6.Bölüm

97 8 1
                                    

Dün rüya gibi bir akşamdı gözlerimi açmak istemiyordum , gerçekten rüyaysa uyanmak içimden dahi gelmiyordu, ama uyanıp gerçeklerle yüzleşmeliydim  sonrasında istemeye istemeye olsada uyandım sağıma bakmıştım, sevdiğim adam mışıl mışıl uyuyordu yanımda  bende bu anı bozmak istemiyordum,Cenanın yüzündeki her bir detayı inceliyordum, bana göre cenan kusursuzdu, yavaştan elimi Cenanın  yanaklarını ellerimin arasına aldım, suratını kendi suratıma yakınlaştırmıştım tabi o sırada kalbim buna izin vermiyordu vücutlarımız birbirine değiyordu cenan hissetmiş olmalıydı kalbimin çarpıntısını, bende yavaştan üstünden kalkmaya çalışıyordum sonra Cenan ellerini belime sarmıştı nefesimi kesiyordu bu adam ellerini belimde hissettiğimde kalbimin hızı artmaya başlamıştı ve bir anda belime doğru baskı yaptı vücutlarımız birleşmişti, dudaklarımızın birbirine değmesi yakındı, içim bir hoş oluyordu elleri belimdeyken , Cenanın bıyık altından güldüğüne emindim.

"Günaydın Bebeğim"Cenan bana bakarak sırıtıyordu, sanırısın çok uzun zaman çıkıyormuşuz gibi.

" NEE BEBEĞİM Mİ?" Ben ise bunu sesli söylemiştim, ama söylediği şey beni şaşırmıştı.

" Cenan biraz hızlı gitmiyor muyuz? yani daha dün birbirimiz olduk yani- konuşamıyorum ben ya.
Bunları zor şartlar altında söylüyordum çünkü nefeslerimiz biribirne karışıyordu, aklımı bambaşka düşünceler ele geçirmişti hemen başımı iki yöne salladım , bir an önce yataktan kalkmam lazımdı.

Cenan ise sadece bana bakıp gülüyordu sanırsın oyun oynuyoruz burda...

Daha fazla dayanamayıp Cenanın ellerini belimden çektim ve yataktan hızlı bir şekilde ayrıldım  önce  lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım acele içinde sonra koşarak merdivenlerden indim.

Cenan arkamdan endişelemmişti "Arif düşeceksin yavaş in merdivenden diye bağırmış, bu adam bana kıyamıyordu belli ki.

Cenan arkamdan geliyordu ben ise umursamıyordum mutfağa gelmiştim bile hemen dolabı açıp birkaç tane malzeme çıkartım yemek yapmaya koyuldum bugün günlerden neydi acaba ya? elimi sağ cebime soktum ama orda değildi sonra diğerine baktım onda da yoktu, her seferinde telefonu unutuyordum nasıl oluyordu bu ya? İçimden sayıklıyorum yine sanki bilerek yapıyordum sonra karşımda biri belirdi.

"Bunu mu arıyordun Arifçim?"
Cenan telefonu işaret ederek.

"Cenan bakıyorum da benimle uğraşmak hoşuma gidiyor galiba?" 

"Nerden  bildin?"

"Tahmin etmesi o kadar da zor değil, neyse ben yemek yapıyorum sende masayı hazırlarsın sana uyar mı Cenan?"

"Tabikide uyar ama bana Cenan demen hoşuma gitmedi şimdi neyse konuşuruz"

Bana trip mi atmıştı şimdi bu herif?  Hayır ne dememi bekliyordu  daha dün öpüşmüktük hâlâ inanamıyorum, ama o alışıktı sanırsam bu durumlara. Odağımı tekrar yemek yapmaya çevirdim, ikimize de krep yapıyordum, yemek yapmak oyunculuktan sonra hoşlandığım ikinci şeydir.

Arcen/★Oyunculuk Aşkı★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin