Öncelikle okuyan kişiler yorum yazarsa sevirim eleştirilere açığım çünkü bu işe yeni başladım, birde beğenenler oy atarsa sevinirim iyi okumalar💗
Gördüğüm manzarayla şok olmuştum, burda olmaktan, bu rezalet şeyi görüyor olmam midemi bulandırmıştı Cenanın bu kadar ileri gidebileceği aklımın ucundan bile gelmezdi, Kalbim acıyordu cidden, birde lisedeki Büşra manyağıyla öpüşmesi...
Göz yaşlarım akıyordu, bir dakika bile durmak istemiyordum çekip gitmek geliyordu içimden ve yavaş adımlarla yürüyordum kulaklığımdan üzgün olduğumda dinlediğim o şarkıyı açtım"Hiç iyi değilim"di şarkının adı buydu, şuan içinde bulunduğum durumu bir tek bu şarkı anımsatıyordu.
Cenan Büşrayı itmişti , Büşra ise işini tamamladığı için çok mutluydu ordan uzaklaştı, Cenan ise arkasından bunları söylüyordu:
"Sen nasıl bir insansın beni ne hakla öpüyorsun, amacın ne senin, gerçekten Arifin dediği gibi takıntılı bir psikopatsın, seninle tanışmak istediğim için kendimden iğreniyorum resmen*
Cenan çok öfkeliydi ve Arifi üzdüğü için pişmanlık duygusu çekiyordu, Büşrayı bulmak için etrafına bakıyordu ama yoktu, kaçmıştı Büşra.
Hemen vazgeçip Arifi-sevdiği adamı - aramaya başladı,buralarda bir yerlerde olmalıydı en sonunda bulmuştu, Arif, bankta tek başına bütün kıyafetleri sırılsıklam olmuştu burnu kıpkırmızı olmuştu artık ağlamaktan, Cenan uzaktan izleyebiliyordu Arifi bu olaydan sonra da artık araları bozulacaktı ama Cenan yine de pes etmedi içinden "Ne olursa olsun en azından cevabımı alırım" diyordu, pişmanlık, üzüntü, öfke, duyguları birbirine karışıyordı artık, sağlıklı düşünemiyordu.
Cenan küçük adımlarla Arifin yanına gelmişti, şuan ona sımsıkı sarılmak ve özür dilemeyi çok ama çok istiyordu, ama Arifin ona dokunması ya da onunla konuşmak istemediği çok iyi biliyordu Cenan ama yinede konuşmaya çalışıyordu.
Arifin kulağındaki kulaklıkları çıkartıp konuşmaya başlamıştı Cenan:
"Arif lütfen beni dinle bak ben engellemeye çalıştım ama gücüm yetmedi"
Cenan cümle kuramıyordu gözleri dolmaya başlamıştı.Arif dinlemiyordu Cenanı açıklaması ne ifade edicekti ki? sonuçta sevgilisi değildi sadece arkadaşıydı , Arif "Cenandan hoşlandığım için canım çok yanıyor içi kan ağlıyordu, ama Cenana belli etmemeye çalışıyordu ki bunları söylerken kıyafetlerine baktı sözde belli etmiyordu üzüldüğünü.
Arif banktan kalktığı anda kolun dan tutmuştu Cenan dayanamıyordum artık, Cenan kalktı ve ne söylemek istediğini Arife bakarak söylemeye başladı, Arif ne diyeceksin acaba der gibi bakıyordu Cenana.
"sana en başından anlatacağım her şeyi bilmeye hakkın olduğunu düşünüyorum"
Arif bu sefer dikkatle dinliyordu Cenanı, ama hala kızgın ve üzgün hissediyordu"Dinliyorum Cenan" bunu söylerken Cenanın gözlerinin içine bakıyordum.
Cenanın yüzü gülüyordu, ardından konuşmasına devam etti, "Arif öncelikle gerçekten ama gerçekten sana bunları yaşattığım için çok özür dilerim, beni affet diye yalvarmayacağım sen iyice düşün tamam mı orası sana kalmış, birde sana inanmadığım için çok üzgünüm, seni tanıdığım günden beri seni seviyorum bana bakıp gülümsemeni, utanmanı, başarılı olmanı, her şeyinle seni seviyorum Arif, O yıldız meselesindeki kız değildi sendin, bunu dememin nedeni, seninde benim gibi düşüncelerinin olmamasıydı, birbirimize uzak olmamızdı, bundan sonra senin kılına dahi zarar vermeyeceğim duydun mu Arif senin gözünden akan her damla içimi parçalıyor nasıl bir insan olmuşum böyle ben? Bütün suç benim bir kız için kendi gururumu bile geri plana attım, ama bundan sonra ne istersen yapacağım, "
Cenan bana yaklaşıp gözyaşlarımı parmaklarıyla siliyordu ben ise kızamıyordum sesim de çıkmıyordu sadece anın tadını çıkarıyordum Cenanın ela gözlerine bakıyordum sonrasında gözüm aşağıya doğru kaymıştı ve dudaklarını izliyordum, Cenanın konuşmasıyla dudaklarından gözlerimi çektim
Elimi tutuyordu Cenan, canımın çok yandığı biliyordu farkındaydı acı çektiğimin, kendi eliyle benim elimi okşuyordu. İçimdeki kelebekten coşuyordu.
"Cenan "demiştim karşımda gözleri şişmiş olan çocuğa. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi
" Evet Arif, anlat dinliyorum seni" ciddi bir tavırla, rahatsız olduğumu zannederek hızla ellerini çekti ellerimden.
"Cenan benim canımı birçok kez yaktın ama bu sonuncusunda cidden derinden etkilendim, Büşranın neler yapabileceğini size anlatmıştım tabii sen beni duymazlıktan geldin" gözyaşlarıma hakim olamıyordum bunları söylerken, cümleme devam ettim.
"Buraya gelme amacım sadece ailemi gururlandırmak tanınan bir oyuncu olmak tek isteğim buydu doğduğumdan beri tek amacım, Seninle tanışınca bütün isteklerim silinmişti beynimden sadece seni istemiştim, sende oyuncu olmak istiyordun bu beni sana doğru çekmeyi başarmıştı, Ama emin olamıyordum ilk günden beri dikkatin hep benim üzerimdeydi düşündüm ki sende bende hoşlanıyordun kısacası Cenan "Senden çok hoşlanıyorum ""Bende senden çok hoşlanıyorum Arifim"
Cenan dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı, Cenanın belini kavramıştım onu kendime doğru çekmiştim, kırılan kalbim onarılmıştı ama bir sorun vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arcen/★Oyunculuk Aşkı★
Teen FictionHayatımın anlamı olan o meslek ve hayatıma yeni katılan o inanılmaz karizmatik ve yakışıklı ela gözlü o adam onunla tanıştıktan sonra hayatıma renk geldi, ama bunlardan habersizdim O kişi Cenan Adıgüzel ♡★...