1.bölüm

302 20 3
                                    

Öncelikle ilk defa fic yazacağım, hatalarım olursa bunları yorumlarda belirtirseniz sevirim, başlangıç olacağı için biraz sıkıcı olabilir yinede umarım beğenirsiniz. İlk deneyimim deyip hikayeye geçiyorum...✭✮

Ben Arif Güloğlu kendimi tanıtayım :Açıkcası sessiz sakin bir kişiliğim var çocukluğumdan beri tek hayalim oyuncu olmaktı, bu hayalim için sabah akşam kendi kendime provalar yapmaya başladım. Büyüyünce çok ünlü bir oyuncu olmak tek isteğimdi, televizyonlardaki oyuncular gibi başarılı olmak isterdim. Üniversitede sahne sanatları bölümünü başarılı bir şekilde bitirip mezun olmuştum. Ben mezun olduktan sonra ailem almanyadan buraya geldi - yani İstanbula gelmişlerdi, hiç beklemiyordum bu sürprizi.

Bende yeni kiraladığım evde eşyalarımı yerleştirmeye başladım, İlk defa tek başıma bu koca evde yaşayacaktım çünkü Üniversiteside yurtta kalıyordum, orada çok arkadaşım yoktu, zaten varsa da hep beni kullanıyorlardı.

"Genelde bütün arkadaşlarımın sevgilisi vardı benimle neden ilgilensinler ki diye düşünürdüm. "

Kendi kendime konuşurken bir titreme sesi duydum koltuğun üstündeki telefonumdan geliyordu, ekranda "Babam" yazıyordu telefonu kulağıma götürdüm ve "alo dedim. Babamda karşılık verdi" alo, oğlum nasılsın ?diyordu.

Bende, "iyiyim baba" demiştim o da merak eder gibi "evinden memnun musun demişti?" Bende "baba ev gayet iyi beğendim"diyebilmiştim ve bir anda telefon kapandı, anlamamış bir ifadeyle kalakalmıştım. "Neden aradı o zaman bu adam" demiştim içimden.

Ve kapı çaldı, hemen hızlı Adımlarla gidip kapıyı açtım, gelen kişiler annemle ve babamdı onları tam 4 yıl görmemiştim, karşımda canlı olarak gördüğüme şükretmiştim. İkiside bir ağızdan "sürpriz"demişlerdi onlara bakıp gülümsedim ve sarıldım. Telefonumdan bir mesaj gelmişti, tabi onu görür görmez gözlerim parlamıştı. Mesajda şu yazıyordu:

Arif Güloğlu katıldığınız Çok Güzel Hareketler Bunlar seçmelerinde oyuncu olmaya hak kazandınız tebrikler yazıyordu.

Okuduğum mesaja inanamıyorum hala şok içerisindeydim yerimde zıplamaya başladım, Annem farketti ve dedi ki "Arif, noldu neden bu kadar sevindin? Bize de söyle, bizde merak ediyoruz demişti. Bende gururlu bir ifadeyle: Anne, artık bir oyuncu olucağım demiştim, çok mutlu bir şekilde. Bunu dedikten sonra annem ve babam bana sımsıkı sarılmıştı, artık daha da mutluydum, hayalimi yavaş yavaş gerçekleştiryordum.

Sarılmanın ardından 5 saniye sonra bir tane daha mesaj gelmişti hemen o mesaja baktım ve şu yazıyordu :

Saat 14:35'te sete gelmeniz gerekiyor Arif bey , öncelikle oyunculuk hakkında neler yapılır neler yapılmaz bunları konuşmamız gerekiyor,saatinde gelmeniz çok önemli bunu unutmayın, iyi günler :)

Ben hala şaşkındım bu olanlar hakkında. Annemde babamda benimle çok gurur duyuyorlardı, onlara hayal kırıklığına uğratmak asla istemiyorum ve bu işi elimden geldiğince iyi yapacağıma söz verdim. Annem ve babamda söze girdi annem önden mutlu bir ifadeyle :Arifim biz babanla gidelim artık sende oraya git ve oyuncu nasıl olunur onlara göster yavrum tamam mı? demişti
Bende tamam anneciğim varınca mesaj yazın diyebilmiştim ve beraber evden çıktık.

Arcen/★Oyunculuk Aşkı★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin