam nasıl unutucam bilmiyorum bide onların gerçek kızı olmadığımı duyunca hayatım yalan olduğunu öğrendim ve sonrada işte sinir kirizi geçiriyorum sinir hastası oldum onların yüzünden benimm çocuklıgumu mafettiler kader çok üzülmüştü nasıl cümle kuracağını bile bilmiyordu saate baktım 2 saatten beri bunları anlatıyormusum demek vay be kader: bebişim şimdi beni dinle senin böyle bir hayat yaşaman kötü lmuş ama şimdi hak ettiğin hayattasın çocuklugunu yaşamamışsın ama artık hep mutlu olacaksın demi yani bak seni seven bir ailen var sen seven sevgilin arkadaşların ben varım hepimiz için kendini toplaman gerekiyor evet bunlar çok ağır bir şey ama bunların da bir çağresi var onlar çok ağır bir ceza alıcaklar sende piskolağa gidip iğleşiceksin ve mutlu hyata devam edeceksin ama ilk önce kendini iğileştirmek istiyorsan bunları ailenle paylaşmak zorundasın  e:ben deli diğilm ki neden gidiym piskolağa k: askım deli olanlar piskolağa gitmezler  deliler hastanesine giderler piskoloğlara gidersen bu dertlerinden kurtulursun e: doğru söylüyorsun kader ama aileme  nasıl söyicem? k:şimdi bana ilk önce kızacaksın ama sonra hak vereceksin söyliyorum e:söyle k: ses kaydıyla ben aşa inerken aklıma geldi ses kaydını açtım senin yanına gelirken belki istersen ailene gösteririz diye şuan açık hatta kapattım e: aferim iyi yapmışsın bunu bana atarmısın k. tamam atım bu olayda burda çözüldüğüne göre eğlenme vakti e:nasıl eğlenicez k: tabikidee oyun oynıcaz e: ne oyunu ki k: uno e: kadercim seni üzmek istemiyorum ama 2 atne sorunumuz var 1. uno yok bende 2.uno 3 kişilik oynanıyo k: 1. berkte var 2. 2 kişi diğiz zaten berkte oynıcak e: olur ozamn ha bide sen birinden hoşalnıyorsun anlamadım sanma k:ela sadece hoşlantı tamam mı sakın söyleme annem işindenn olmasın e: merak etme yengecim abimin azını arıcam zaten ben anlarımda neysee k:elacım sus  kapı çaldı gelen tabikidee berk abimdii  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ....... ... .. .. ... . .. ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . ..  . . . . .. . . . . .. . 

kestikk nasıldı bölümm günde 2 tane bölüm  gedii size iyi okumalar diyerki bölümde görüşürüzz

1202 kelime

Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin