4.Bölüm

94 8 1
                                    

Cenanın ağzından:
Bu durumdan sıkılmaya başlamıştım Arifi orada tek başına bırakmak canımı çok yakıyordu, kendimden nefret ediyorum ona bunları yaşattığım için, tanıştığımızdan beri kalbimde kelebekler uçuyordu bu adama karşı içim kıpır kıpırdı,ama buna ne denir aşk mı?  tam olarak aşık mıyım bilemiyordum, hayatım boyunca hep kızlarla ilişkim olmuştu şimdi ise bir erkekten mi hoşlanıyordum. Bana göre Arif sıradan biri değildi...

Cenan BKM 'den çıkmış ve önce evine uğramış, üstüne şık parçalar seçip giymişti.

Cenan süslendikten sonra evin kapısını kilitledi ve arkadaşı Oğuzu evin önünde bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cenan süslendikten sonra evin kapısını kilitledi ve arkadaşı Oğuzu evin önünde bekliyordu.

Karşıdan siyah bir araba geliyordu Cenan Oğuza onu görmesi için el sallıyordu, Oğuz farketti ve sağa dönüp Cenana arabaya binmesi için işaret etti.Cenan arabaya bindi oğuzla kızın muhabbetini yapıyorlardı.

"Kanka emin olmak için soruyorum bu Büşra denilen kadın sence Arifin dediği gibi takıntılı bir psikopat olabilir mi?" Oğuz meraklı gözlerle cenana bakıyordu dikiz aynasından.

Cenan ise "Ne alaka kanka üstünden kaç yıl geçmiş kız akıllanmıştır bu zamana kadar değil mi yani? Arif abartıyor da olabilir olamaz mı yani?"  

Cenan yine kabul etmiyordu bu kızın psikopat biri olduğunu.

Oğuz Cenanın sorusuna olumlu şekilde kafa sallamıştı, yolculukta ikisinin ağzı bıçak dahi açmıyordu. 

" İştee geldik bro ben Burdan eve geçicem dönüşte seni bırakamam o yüzden beni arama, hadi sana iyi eğlenceler, umarım kız istediğin gibi biridir, hadi ben kaçtım yengeye selam söyle"
Oğuz cümlesini bitirdikten sonra arabasıyla uzaklaşmıştı.

Cenan ise restoranın tam önündeydi, kızı aramak istiyordu onu ekeceğinden biraz korkmuştu, cenan beklemeyi tercih etti o sırada deniz manzaralı bir masa tuttu kendine, garson "Hoşgeldiniz, Ne içmek istersiniz?" kahve satılıyordu burda sadece.

Cenan
"Önden bir su alabilir miyim, birazdan arkadaşımda gelicek sonra  sizi çağırırız  "

Garson  "Peki efendim"

Cenan Büşra'yı beklerken telefonunu kurcalıyordu, instagramda dolaşırken keşfetine Arifin fotorafı düşmüştü hemen profiline tıkladı ve biraz stalklamak istedi Arifi.

Restoranın kapısı açıldı ve giren kişi Cenanın beklediği kişiydi Büşraydı. Cenanı Oğuzun gösterdiği fotoğraflardan yüzünü biliyordu hızlı adımlarla Cenanın oturduğu masaya doğru yürüdü hemen Cenanın elinden telefonu aldı ve ekranda gördüğü liseden beri takıntılı gördüğü o çocuğu gördü.

Cenan telefonunu Büşranın elinden almaya çalışıyordu "Hanımefendi telefonumu alabilir miyim, hem siz kimsiniz de hangi hakla benim telefonumu alıyorsunuz?"

"Ben kim miyim? "diyordu cenana bakarak" Büşra ben Cenan Bey" elini cenana uzatarak

Cenan şaşırmıştı ve Büşradan özür diledi"Üzgünüm fotoğrafta başka biri gibi çıkmışsın kusura bakma, neyse bende Cenan Adıgüzel soyadımı bilmiyordun heralde? "

Büşra" Neyse sorun değil bende Büşra Demircioğlu tanıştığımıza memnun  oldum " deyip cenanın yüzüne doğru gülümsüyordu.

"Cenan ben bir makyajımı tazeleyeceğim sende bana ice latte sipariş et olur mu bir 5 dk ya geleceğim"

Aceleyle koşarak lavaboya gitmişti Büşra. Cenan ise Büşrayı bekliyordu garsona "pardon bakar mısınız? "
 

Garson" Buyrun Beyefendi? "

"Ben iki  tane ice latte sipariş edicektim" diyordu cenan garsona.

"Tabi efendim, hemen getiriyorum "
Büşra kızlar tuvaletinde bir numarayla konuşuyordu gizli gizli işler çeviriyordu Cenanın arkasından telefona doğru konuşarak "Ben size haber vericem, elimi kaldırdığımda düğmeye basın sonra gerisini ben halledicem "

Cenan şüphelenmeye başlıyordu Büşranın kaçtığını düşünüyordu tam Arifi arayacaktı ki- telefonu cebinde yoktu, en son büşra almıştı cenan Büşranın telefonunu bıraktığını sanıyordu ama işler karışmaya başlamıştı.

Büşra gizli konuşmasını bitirdikten sonra, daha da dikkat çekmemek için tuvaletten çıkıp masalarına doğru yürüyordu, bir sıkıntı vardı Cenan orada yoktu, bütün planı suya mı düşmüştü şimdi?

Garsonlardan birine "Şu masada oturan siyah gömlekli adamı gördünüz mü acaba?

"Evet efendim şu ağaçtan sonra sağa dönün orda Naşire Park var beyefendi oraya doğru gitti"



"

Teşekkür ederim" dedi Büşra garsonun dediği yola doğru koşarak gidiyordu.

Garson  Büşranın arkasından şaşıp kalmıştı.

Cenan parkta yürürken bankta oturan genç çocuğa doğru yaklaştı  Turuncu bere takıyordu o genç, yüzünü çevirdi gördüğü yüzle siniri az da olsa geçmişti, tatlı suratı minnak görünümü nerde görse tanırdı artık, o genç Arifti.

Arif "Cenan napıyorsun burada?"
yine birbirimizi bulmuştuk bunun adına "kader"deniliyordu  artık.

Cenan yumışamıştı Arifi gördüğü için Şey,ben...

Arifi gördüğü için kalbi fena halde atmaya başlamıştı.

Ta kii Büşra gelene kadar planının suya düşmediği için yüzü gülüyordu artık, birde Arifi gördü daha da sevinmişti, ufak bir kahkaha attı karşısındaki iki gence.

Planını gerçekleştirmek için Cenanın kolundan sıkıca tuttu, daha fazla dayanamadı ve cenan canı yandığı için büşrayı engelleyecek herhangi bir şey yapamadı, Büşra elini kaldırdı gizli kameranın göreceği bir şekilde

Bende oracıkta donup kaldım gördüğüm şeyle nefesim kesilmişti, elimdeki kahveyi düşürmüştüm, dünya benim için durmuştu, Büşra ve Cenan gözlerimin önünde öpüşüyorlardı...

Arcen/★Oyunculuk Aşkı★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin