3. Bölüm

114 9 1
                                    

Alarmımın sesini duymuştum, saat 07. 30 u gösteriyordu erken kalmaktan hoşlanmıyorum, bir anlık sinirle alarmı kapattım.Sabahları ölü gibi olurum ama bu sabah farklıydı, bugün hayatımın başlangıcı olacak, "bugün benim günüm olucak hissediyorum demiştim kendi kendime"istemeyerek yatağımdan kalktım banyoya girip dişlerimi fırçaladım. Başım feci halde çatlıyordu resmen, dünden sadece Cenanın bana sarıldığı anı hatırlıyordum ama ondan önce neler oldu beynimden uçup gitmişti hepsi, büyük ihtimalle şarhoştum.

Normelde dağınık bir insan değilim ama dün gece neler yaşadıysam ortalık savaş alanı gibiydi.Peki beni dün eve kim getirmişti? Başımın ağrısına dayanarak odamı toparladım, bu sefer bazı şeyler düzenliydi en azından, ben iş yerine gitmeden önce, yumurta kırdım, sonrasında salatalık doğradım yanına ve de zeytin peynir oh mis gibi, zaten ben doyarım bunlarla fazlası zarar sonuçta.Ağzıma azda olsa bir şeyler sokabilmiştim hemen dolabı açtım dolerex başağrısı ilacını alıp ağzıma attım  ardından su yardımıyla  yutulmasını sağladım.


Aslında daha 14.35 'e kadar çok vaktim olduğunu farkettim ama benimde tek sıkıntım işlerim planlı olunca kafam çok karışır genelde hayatımı gelişigüzel yaşarım. Hemen mutfaktan ayrıldım ve o mükemmel dolabımı açtım bütün kıyafetlerime göz gezdirdim önce sade bir şeyler dikkatimi çekti sonra ise maskülen tarzım havaya girdi, şuan çok kararsızım birinin yardımına ihtiyacım var.

Ben kara kara düşünürken bir yerlerden titreme, telefon zili çalıyordu, telefonumu yatağımın yanlarında arıyordum yastığımın altına elimi soktum ama yoktu, hemen hatırlayıp mutfağın tezgahına baktım tam da tahmin ettiğim gibi oradaydı telefonum.
Şifremi girdim ana ekranda bir numara yazıyordu bende yabancı değildir olsa da engeller geçerim kafasındaydım,telefonumu kulağıma götürdüm ve "Alo kimsiniz, ve numaramı nerden buldunuz? "demiştim merak ediyordum çünkü beni arayan kişiyi.

Hattaki kişi" Arif benim Cenan seni dün evine bırakan kişi, numaranı Tuğba verdi set arkadaşlarımızla samimi olmalıymışız o yüzden, birde sen neden gelmedin sete, bir sorun mu var yoksa? "Cenan durmaksızın konuşuyordu başımın daha da ağrıdığını hissettim.

Ben neyden söz ettiğini anlamıyordum  " Cenan sabahın  07.00sinde set mi olur delirdin iyice, anladığım kadarıyla ayılamadın sen". Alaycı bir tavırla söylemiştim bunları cenana. 

Cenan ise gülmeye başlamıştı, "Oğlum haberin yok mu yazılanlardan sen grupta yok musun Arif, asıl dünden kalan kim acaba sen mi ben mi, çghb2 oyuncuları adlı gruba seni almadılar mı?birde biraz acele etsen iyi olur yoksa ilk günden ceza verirler sana, artık kapatmam lazım gelince konuşuruz Arif:)

Cenanın konuşmaları bitince sessiz kalmayı tercih ettim, doğru söylüyordu asıl dünden kalan bendim birde gruptan bahsediyordu hemen WhatsApp a girdim gerçektende açmışlardı hemen tıkladım mesaja şöyle yazıyordu :

Bütün ÇGHB 2 oyuncuları bugün istisna olarak sete 08:15 'te gelmeniz gerekecektir aksi takdirde geç gelenlere ceza veriyoruz bilginize :)))

G

ördüğüm mesajı anlamaya çalışıyordum" resmen dalga geçer gibi yazmışlar". dedim ve kıkırdadım. 

Yatak odama gittim ve maskülen olan kombinimi gitmeyi tercih ettim, siyah pantolonu giydim altıma hızlı adımlarla T-shirt ü üzerime geçirdim kravatı taksam mı diye düşünüyordum öte yandan sonra karar verdim taktım, küpelerim olmazsa olmaz saçlarımdan dolayı gözükmeyecek ama olsun masamın üstündeki gümüş halkalı küpeleride taktım, siyah deri ceketimi de geçirdim üstüme ve favori parfümümü sıkıp daha da geç olmadan çıktım evden

Arcen/★Oyunculuk Aşkı★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin